12 - All Of Me

3.2K 272 34
                                    

WARNING!!
MATURE SCENE DITECTED!!

---

Jari Chanyeol yang menekan-nekan tuts piano terhenti bila terpandang Baekhyun di muka pintu. Senyuman lebar menghiasi muka ceria Chanyeol.

"Baek, sini." Ruang di kerusi yang dia duduk ditepuk perlahan, menyuruh Baekhyun duduk di situ.

Tanpa membantah, Baekhyun melabuh duduk di sebelah Chanyeol. Matanya bertentang dengan mata bulat Chanyeol menyebabkan Baekhyun tersipu malu.

"I got something for you. Listen this," Chanyeol mula menekan tuts mengikut chord yang dihafalnya. Rentak lagu All Of Me - John Legend kedengaran memenuhi bilik muzik yang hanya ada mereka berdua tu.

What would I do without your smart mouth
Drawing me in, and you kicking me out
You got my head spinning, no kidding, I can't pin you down
What's going on in that beautiful mind
I'm on your magical mystery ride
And I'm so dizzy, don't know what hit me, but I'll be alright

Sesekali Chanyeol menyanyi sambil memandang ke arah Baekhyun. Senyumannya tak lekang di bibir.

My head's underwater
But I'm breathing fine
You're crazy and I'm out of my mind

'Cause all of me
Loves all of you
Love your curves and all your edges
All your perfect imperfections
Give your all to me
I'll give my all to you
You're my end and my beginning
Even when I lose I'm winning
Cause I give you all of me
And you give me all of you, oh

I give you all of me
And you give me all of you, oh oh

Senyuman Chanyeol kian lebar. Dia rasa bangga sebab dapat nyanyikan lagu ni untuk Baekhyun.

Mata Chanyeol membulat bila Baekhyun tiba tiba je bertindak menciumnya. Jantung Chanyeol berdegup laju.

"Saranghae.." ucap Baekhyun apabila ciumannya dilepaskan.

"A-arayo." Balas Chanyeol tergagap-gagap.

"Aniya. Aku sayang kau, Chan. Aku.. aku pilih kau." Ujar Baekhyun.

"Maksud kau?" Chanyeol memandang muka Baekhyun lama.

"Aku pilih kau, Chan. Nanti aku nak putus dengan Suzy." Ujar Baekhyun membuatkan Chanyeol melopong.

"Kau biar betul?!" Tanya Chanyeol tak percaya.

"Eung." Baekhyun mengangguk perlahan.

"Baek.. kau tahu aku takkan paksa kau kan?" Suara Chanyeol mula kendur. Ada nada lirih di hujung ayatnya.

"Chan-ah. Aku dah fikir masak-masak dan aku yakin dengan diri aku. Kau patut happy aku pilih kau kan?" Baekhyun memegang tangan Chanyeol. Segaris senyuman diukir untuk meyakinkan Chanyeol.

"Gomawo." Chanyeol memeluk Baekhyun kejap sebelum bibirnya jatuh ke bibir Baekhyun. Kalini, ciuman diorang bertaut lebih lama.

Merasakan ciuman Baekhyun mula agresif, Chanyeol membuka butang baju sekolahnya satu per satu. Sebaik sahaja baju kemeja tersebut ditanggalkan, tangannya membuka butang baju sekolah Baekhhyun pula. Ciuman dileraikan, Chanyeol bingkas berdiri. Tangannya bergerak membuka tali pinggang seluarnya.

"Chan, takpe ke kat sini?" Tanya Baekhyun yang cuak.

"Gwenchana. Bilik muzik ni soundproof. Jauh dari bilik lain pulak tu." Chanyeol tersenyum sambil mengenyitkan matanya. Chanyeol menarik serentak seluar sekolah dan seluar dalamnya.

#ChanNaughty2K16 ( ̄∀ ̄)

Desahan dan erangan serta keluhan mula kedengaran memenuhi bilik muzik yang soundproof tu..

▲▽△▼

"Kau yakin ke ni?" Untuk kali yang entah ke berapa, Chanyeol bertanyakan soalan itu pada Baekhyun.

"Chan.. aku okay." Baekhyun mengusutkan rambut Chanyeol dengan tangannya.

Nampak sahaja Baekhyun bersahaja, tapi jauh di sudut hati memang dia cuak, takut, keliru semua perasaan ada. Tapi demi kebaikan semua orang, dia kena juga buat macam ni. Baekhyun tak nak Suzy sakit kalau tahu Baekhyun tipu dia selama ni.

"Oklah. Aku gerak dulu. Dah habis nanti jangan lupa call aku tau," Chanyeol menepuk bahu Baekhyun lembut lalu bingkas bangun dari duduk. Dia berlalu meninggalkan Baekhyun sendirian di situ sementara menunggu Suzy datang.

---------- × TBC × ----------

O-M-G apa yang aku baru tulis tadi??! X_X fuuh. Anyway, lets celebrate their officially relationship 💕 amacam suka tak? Eleh korang nii haritu kemain protes tak sambung 😏🙆


V O T E [✔]
C O M M E N T [✔]

Silent Readers , Spy , Copycat , sila berambus 🐔

P / s : Kalau ramai sangat silent readers Panda nak private chap yang ada scene ML 😒👌

❬BL❭ Another Love + Chanbaek ✔Where stories live. Discover now