#Yeni#

539 66 76
                                    

Tzuyu hala o kızlara alışamamıştı Ve bu her halinden belliydi.Ve içerideki koku git gide dahada yoğunlaşıyordu.Diğerleri ise eskiden Tzuyu'nın arkadaşlarıyla eğlendiği ve konuştuğu gibi yapıyorlardı...Normalmiş gibi...

Momo'nın sesini duyunca kafasını topluluğun olduğu yere çevirdi

Momo:"Tzuyu! Neden gelmiyorsun"
Tzuyu:"A-Ah geliyorum!"

Tzuyu yanlarına gittiğinde istemsizce dudaklarını yalamıştı çünkü artık ağzı sulanıyordu...Momo ona göz kırptı Ve oda gülümseyerek başını eğdi.Nayeon ise Sanki büyük bir hayranıymış gibi Jennie'ye bakıyordu...Jungyeon ellerini birbirine kavuşturmuş Nayeon'ın arkasında bekliyordu...Jisoo ile Momo'da Tzuyu'nın duyamadığı birşeyler konuşuyorlardı...Tzuyu yine kafasında bir ses duyarak etrafı izlemeyi bıraktı...

Jennie(ah cidden çok güzel...O erkek fatmada ne buluyorsun benim tavşanım)

Tzuyu Jennie'ya bakarken o ise tamda kafasındaki düşünceleri karşılayan şekilde Nayeon'a bakıyordu.Tzuyu yuvarlak masanın etrafından dolaşarak Jungyeon'ın yanına gelip omzuna dokununca ona bakmasını sağladı...

Tzuyu:"Ah Unni...Bi gelir misin?"
Jungyeon:"N-Nere- ah peki"
Momo:"Sorun ne?"

Momo aniden konuşmaya girince ne diyeceğini bilmeyen Tzuyu'yu Jungyeon kurtararak Dışarıya çıktılar

Jungyeon:"Ah sana ihtiyacı olsaydı kesin söylerdi"*göz kırpar*

...................................................

Dışarıya çıktıklarında havada hala o korkunç sis vardı Ve yine hiç ses yoktu...

Jungyeon:"Evet..."
Tzuyu:"ah Unni şey..."
Jungyeon:"Çabuk söyle..."
Tzuyu:"Unni...Nayeon ve Jennie..hakkında-yani Jennie..."
Jungyeon:"Düşüncelerini mi okudun?"
Tzuyu:"Aslında istemiyordum birden bire oldu cidden"
Jungyeon:"ne Dedi?"
Tzuyu:"Ah...Yani ondan hoşlandığı belli ve Nasıl O erkek fatma ile birlikte olur dedi..."
Jungyeon:"Hah...Cidden Bu kadar beklemiyordum..."
Tzuyu:"N-Nasıl..."
Jungyeon:"Jennie'nın ondan hoşlandığını biliyorum Ancak...Bu kadar ileri gitmesine izin vermem"
Jungyeon:"Anladım..."
Jungyeon:"Sende Sevgilini korusan iyi olur...Onlar Jisoo ile iyi anlaşırlar"
Tzuyu:"A-Ah... tamam"

Tamam tekrar içeri girmek için elini o siyah yere koyacakken Tzuyu'ya bakıp tekrar konuştu

Jungyeon:"Susadığını biliyorum..Ancak biraz dayan..."

Tzuyu sadece kafa sallaya bildi...Tekrar içeri girdiklerinde.Rose hariç hepsi yuvarlak masanın etrafında onları bekliyorlarmış gibi duruyordu...Ki öyleydi...

Momo:"Isır-öp zamanı..."
Jungyeon:"Ah...Ne güzel..."

Tzuyu masanın kenarına geçtiğinde ortadaki mekanizmaya baktı...ortasında Yuvarlak şekilde Duran ve Yarısında "öp" diğer yarısında ise "ısır" yazan.onun etrafında olan Ve daha büyük olan yuvarlağın kenarlarında ise Oyundakilerin adı yazıyordu.ve tabi uzun ince iki uçlu dönen bir çubuk vardı ortada...

Tzuyu oyunu inceleyince anlamıştı ama.Momo ona anlatmak istedi...

Momo:"Bu bir oyun...Onun için ciddiye alma...Şu çubuğun iki ucuna kim gelirse makina onları ya herhangi bir yerlerinden Öptürecek yada İkisinden birisini diğerine ısırttıracak ..."
Tzuyu:"Ah-peki..."

Etraftakilerin hepsi gülümserken Tzuyu'da eğlenmenin bir sakıncasını görmüyordu...

Çubuk dönerken herkes dikkatli bakıyordu... Tzuyu kendi adında durduğunu görünce direk diğer uçtaki isime bakınca Lisa olduğunu gördü...Lisaya baktığında Kocaman ağzı ile gülüyordu...

Makina "Öp" ışığını yaktığında Tzuyu direk Lisa'ya bakmak için kafasını kaldırınca orada olmadığını gördü...Ve yine yanağında bir şey hissedip kafasını O tarafa döndürünce Lisa'nın dudağı ile arasında sadece 2 santim aralık olduğunu gördü...

Lisa:"Yanağından Öpecektim ama...Eğer istersen"

Lisa tam dudağını onunkilerle birleştirecekken.Tzuyu Ani bir hareketle kafasını döndürüp yanağını öpmesini sağladı...

Lisa gülerek yerine geçerken Momo'nın gerildiği heryerinden belliydi...

Makina Tekrar dönerken Jungyeon Nayeon'ın arkasına geçerek onun arkasından sarılınca Nayeon şaşırdığını belli etsede Jungyeon'ın ellerinin üstüne kendi ellerinide koyunca normalmiş gibi gösterdiler...Jennie'nin bakışları düşüncelerini okumasına gerek bırakmıyordu...

Momo:"Ah cidden..."

Tzuyu masaya bakınca direk Momo ve Jisoo'ya baktı...Jisoo çoktan onun yanındaydı Ve birbirlerine bakıyorlardı bile...

Jisoo:"Sanırım öpmek istediğim yer..."

Jisoo Momo'nın dudaklarına yaklaşırken.Momo ise hareketsiz duruyordu...

Jisoo dudaklarının soğuk birşeye değdiğini hissetmişti ama bu kesinlikle onun dudakları değildi...

Jisoo geri çekildiğinde Momo'nın dudakları ile kendisinin arasındaki Tzuyu'nın elini gördü...

Tzuyu:"Buna...İzin vereceğimi mi Düşünmüştün?"

İzin vereceğimi mi Düşünmüştün?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Dark Days(TWİCE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin