Nayeon
Gerçekten kötü kokuyorlar...Buraya her hafta gelmek zorunda olmaktan nefret ediyorum.Bazen Büyüklerden Birisi olduğum için lanet okuyorum.Fazla sıkıcı Jung'ım olmasa gerçekten ölüp gidebilirdim.Belki onuda alıp tek yaşayabiliriz bir gün...Bunu düşüneceğim.Ama şimdi tek istediğim Şu lanet Yerden çıkmak...Erkeklerden Nefret ediyorum...
Kapıyı açtığımda Küçük Ayı'mı gördüm ahh cidden beni böyle bile deli edebiliyor.Arabanın önünde yaslanışı,deri ceketi ,ters takılmış şapkası,dar yırtık pantolonu...O benim küçük Ayı'm...
Jungyeon:" Geç kaldın"
Nayeon:"Çok şey istiyorlar cidden..."
Jungyeon:"Seni sinirlendirmişler...Bence bende girsem iyi olur"
Nayeon:"H-Hayır Gidelim şuradan yeterince leş kokusu aldım zaten"Her zamanki gibi kapımı açacakken kızgın olduğunu gördüm.Oraya tek girmeme izin vermezdi ama ben her seferinde girerdim.Ama kızgınlığı bana değildi muhtemelen içerde olan Mark'aydı...Onu çenesinden tutup soğuk dudaklarımı onunkilere değdirip kesik kesik konuştum...Bu onun kızgınlığını gidermenin tek yoluydu...
Jungyeon:"Bunu...Yapma.."
Nayeon:"Neyi"
Jungyeon:"Oraya bir daha girme...Sana ve Momo girebilir onlarda Büyüklerden...sen girmek zorunda değilsin"
Nayeon:"Bana kalsa hiç gelmeyeceğim bebeğim...Sırf aynı soydan geldiğimiz için zorundayız"
Jungyeon:"Pislik Hortlaklar"Bunun devamını getirmemesi için kendime çekip öptüm...Tabi üstüme doğru gelince onu durdurmak zorunda kaldım...İstemesemde..
Nayeon:"Hadi eve gidelim Ayıcık..."
................................................
Gördüğü manzarayla gülmemek ve şaşırmamak elde değildi...Tzuyu hızlı davranmıştı Momo'nın belinden ve saçlarından tutup öpüyordu bu gerçekten hızlıydı...
Jungyeon:"Biz Çıkalım?"
Jungyeon'ın sesini duyunca Tzuyu irkildi ve yavaş bir şekilde geri çekildi ve gayet normal bir şekilde bize baktı.Momo ise elinin tersi ile dudağını silip gülümsedi ve Tzuyu'nın belinden yakalayıp arkadan sarıldı
Momo:"Gerçekten dayanılmaz.."
Tzuyu:"Kes şunu...Sen zorladın..."İkimizde gülerken karşımızda hala sevgiyle birbirlerine bakıyorlardı.Uzaktan ayak sesleri duyunca hepimiz kapıya döndük Ve kapı normalde olduğundan daha çok gıcırtı sesi çıkartarak açıldı...Gelen Sana'ydı biraz endişeli birazda Şaşkındı Muhtemelen Tzuyu ve Momo'yı görünce herkes böyle olacaktı...
Sana:"bir Bu eksikti..."
Momo:"Sorun ne?!"
Sana:"Bu gün ne konuştunuz Nae?"
Nayeon:"Ah bunu burada konuşmasak daha iyi..."
Jungyeon:"Neyi!...Ne oluyor?!"
Sana:"Bence uygun..Hepimiz Büyüğüz Sonuçta..."
Nayeon:"Ah...Bak."
Jungyeon:"Söyle şunu!"Jungyeon'ın böyle sinirli olduğu zaman konuşacağım şeyi unutuyorum Ve bu biraz korkutucu oluyor...Ama bunu söylesem iyi olacak...
Nayeon:"Bu gün gittiğimde Hepsi oradaydı...Ve onlardan İzin almadan birşey aldığımızı söylediler"
Momo:"ne gibi???"
Nayeon:"Onların bölgesinden bir av Sanırım yada ne bileyim onlardan birisini öldürdünüz mü??"
Momo:"Öldürsek Söylerdik Nae...Yine çıkarları için g*tlerinden uyduruyorlar"
Jungyeon:"Sonra??"
Nayeon:"Ödeyeceğimizi söylediler..."
Jungyeon:"S-Seni tehdit mi ettiler.!!!"
Nayeon:"Bu tehdit değil..."
Sana:"Neyse Ne!...Kim onların avını çaldı??"Kimseden ses çıkmıyordu odadaki soğukluk her taraftaydı Ve Gözle yine küçük kızın üstündeydi...
Momo:"Tzuyu...İlk gün...Sanırım orada avlandı."
Sana:"Ah Tanrım!"
Tzuyu:"A-Ama-"
Jungyeon:"Muhtemelen bunun farkında değildi bunun için bizi tehdit edemezler!"
Nayeon:"Umarım bir sorun çıkmaz"