#Normal#

731 47 78
                                    

Tzuyu hemen Momo'nın üstünden kalkarak yatağın kenarında durdu Ve Momo'nın elinden tutup kaldırdı...

Momo ona gülümseyerek göz kırptı.Tzuyu bunu "Yakalandık" diye anlamıştı...

Jungyeon:"Dediğimi duymadınız galiba?...Hadi Araba bekliyor"
Tzuyu:"N-Nereye?"
Nayeon:"Sürpriz miş..."

Nayeon banyodan çıkınca Tzuyu irkilmişti..Sabahtan berri oradamıydı o?!

Nayeon güzel bir elbise giymişti..Beyaz ve üstünde belli olmayacak kadar küçük çiçekler vardı...Eteği dizlerinin biraz üstüne geliyordu...saçları topluydu...

Jungyeon ona bakarken gözü eteğine kaymıştı...

Jungyeon:"Bunu benim için mi giydin?"

Jungyeon yanına gidip arkasından sarılınca.Tzuyu kıkırdadı...

Nayeon:"T-Tabiki"
Jungyeon:"Benim için çorap da giyer misin o zaman?"
Nayeon:"A-Ah...Tamam"

Nayeon Jungyeon'ın ellerinden kurtulup tekrar banyoya geçti...Jungyeon gülerek Tzuyu'ya bakıp göz kırptı...

Momo:"Acımasız Ayıcık..."
Jungyeon:"Hey!Bana Ayıcık diyemezsin"
Momo:"Ah pardon...Ona özeldi..."
Jungyeon:"Sus Artık...Hem Yoda!Neden hazır değilsin?!"
Momo:"Daha yeni uyanmıştı...Hareket etmesi doğrumu?"
Jungyeon:"Sana kalsa onu 1 hafta Kafese koymamız gerekiyor...O iyi Hadi hazırlanın"
Momo:"Diğerleri gelecek mi?"
Jungyeon:"Kim?"
Momo:"Dahyun falan İşte..."
Jungyeon:"A-Ah evet Sonuçta onun hayatını kurtardı...Diğerlerinide davet ettim.."
Tzuyu:"K-Kim hayatımı kurtardı..Nasıl.?"
Momo:"Dahyun...Onun İyileştirici bir yeteneği var..."
Tzuyu:"Ona teşekkür etmeliyim..."
Jungyeon:"Ama ilk önce hazırlanmalısınız..."

...............................................

Tzuyu bir hafta kalacaklarını sonradan öğrendiği için çok hızlı hazırlanmıştı..Momo olmasaydı bavulunu tek başını taşıyamazdı...Tzuyu Kısa beyaz bir şort Ve Su yeşili bir tişört giymişti altında da yine su yeşili Bir converse vardı Ve dizine kadar uzanan bir çorap giymişti...

Momo ise yine kendi tarzında giyinmişti Siyah dizleri yırtık bir pantolon onun altında beyaz bir ayakkabı,üstünde siyah tişört Ve mavi bir ceket giymişti...

Arabanın bagajına bavullarını koymaya çalışırken Dahyun'ın diğer arabaya yöneldiğini gördü Tzuyu...

Tzuyu:"Tatlım...Benimkileride yerleştirir misin?Hemen geleceğim"
Momo:"P-Peki...Tatlım..."

Tzuyu Dahyun tam arabaya binecekken dirseğinden tutarak Durmasını sağladı...

Tzuyu:"U-Unni...Konuşalım mı?"
Dahyun:"O-Olur..."

Tzuyu Dahyun'ı arabadan biraz uzaklaştırıp konuşmaya başladı...

Tzuyu:"Teşekkür ederim Unni..."
Dahyun:"Önemli değil...İyileşmen çok iyi..."
Tzuyu:"Ah..."
Dahyun:"Birşey sorabilir miyim?"
Tzuyu:"Tabii..."
Dahyun:"Sana Unni Nerede?"
Tzuyu:"A-Ah..."

Tzuyu tam cevap verecekken Momo'nın sesini Duydu...Sanırım iç sesini Duyuyordu...Momo'ya bakmak için Arkasını döndüğünde Momo dikkat çekmemek için gülümseyip Gel işareti yaptı...

Tzuyu:"Ben bilmiyorum...Gitmem gerekiyor...Tekrar teşekkür ederim..."
Dahyun:"A-Anladım...Görüşürüz"

Tzuyu Momo'ya doğru giderken Birden Binanın Kapısından El ele gelen Jungyeon ve Nayeon'ı gördü Ve gözleri parladı...Ama yine birşey tartışıyorlardı...

Dark Days(TWİCE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin