Part 28

108 18 1
                                    

Počul som ju volať moje meno. Ruky ma boleli od úderov do mohutného dreva, no vôbec som si to nevšímal. Jediné, čo ma v tej chvíli zaujímalo, bola ona. Jej hlas ozývajúci sa spoza múrov kostola. Netušil som, čo sa tam deje, mohol som si len domyslieť, že je to niečo veľmi zlé. 

"Oli!" Zaznel znova jej výkrik a mnou prešiel mráz. Trpezlivosť ma v tej chvíli prešla. 

"Otvorte tie prekliate dvere!" Zreval som na Michael ráznejšie, než som plánoval.

"Ver mi, robím, čo môžem. Ale tento druh mágie nepoznám, to kúzlo je mi absolútne cudzie." Oznámil mi so súcitom v tvári. Odstúpil som od dverí a chystal sa do nich kopnúť, keď ma zastavil hlas plný irónie.

"Ustúp, ty amatér!" Netušil som, či to adresoval mne alebo anjelovi po mojej ľavici. Dosť možno nám obom. 

"Jasné, že to nedokážeš. Toto je moja parketa." Odstrčil nás a priložil ku dverám ruky. Všimol som si, že so sebou priviedol aj kňazov, ktorých nespúšťal z očí Orrin stojaci za nimi. Ich tváre boli plné strachu no zároveň aj odhodlania. Obrátil som sa späť k Luciferovi a nervózne prechádzal po rukoväti svojej dýky. 

"Cez dvere sa nedostaneme. Dobre si ich poistil. Nepoužil jedno, ale hneď tri kúzla. Preto ste s nimi ani nepohli. Ale na niečo zabudol. Drobný detail, ktorý nás dostane dnu." So samoľúbym výrazom zdvihol ruku. 

"Ten bastard zabudol na okná. To je naša cesta dnu." Michael rozprestrel krídla chystajúc sa letieť rovno tam, kam mierila Luciferova ruka. V tom sa však za nami ozval chrapot a šuchotanie. Dobre som ten zvuk poznal, ani som sa nemusel otáčať. Tie pekelné potvory sa rútili priamo na nás. No niečo bolo inak. Z rúk im sálali drobné červené plamene a pohybovali sa mrštnejšie. 

"Postarajte sa o nich, ideme do vnútra." Riekol Michael svojím bratom a pozrel na mňa.

"Prenesiem vás dnu, Lucifer sa postará o kňazov." Kráľ pekla venoval Michaelovi úsmev a podišiel k nim. Brea a Cam sa ich snažili trochu upokojiť, o čo sa evidentne Orrin nestaral. Michael sa mi stratil z dohľadu, keď mávol krídlami a vzniesol sa do vzduchu. Do múrov sa oprela priezračná vlna vzduchu, ktorou Michael oslabil Raumovo kúzlo. O pár sekúnd sme už stáli vo vnútri.

"Lil!" Zaznel do jej plaču môj hlas. Keď ma zbadala, na utrápenej tvári sa jej zjavil úsmev, no len na chvíľu. Raum jej pritlačil prsty do rany a namočil si ich tak do jej krvi, pričom bolestne skrivila tvár. Zastonala a vo mne vzkypel všetko hnev. Vyrútil som sa na neho, no než som sa dostal k nemu, trhol rukou vzad a bez väčšej námahy ma tresol o lavice kostola. Michael mal proti nemu väčšiu silu, no ani tá nestačila. Brea nestratila duchaprítomnosť, otočila sa čelom ku skupinke kňazov a začala sa s nimi modliť. Raum sa rozosmial a chcel zaútočiť aj na nich, no na obranu sa mu postavil Orrin s Luciferom. Šepot modlitieb prerušil pobavený tón toho netvora.

"To má byť všetko?" Zrazu sa pri mne zjavil môj brat a pomáhal mi vstať. 

"Kde je Angela?" Spýtal sa Rauma nedávajúc najavo svoj strach. Znova ten smiech a iskry v očiach.

"Dúfam, že poslúžila mojím potvorkám ako výdatný obed." Victor sa chystal rozbehnúť proti nemu s nenávistným výrazom. Vedel som, že to spraví a vedel som, že je to zlý nápad. Preto som ho zachytil skôr, než urobil osudnú chybu. 

"Choď," šepol som mu rázne," Nájdi ju." Povzbudil som ho a Michael bez otázok poslal dotykom ruky môjho brata za múry kostola.

"Idete neskoro!" Zvolal po chvíli znova Raum. "Aj pre ňu, aj pre vás už je neskoro!" Rozotrel jej po čele jej vlastnú krv. Plakala, snažila sa brániť, no už nič nezmohla. Priplazil som sa bližšie k miestu, kde bol nakreslený spútavací symbol. Michael ho mávnutím ruky zviditeľnil, no zrejme len pre mňa. Očami som sa uistil, že ma Lucifer aj Michael budú kryť. Našiel som miesto, kde bol symbol prerušený a potichu sa chystal obnoviť ho. Raum bol pohrúžený do svojho krvavého rituálu a mumlal si niečo popod nos. Zjavne nás nebral ako hrozbu, práve naopak, nechal nás vymyslieť ďalší zúfalý trik proti nemu. Ako som ho tak sledoval, všimol som si telo pri jeho nohách. Zdalo sa mi povedomé a hneď na to mi došlo, kto to tam leží. Nemal som však čas riešiť, prečo tam leží mŕtva Lilith. Dýku som priložil k dlani a vlastnou krvou som obnovoval porušený symbol. Michael spolu s Luciferom vyrazili proti Raumovi aby mi získali čas. Orrin im kryl chrbát a zároveň tak zacláňal mňa, klačiaceho na zemi. 

Volanie serafínyWhere stories live. Discover now