Part 19

126 19 0
                                    

Za jeho chrbtom sa objavil Victor a schytil ho za ruky. Oli ma napriek zraneniu a bolestiam podoprel, pretože som bola spútaná tak dlho, že som stratila cit v nohách. Damien sa bránil ako vedel, Victor bol ale zdá sa silnejší. 

"Musíme čím skôr zmiznúť!" Riekol mi zúfalo Oliver a ja som si prezrela tú bezradnú situáciu okolo nás. Zbadala som v dave Angelu, zaháňala sa rukou, v ktorej držala nôž, v druhej mala drevenú fakľu, ktorú zrejme niekomu vzala. Niekoľko nešťastníkov popálila a oni sa snažili pomôcť jeden druhému uhasiť oheň na ich oblečení. S krikom bežali ďalej od nás. Cam vystieral ruky obďaleč od davu a darilo sa mu držať v šachu niekoľko desiatok z nich. Nemohli sa hýbať, sotva sa posúvali jeho smerom. Menšia skupina bola rozhodnutá opätovať útok Orrinovi, Lucifer taktiež vystieral svoje ruky aby pomohol Camovi aj Orrinovi zároveň. Safira sa snažila predrať cez ten zmätok preč, ale nemohla zájsť ďaleko. Rovnako ako ja k nej, aj ona bola pripútaná ku mne. 

"Musíme ju vziať so sebou!" Prehovorila som k Oliverovi, ktorý chvíľu premýšľal nad tým, čo mu hovorím. Potom pozrel jej smerom a jemne ma pustil. Otočil sa k Victorovi a priskočil mu na pomoc, keď sa k Damienovi pridali dvaja ľudia a útočili na neho. Oliver sa načiahol na svoj chrbát a s tlmeným výkrikom si vytiahol nôž z rany. Opierala som sa o kôl, ktorý mal byť mojím popraviskom a hľadala som v hlave spôsob, ako im pomôcť. Bola som však bezradná. S tými putami som bola pripravená o väčšinu svojej moci. Jedna možnosť ma však napadla. Vzhliadla som k nebu a tichým volaním oslovila moje vrany. Objavili sa o chvíľu, ponad stromy sa vzniesli k nám a  na môj pokyn zleteli k davu. Stačilo mi pozrieť sa tým smerom, pomyslieť na to, čo mali robiť a oni ma poslúchli. Zaútočili na ľudí svojimi zobákmi, ďobali do kože, do živého mäsa, neubližovali im príliš, len toľko, aby nemohli venovať pozornosť Orrinovi a ostatným. Odniekiaľ sa  ku mne dotackala Angela a chránila ma pred tými nešťastníkmi pomocou horiacej fakle. 

Oliver si ju všimol a vzal jej ju z ruky. Chytil ju bližšie k plameňu a druhým koncom sa zahnal po Damienovi. Udrel ho do hlavy tak silno, že Damien skončil na kolenách. Victor ho pustil zo zovretia, v ktorom mu doteraz uštedril niekoľko rán do tváre. Keď ležal na zemi, upozornila som Oliho znova na Safiru. 

"Vic? Priveď ju!" Riekol svojmu bratovi, zatiaľ čo sa načiahol po odrezaný povraz a snažil sa zviazať Damienove ruky. Ten už sa začínal preberať. K ničomu mu to však nepomohlo, pretože už sa nemohol veľmi hýbať.

Victor zbehol k davu a predieral sa za Safirou. Angela mu bežala na pomoc, pretože ľudia stále útočili na každého, kto sa v ich blízkosti objavil. Nikdy som svoju priateľku nevidela takto bojovať. Bez rozmyslu im zapaľovala oblečenie a odháňala ich preč. Postupne utekali jeden po druhom, dav sa zmenšoval. Camael stál neďaleko a ruky už mal biele po lakte. Zasa sa mu to dialo. Tvár sa mu napínala bolesťou, ruky sa triasli. Všimol si to aj Lucifer a priblížil sa k davu viac, aby ho jeho sila zasiahla viac. Biela vlna šíriaca sa od Camaela sa miešala s červenou, ktorá prúdila z Luciferových rúk. Dobro sa bilo so zlým proti rovnakému nepriateľovi. Oli dokončil uzol a zostal na kolenách. Videla som, že stratil veľa krvi, ale nemohla som mu pomôcť. Moje liečiteľské schopnosti nemohli fungovať. Preto som si aspoň nožom natrhla odev a kúsok látky mu pritlačila na ranu. Zastonal a otočil sa ku mne s bolestným výrazom. Takmer sa mi do očí nahrnuli slzy pri pohľade na neho. Vyhľadala som očami Victora a Angelu. Vliekol po zemi Safira, ktorá sa všemožne vzpierala, Angela ho nasledovala otočená chrbtom s fakľou pripravenou na ďalší útok. 

Orrinovi sa podarilo zahnať ľudí do lesa, bežal za nimi aby sa nevracali. Victor ťahal Safiru za vlasy a za rukáv, potom ju šmaril o schody vytvorené z dreva. Pritlačil ju pevne o ne, aby sa mohla hýbať čo najmenej a zdvihol pohľad k svojmu bratovi.

Volanie serafínyWhere stories live. Discover now