Jungyeon Nayeon'ın bacaklarının ortasındaki yerini her zaman Ki gibi alırken Nayeon onun Saçını okşuyordu...Sürekli onu istemesini anlıyordu Nayeon...Önceden hep yanındayken de yerinde duramazdı...Şimdi bu uzun süreli ayrılık onu delirtmiş olmalıydı...
Ama Nayeon Dahyun içinde endişeliydi...Onun ölmediğini söylemişti dün akşam Jungyeon ve Bu günde Almaya gideceklerdi...Tabi hala oradaysa...
Jungyeon Nayeon'ın kendisinin eşsiz bulduğu kanından hakkı olanı alınca dudaklarına geçti...Nayeon kendi kanının tadına bakınca Şaşırmıştı...Kendisine iğrenç gelmişti...
Jungyeon'ın eli Hala şortu üstünde olan Nayeon'ın ortasını okşarken Nayeon onu durdurdu Ve Dudaklarını ayırdı
Nayeon:"Erkenden gidelim bebeğim..."
Jungyeon aç bir şekilde onun gözlerine bakarken Boynuna yöneldi tekrar...Nayeon Dudaklarını ısırıyordu...Boynunu öpmesi onu hep azdırmıştı...
Jungyeon doğrulup onuda elinden tutup kaldırdı...Nayeon gülümseyip yataktan çıktı...
.................................................
Tzuyu Momo'nın beline sarılmış Elleri ile oynarken Momo Arkadan Saçlarını öpüp kokluyordu...Birden Tzuyu arkasına doğru dönüp göz göze gelmelerini sağladılar...
Momo onu daha çok kendine çekince Tzuyu yine kızarmaya başlamıştı...Tzuyu onun aklından geçenleri duyarken daha çok kızarıp büzüşüyordu...Momo Bunu anlayıp kahkaha attı
Momo:"Sen isteyene kadar bunların hiç biri olmayacak Yoda..."
Tzuyu mahçup bir şekilde gülümserken.Momo onun dudağına bir öpücük kondurup geri çekildi...
Momo:"Bunuda çok görmezsin herhalde..."
Tzuyu gülümsedikten sonra onu şaşırtacak bir hareket yaptı...Momo'nın üstüne çıkıp oturdu Ve dudağına yapıştı...Momo'nın gözleri hala açık Ve şaşkın bir şekilde bakarken O daha çok karşılık vermeye başladı...Tzuyu onun Dudağını o kadar yavaş öpüyordu Ki Momo ayak uyduramıyordu...
Tzuyu'nın yerinden sıçramasıyla Momo'da korkmuştu...Kapının açılması yine onların zevkini bozmuştu...
Nayeon içinden içinden gülerken Onlara bakmamaya çalışıyordu...Tzuyu hızla Momo'nın üstünden indikten Sonra Yatağın kenarında Elleri arkasında kıpkırmızı durdu...
Momo'da yatakta doğrulup umursamaz Ve keyfi kaçmış bir şekilde oda Yataktan kalktı...
Nayeon:"Ü-Üzgünüm ama Gitmeliyiz..."
Momo:"Nereye bu saatte?"
Nayeon:"Dahyun'ı almaya..."
Tzuyu:"P-Peki Unni..."Nayeon Kapıyı kapatıp gittikten Sonra Momo iç çekip homurdandı...
Momo:"Sürekli böyle yapıyorlar...Biz onların keyfi bozulmasın diye 5 saat dışarda beklerken onlar kapı çalmadan içeri girebiliyorlar..Aissh"
Tzuyu:"Kalk ve hazırlan koca bebek..."
Momo:"Bebekler kendi başına giyinemez~."Momo onun kahkaha attığını duyunca Şaşırmıştı ama aynı zamanda oda gülmüştü kafasına yediği yastık ile birlikte...
..................................................
Tzuyu boş bir orman yolunda gittiklerini görünce Şaşırmıştı...Neden Jungyeon onu buraya getirsin ki diye düşünmüştü...
Jungyeon:"Umarım gitmemiştir..."
Tzuyu:"Neden Unni?"
Jungyeon:"Onun için avlanmaya gittiğimde kendimi kaybetmiştim..Yani insanların görebileceği bir yerde avlanmıştım...Asukara üyeleri beni bulup içeri koymuşlardı İşte...O gündür gidemiyorum.."
Momo:"Uzun zaman olmuştur O
zaman..."Nayeon Jungyeon anlatırken cama doğru bakıyordu...Gözleri dolmuştu...
Jungyeon Nayeon'ın elini tutup sıktı.Anlamıştı göz yaşlarını göstermemek için sürekli göremeyecekleri bir yere bakardı...
.....................................................
Nayeon bu yolu hatırlamıştı...Jungyeon ile özel yerlerine gidiyorlardı.Kırılmıştı çünkü sadece İkisi bileceğine dair söz vermişlerdi...Ama şimdi Jungyeon'ın hiç elini bırakmaması bile yetiyordu...
Momo:"Burası neresi?"
Tzuyu Nayeon'ın aklından geçenleri yine istemeden duymuştu onun için sormuyordu...Ama sevgilisi sürekli mızmızlanıp durduğu için kulağına eğilip fısıldadı.
Tzuyu:"Sadece Jungyeon ve Nayeon'ın bildiği bir yer...Az kaldı biraz sabret"
Momo Tzuyu'nın suratına bakıp gülümserken Jungyeon'ın durduğunu görüp arkalarında da onlar durdu...Jungyeon kulübeye doğru ilerlerken diğerleride peşindeydi...yavaşça Kapıyı açarken tedirgindi...Kaç gündür gitmiyordu?...
Jungyeon kulübenin içinde durunca Nayeon da İçeriye girdi...Nayeon Jungyeon'ın buz kesilmiş bedeninin Yanından geçmeye çalışırken Odanın boş olduğunu gördü...Jungyeon başını eğip iç çekti..
Jungyeon:"Gitmiş..."
Odada sadece fare tıkırtıları gelirken Onların ardından Tzuyu ve Momo'da girince Ekip tamamlanmıştı...
Tzuyu:"Nereye gitmiş ?"
Herkes Etrafı incelerken Momo yatağa oturup etrafa baktı Ve burun kıvırdı...
Momo:"Ben olsam bende durmazdım burada..."
Nayeon Jungyeon'ın elini sıkıp yanında olduğunu belirtti...zaten Bunu ona borçluydu... Jungyeon başını kaldırıp Gözlerine bakınca Nayeon omuz silkti...
Kapının gıcırdama sesi gelince hepsi birden oraya doğru baktı...Ağzında kan lekesi vardı Ve Üstü başı kirliydi...
Dahyun:"Evimde ne işiniz var."
Jungyeon şaşırmış bir şekilde gülümserken Yanından hızla geçen Tzuyu'nın gölgesini görmüştü sadece...Tzuyu Dahyun'a sım sıkı sarılırken Dahyun'da gülümsüyordu...
Tzuyu:"N-Nasılsın Unni!?"
Dahyun:"Böyle sıkmaya devam edersen iyi olmayabilirim..."Tzuyu onu bırakıp gülümsedikten sonra Jungyeon yere bakıp gülümsüyordu hüzünlü bir şekilde...
Dahyun:"Neredeydin?"
Jungyeon:"Anlatıcam..."Nayeon gülümseyip Dahyun'ın elini tuttu...Ama Dahyun ona samimiyetsiz bir şekilde gülümsüyordu...
Nayeon:"Tekrar hoş geldin Dahyun..."
Dahyun:"Ah saol..."Dahyun onun elini bırakıp Tzuyu'ya bakınca Nayeon'ın yüzü düşmüştü...Soğuk davranıyordu biraz...
Dahyun:"Resimleri kimin verdiğini öğrendin mi?"
Jungyeon ona o gece herşeyi anlatmıştı...Ama o da kimin yaptığını bilmiyordu...
Jungyeon:"B-Bilmiyorum...Ama zaten onların yanına uğrayacağız...öğrenirim..."
Nayeon'ın yine gözü dolmuştu...Ne yaparsa yapsın unutamıyordu...