#...#

396 34 69
                                    

Tzuyu bütün gün Yatakta oturup düşünmüştü...Çok fazla düşünüyordu...

Kapı birden açılınca Momo normal bir şekilde İçeriye girdi ve Kapıyı arkasından kapattı... Yatağın üstünden hüzünlü bir şekilde bakan sevgilisini görünce Yanına doğru gitti...

Momo:"Tanrım çok iyiydi...Susadın mı?Bende yeterince var"

Tzuyu her zaman Ki gülümsemesini yaparken Momo yanına oturdu...Düşünmekten sürekli kaşıdığı ve bozulan Saçını Momo okşayarak düzeltiyordu...

Tzuyu'nın gözü dolmuştu ama Bunu Momo'ya göstermedi...Ona anlatamazdı...

Tzuyu Momo'nın elini Tutup hızla kendine çekti ve Dudaklarını birleştirdi...Momo şaşırmış olsada Onu özlediği için karşılık verdi...

Tzuyu yavaşça çekilip Momo'nın aşk dolu gözlerine baktı...Hızlıca Ayağa kalkıp Kapıya yöneldi...Momo arkasından hiç birşey anlamamış gibi bakarken Tzuyu arkası dönükken bir damla göz yaşının akmasına izin verdi....

Kapının önünde durup Kilidi çevirdi ve tekrar yatağa doğru döndü...Momo tek kaşını kaldırıp hafifçe gülümserken Tzuyu tekrar ona yürüyordu....

Tzuyu yanına gelip onu omuzundan iterek yatağa yatırdı....

Momo:"T-Tzuyu..."

Momo terlerken Tzuyu onun üstüne oturmuştu bile...Yutkundu ve bir süre gözlerini kapattı...Tişörtünü çıkartıp kenara attı....

.................................................

Jungyeon ve Tzuyu Tzuyu'nın konuşmak istemesi üzerine Dışarıya çıkmışlardı...Hala Tzuyu konuyu açmasada Jungyeon sıkılmıştı...

Jungyeon:"Sen ne söyleyecektin?"

Tzuyu durunca Jungyeon'da durdu...Tzuyu yere bakarken Birden Kafasını kaldırıp Dolu gözleri ile Konuştu....

Tzuyu:"U-Unni...Ben o geceye dönmek istiyorum..."

Dark Days(TWİCE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin