#Alışılmadık#

865 77 140
                                    

Tzuyu susuzluğunu artık su ile gideremediğini hissedebiliyordu ama tekrar o hissi yaşamak istemiyordu.Karnından garip sesler geliyordu.Odadan herkes çıkmıştı ama kimse ona birşey söylememişti.Boğazının kuruduğunu hissetti.tükürüğünü yutarken dilini dişlerinde gezdirince sivri birşey hissetti .Dili ile üstüne bastırınca dili sızladı Ve hemen banyoya gitti ve aynanın karşısına geçti...

Gözleri kırmızıydı Ve bu çok korkunç bir görüntüydü Tzuyu tekrar yapmak istemiyordu...Parmağıyla dişine bakarken iki taraftanda çıkan sivri dişleri görünce geriye doğru adım attı ve kırmızı gözleriyle kendisine baktı

Tzuyu:"Neyim ben..."
Chaeyoung:"Hala anlayamadın mı?Cidden burada öleceksin"

Tzuyu irkildi ve gelen kişinin yüzüne bakınca aynı kız olduğunu gördü...Ağzının kenarında kırmızılık vardı.

Tzuyu:"Ben...Biliyorum ama.."
Chae:"Acıkmışsın...dışarıya çıkıp avlanman gerekirdi.Şimdiye kadar ne yaptın?"
Tzuyu:"Ben...avlanmayı bilmiyorum...Başka bir yolu yok mu?"
Chae:"Normal yemek Yok burada zaten yesende açlığını geçirmez.cidden Şimdiye kadar nasıl yaşadın?"
Tzuyu:"..."
Chae:"Benimle gel"

Tzuyu o kızı takip edince diğerlerinin geldiğini gördü.Dahyun ona bakınca şaşırarak yanına gitti.

Dahyun:"Hey neden çıkmadın?"
Tzuyu:"Ben ne yapacağımı bilmiyorum"
Jihyo:"Ah cidden burada öleceksin"

Tzuyu iyice utanmıştı kız bunu ona gözlerini devirerek söylemişti ve tekrar kitabına dönmüştü.ama başkalarını öldürmek istemiyordu.Dahyun Chae'ya bakarak konuştu

Dahyun:"Süre dolmuş olmalı nasıl çıkacak?"
Chae:"Büyüklerden istesek?Onların buraya getirme hakkı var"
Dahyun:"Delirme daha ilk günden onu öldürürler"
Chae:"Mina'dan yardım isteyelim"
Dahyun:"Sanmıyorum sen bilirsin"

Tzuyu dinliyordu ama birşey anlamıyordu.Ardından Chae ona bakarak konuştu

Chae:"Sadece bir kerelik"
Tzuyu kafa sallayarak Chae'nın peşinden gitti...Mina Chae'dan hoşlanıyordu.Chae de onu beğeniyordu ama ilişki yaşamak büyükler hariç yasaktı.Büyükler istediği herşeyi yapabilecek konumdaydı 4 kişiden oluşuyordu Ama odaları 5 kişilikti ve Mina'da onlarla kalıyordu ama onlardan değildi.Bu sene değiştireceklerini duyurarak 5. Bir büyük alacaklardı ama kimse kim olduğunu bilmiyordu...

Tzuyu yaklaştıkça burnuna annesinin sıcak kurabiyelerinin kokusunu alıyordu onu çok severdi.Ağzı sulanmıştı Ve karnı daha çok ses çıkartmaya başladı...Chae kapının önüne geldiğinde Tzuyu'ya dönüp konuştu

Chae:"Kendini tut Ve hiç konuşma..."
Tzuyu:"Bu koku...güzel"
Chae:"Görünce iğreneceksin ama tattıktan sonra hep isteyeceksin"
Tzuyu:"A-Anlamadım?"

Tzuyu cevap beklerken Chae önünde durdukları iki kapılı büyük kapıyı tıklatıp içerden"Gir"sesini duyunca kapıyı açtı...

İçerisi saray odalarından farksızdı fazla şıktı.Büyük 5 yatak Ve geniş dolaplar ve her yerinde kristal olan bir avize...

Tzuyu oradakilerin onlara baktığını görünce tektek inceledi.İlk gördüğü kişi daha önce odalarından çıkan kızıl uzun saçlı kızdı Ve şaşkın bir şekilde bakıyordu.Diğer kız ise tamamen Şimdiye kadar gördüğü kişilerden farklı görünüyordu...Uzun sarı saçlı Ve güzel vicudu olan kız büyük yatakta uzanmıştı elinde telefonu vardı Ve o da bakıyordu.Yanındaki ona benzeyen ve uzanan kızda sinirli bir şekilde bakıyordu.

Chae'nın yutkunduğunu gördü Ve tedirgin olmaya başladı.Koku dahada yoğun geliyordu Ve Tzuyu artık dayanamıyordu.

Chae:"Yeni gelen kız avlanmayı bilmediği için..."
Sana:"Hah sen ciddimisin ciddenkeoejdnkfj"

Tzuyu güldüğünü görünce utandı.Ardından hemen ciddi bir tavır alınca korkmaya başladı

Sana:"Bize ne bundan?!"
Chae:"Sadece ilk gün için verirmisiniz?"

O sırada banyo kapısı açıldı Ve içerden Islak saçları olan uzun siyah saçlı kız çıktı...Oldukça iyi görünüyordu diğerlerinin yattığı yatağa doğru giderken Tzuyu'ya gülümseyerek oturdu.Ardından Kısa saçlı...Baya kısa saçlı Ve uzun boylu bir kız çıktı onunda saçları ıslaktı Ve oda diğer kızın yanına oturdu ama o bakmıyordu

Chae:"Dediğim gibi sadece bir seferlik"
Mina:"Daha dün öğrenmiş ve buraya getirilmiş duyduğum kadarıyla bence birşey olmaz"
Sana:"Sana birşey soran olmadı bizim onlar Ve verip vermeyeceğimize biz karar veririz sen sadece bu odada kalıyorsun."
Momo:"bu güne kadar nasıl fark etmedin?"
Chae:"Bazı vampirlerde geç fark ediliyor "
Nayeon:"Vermelimiyiz?"

Artık o kısa saçlı kızda bakıyordu Ve ayağa kalkıp hızlıca Tzuyu'nın yanına gelince Tzuyu'nın kalbi hızlanmaya başladı...İlk önce Tzuyu'nın boynunu Ve saçını kokladı Sonra yavaşça elini kaldırıp Tzuyu'nın ağzını açıp dişlerine baktı.

Jungyeon:"Aç olmalısın...yazık"
Jungyeon:"Bence Mina ile senin yerini değiştirmeliyiz"
Sana:"Saçmalama daha nasıl konuşacağını bilmiyor"
Nayeon:"O kadarda değil...Dimi?"
Momo:"Adın ne?"

Tzuyu herkesin ona baktığını gördü Chae'ya bakınca konuşması gerektiğini anladı

Tzuyu:"Adım Tzuyu"
Nayeon:"Gördün mü...bence bunu hakketti"
Momo:"Bu kadar cimri olma Sana"
Jungyeon:"Mina küçüklerden birini getir"

Tzuyu hala anlamamıştı ama kenardaki büyük çelik kapı açılınca bütün koku etrafa yayıldı.Chae'nın bile yutkunduğunu ve yumruğunu sıktığını gördü...

Mina elinde ağzı Ve elleri bağlı küçük bir çocuk getirince Tzuyu'nın gözleri iyice açılmıştı

Jungyeon:"Küçükler daha lezzetli olur şanslısın"

Tzuyu çocuğun ağladığını görüyordu ama Kokusu onu deli ediyordu.Yataktakilerin gülümsediğini gördü.Chae ona bakınca yutkundu

Chae:"Teşekkürler"
Tzuyu:"A-Ama bu bir çocuk"
Nayeon:"Kötü mü?"
Sana:"Buldun birde beğenmiyorsun...ukala"
Chae çocuğu kucağına alınca Arkadan bir ses geldi

Jungyeon:"Burada eme bilir"
Tzuyu:"A-Aslında..."
Nayeon:"Hadi..."

Tzuyu kendini tutamıyordu çocuk hiç durmadan ağlıyordu ve hareket bile edemiyordu...Ama bunu yapmak zorundaydı.Çocuğu kafasından tuttu tıpkı annesine,kardeşlerine yaptığı gibi...Gözleri dolu bir şekilde sivri dişlerini çocuğun boynuna geçirdi...

Dark Days(TWİCE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin