Tzuyu yatakta oturup Momo'nın gelmesini bekliyordu.Momo sonunda yorulup onu bırakmıştı ama şimdide Dışarıya çıkıyorum diyip 1saat boyunca gelmemesi garipti...Tzuyu üstünü giyinmişti yataktan kalkıp ceketini aldıktan Sonra kapıya yöneldi.Kapıyı açacağı sırada Momo hızlı davranıp ondan önce kapıyı açtı Ve Tzuyu'nın şaşırmasına neden oldu...
Momo:"Bir yere mi gidiyorsun?"
Tzuyu:"Sadece sıkıldım"
Momo:"Oysa daha bitmemişti"Tzuyu Momo'nın koluna vurarak cevap verdi.Momo zaten dibinde olan Tzuyu'ya biraz daha yaklaşıp Saçındaki o eşsiz kokuyu içine çekti ve alnından öptü...Tzuyu'nın belli etmesede hoşuna gidiyordu.
Momo:"okul Zamanı"
Tzuyu:"A-Ah doğru..."
Momo:"Tek idare edebilir misin?"
Tzuyu:"Tek mi?Gelmiyor musun?"
Momo:"Ah anlatmadım mı?Büyüklerden 3 kişi çağırmışlar...Ben Nae ve Jung gidiyoruz..."
Tzuyu:Anladım...Sorun olmaz "
Momo:"Sana'nın yanından ayrılma"
Tzuyu:"P-Peki"Momo Tzuyu'nın elinden tutarak açık olan Kapıyı biraz daha ittirip Rahat geçmesini sağladı Ardından Kapıyı kapatıp kilitledi...
Tzuyu diğer odaya girdiğinde Kimsenin olmadığını gördü Ve Momo'ya aç Ve soran gözlerle baktı
Tzuyu:"Neredeler?"
Momo :"Aşşağıda bekliyorlar...Sen ilk önce beslen Ve sonra giyin...Dediğim gibi Sana'nın yanından ayrılma...ve lenslerini sakın unutma"
Tzuyu:"Peki anne"Momo ona gülmsedikten sonra Bileğinden tutup sanki doymamış gibi öpmeye başladı... Tzuyu onu durdurduğunda Momo hala dudakları birbirine değiyorken aynı zamanda gülümseyerek konuştu...
Momo:"Biraz daha kalmak için herşeyimi veririm"
Tzuyu:"Artık git..."Tzuyu bunu söyledikten Sonra hızlı bir öpücük kondurduktan sonra Onun çıkmasını bekledi...
................................................
Tzuyu Momo'nın dediği gibi Sana'nın yanından ayrılmıyordu ama Sana ona öldürecekmiş gibi bakıyordu Ve Tahammül edemiyordu...
Arabada hiç konuşmamışlardı...En son sessizliği şaşırtıcı bir şekilde Sana bozdu...
Sana:"Teneffüslerde yanıma gel"
Tzuyu:"T-Tamam"
Sana:"Dikkat et ve kendini tut...Beslendin mi?"
Tzuyu:"Peki,evet beslendim"Sana yüzünü tekrar cama çevirdi ve o kusursuz yüzü cama yansıdı...
Araba durunca geldiklerini sanıp kapıya yönelince birden Araba sarsıldı...Tzuyu dengesini kaybedip düştü.Sana ne olduğunu anlamaya çalışırken Hızla kapı açılınca İkiside oraya doğru baktı...
...............................................
İkisininde gözlerini ve ellerini bağlamış saçlarından tutarak hızla ormana sürüklüyorlardı.Sana kim olduklarını biliyordu Ve ne Dertleri olduklarınıda az çok tahmin edebiliyordu Ancak Şuan tek yapabildiği yerde sürünmemek için hızlı adımlar atarak çektikleri yere gitmekti.Arada ayağı çalılıklara takılıyordu...Tzuyu ise Sürekli "Sana Unni" diye bağırıyor Ve oda çektikleri yere doğru gitmeye çalışıyordu...
En sonunda Sana Sinirlerine Hakim olamayıp Bağırdı...
Sana:"Nam-Joon Seni o*uspu çocuğu...Derdini gidip F*hişenle hallet!"