#En Büyük#

425 45 70
                                    

Momo Nayeon'ı almak için her gün Black'lerin barının kapısında bağırıyordu ama hiçbir işe yaramıyordu...Bazen içeriden Çığlıklar duyuyordu yinede hiç birşey yapamıyordu...Tzuyu'nın iyi olmadığını biliyordu Jihyo büyük olduğundan berri onun Emirlerine uymak zorunda kalıyordu...

Arabadan inip binaya girdi uzun kırmızı koridorda yürümeye başladı...Şimdi Sadece Mina Ve Chae'nın kaldı önceden 4 kişi olan odanın yanından geçerken O günden Sonra fazla konuşmadıklarını fark edip Kapıyı çaldı...

İçeride sadece Mina vardı Ve kitap okuyordu.Momo'yu görünce Ayağa kalkıp Şaşkın gözlerde odanın içinde gezinirken gözleriyle onu takip etti...

Momo:"Chae nerede?"
Mina:"Bana Hava almak istediğini söyledi..."
Momo:"Anladım...Sen nasılsın?"
Mina:"Aynı Unni..."
Momo:"Jihyo'nın size karışmasına izin vermeyin..."
Mina:"Ah Peki...U-Unni!?"
Momo:"Evet?"
Mina:"Onlar ne zaman dönecek?"
Momo:"Bilmem..."

Momo Mina'nın başının aşşağıya düştüğünü gördü...Sonra Tekrar kapıya doğru yürüyüp Arkasından kapattı...

Momo kendi odalarının Önüne geldiğinde derin bir nefes aldı...Başarısızlığıyla her gün utanıyordu...

Momo Kapıyı açınca Tzuyu'yu göremedi oda sessizdi...Biraz ilerledikten Sonra Tzuyu'nın yatağın kenarında Dizlerine kapanmış bir şekilde durduğunu görünce Hemen yanına koştu...

Momo:"H-Hey...Ne oldu?

Tzuyu kafasını kaldırınca Momo dudağının kenarındaki kanı gördü...Şaşırdı...

Momo:"Bebeğim...Ne oldu?!"
Tzuyu:"Kazara oldu...Ben-B-Ben birşey yapmadım..."
Momo:"Ne oldu Tzuyu!!"

Tzuyu banyoya doğru bakınca Momo'da oraya doğru yavaşça kafasını çevirdi....Çok yoğun Ve güzel bir kokusu vardı...Oraya doğru giderken Kapıda kanlı bir el izi olduğunu görünce tekrar Tzuyu'ya dönüp baktı...

İçerisi kıpkırmızıydı.her bir Parçası heryerdeydi...Momo burnunu kapatmak zorunda kaldı Ve yutkundu...

Banyodan çıkarken kapıyı kapattı...Tzuyu daha çok içine girmişti...Momo dizine dokununca tekrar kafasını kaldırdı bu sefer Gözleride kırmızıydı...

Tzuyu:"Ö-Özür dilerim...C-Cidden ben N-Nasıl oldu anlamadım..."

Momo gülümseyip Tzuyu'nın çenesinden tutup Dudaklarını birleştirdi...Dudağının yanındaki kanı yaladıktan Sonra Tekrar Tzuyu'nın gözlerine baktı...

Momo:"Aferim sana Yoda..."

Tzuyu şaşkın şaşkın bakarken Momo gülümsüyordu...Tzuyu gözündeki yaşları sildi...

Tzuyu:"Gelmedi mi?"
Momo:"Hayır..."

Tzuyu hüzünlü bir şekilde yere bakarken Momo bomboş odaya baktı..

Birden kapı açılınca İkiside Gelen kişiye çevirdi kafasını.

Chae:"U-Unni...Moon-Black'lerin büyüğü geliyor Unni!"

Momo Bunu duyunca Hemen Ayağa kalktı...Tzuyu yine anlamamıştı oda Momo ile birlikte kalktı...

Tzuyu:"N-Ne oluyor?"
Momo:"Biraz bekle Bebeğim..."

Chae Bunu söyledikten Sonra hemen Kapıyı kapatmıştı...Eğer O geliyorsa bir olay olacaktı...

Momo sakin kalmaya çalışsada her an Kapı açılabilirdi...ve ne olacağını bilmiyordu...neden geldiğini bilmiyordu...

Kapı açılınca Onu gördü...İçeriye doğru ilerlerken Momo'da karşısına geçip Ona selam verdi.Tzuyu da aynı şekilde yapıyordu...

Her zamanki gibi Kış kadar donuk bakışlarıyla Bir Momo'ya bir Tzuyu'ya bakıyordu...Onun önünde ve diğer Büyüklerin önünde Herkes selam verirdi...

Momo yutkununca Nefes aldı birden Tzuyu'da korkmaya başlamıştı...

Moonbyul:"Uzun zaman oldu..."
Momo:"E-Evet efendim."
Moonbyul:"Böyle bir zamanda geldiğim için üzgünüm."
Momo:"Her zaman efendim."
Moonbyul:"Demek Kendi Yeni Büyüklerinizden olan kız sensin ha."

Tzuyu cevap veremiyordu gözlerine bakarken çok derinlere gitmişti...Momo'nın ona baktığını görünce kendine gelip konuştu.

Tzuyu:"E-Evet...Efendim."
Moonbyul:"Black'ler senden ve olanlardan bahsetti..."
Momo:"Öylemi..."
Moonbyul:"Bu yanlış..."
Momo:"E-Efendim onlar...Onlar bizim Üzeri-"
Moonbyul:"Ben Siz Yanlışsınız demedim ki...Onlar yanlış...Yaptıkları yani...Sizden birini alı koyup işkence etmeleri...Bunun bir cezası olacak..."

Momo'nın gözleri dolmuştu...Büyük kişi her zaman haklının yanında olurdu...Momo onu bir iki kere görmüştü ama hiç konuşmamıştı...Dıştan göründüğü gibi değildi..

Moonbyul:"Umarım Ona iyi bakarsınız...Çok yarası var çünkü..."

Bunu dedikten Sonra kapı açıldı Ve elinde Nayeon olan iri bir adam İçeriye girdi...Tzuyu'nın da gözü dolmuştu...Heryeri yaraydı Ve adamın kucağında hareket etmiyordu...

...................................................

O yatakta hala hareketsiz yatarken Tzuyu onun elini hiç bırakmıyordu...Parmağı hareket edince Tzuyu hemen Momo'ya seslendi...

Tzuyu:"U-Unni...Beni Duyuyor musun? Unni?!"

Patlamış Dudaklarını zorla oynatabiliyordu...Yutkunmaya çalışırken küçük inlemeler çıkıyordu ağzından...Gözleri Nerede olduğunu anlamaya çalışırken birden Gülümsemeye Çalıştı...

Nayeon:"A-Ay-ıcık..."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Dark Days(TWİCE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin