#Zor#

695 66 71
                                    

Tzuyu bütün zamanını kütüphanede geçiriyordu Ve buraya geldiğinden berri bir çok kitabı bitirmişti.Bunu sevdiğinden değil Sıkıldığından yapıyordu...Diğerleri hep kendi kafasındaydı onunla konuşan Bir tek Momo vardı oda konuşmak sayılmazdı...

Tzuyu son 10 dakikadır aynı sayfaya bakıyordu.Hala açtı Ve bunu giderebilecek hiç birşey yapamıyordu...En son Dün Momo'nın yardımıyla açlığını gidermişti ama böyle devam edemeyeceğini kendiside biliyordu.Bunu her seferinde kabullenip ava çıkıyordu ama sonra yakaladığı insanların gözlerine bakınca her şey değişiyordu...

Tzuyu sürekli bunları düşünmekten yorulmuştu...Birden sayfanın ucu havalandı Ve başını kaldırıp karşısına baktı hiç şaşırmadan gözlerinin içinelerine baktı ikisininde...

Jungyeon:"Hala İçmiyorsun değil mi?"
Tzuyu:"Bu sizi neden ilgilendiriyor ki...Yine dalga geçmek içins-"
Jungyeon:"Hayır!Anlamıyorsun değil mi böyle devam edersen kendini kaybedeceksin buradakiler ilk geldiğinde senin yaptığın gibi 2 günde bir besleniyorlardı...Sonradan hepsi okula gitti ve kontrolünü kaybetti...Bir sürü insan öldü.Sende öyle olacaksın kendine bu kadar güvenme!"
Tzuyu:"Ama ben bunu yapabilirim"
Nayeon:"Bence öyle düşünme...Bizde öyle demiştik...Büyüklerden olduğumuz için sadece okul değiştirdik ancak...O insanların sesleri hala kulağımızda...Kendine geldikten Sonra kendini bütün okulun ölü bedenlerinin yanında buluyorsun..."
Tzuyu:"Ah...Ben onların gözlerine baktığımda...Yapamıyorum"
Jungyeon:"Sende kötü insanlarla beslen...İlk Günkü gibi Bir hırsızla...Yada Bir Uyuşturucu satıcısıyla...Biz öyle yapıyoruz..."
Tzuyu:"S-Siz..."
Jungyeon:"Biz kötü değiliz...böyle olmak bizim suçumuz değil...Bu senin suçun değil"

Tzuyu onları ilk defa böyle görüyordu ilk defa dalgacı konuşmuyorlardı ilk defa iyimser ve samimilerdi. Tzuyu Jungyeon'ın söylediği şeyi denemeye karar verdi kötüleri öldürürse hiçbir üzüntü hissetmeyecekti...

Nayeon:"Şanslısın...Aynı okula gidiyoruz ama sen bir alt sınıftasın"
Tzuyu:"Ah...Cidden mi...Chae ve Dahyun ile aynı oluruz sanıyordum."
Jungyeon:"Büyüklerin hepsi aynı okulda olur.Orada sana daha yakın oluruz hem ve sadece bizimle gezsen iyi olur...Arkadaş edin ama fazla yaklaşma"
Tzuyu:"Öyle bir niyetim yok"

Tzuyu onların sürekli kucak kucağa olmasını anlamıyordu.Sevgili olduklarını biliyordu ancak heryerde böyle olmaları ona garip geliyordu...

Tzuyu:"Peki siz...Ne zamandır tanışıyorsunuz?"
Nayeon:"Uzun zaman oldu... Jungyeon beni hep korudu Ve önemsedi sonrada..."
Tzuyu:"Güzelmiş..."
Jungyeon:"Peki sen?Hoşlandığın biri var mı buradan?"
Tzuyu:"Ah...Burada Sadece kızlar var.Yani ben erkeklerden hoşlanıyorum..."

İkisi birden gülünce Tzuyu şaşkın şaşkın onlara baktı

Nayeon:"Bence Momo ile çok yakışıyorsunuz"
Tzuyu:"Aish!Saçmalama o...benimle dalga geçip duruyor..."
Nayeon:"Yakışıyorsunuz...Neyse Günün bitmesine az kaldı Okul için hazırlan..."

Tzuyu onlar gittikten Sonra Son söyledikleri sürekli aklına takılmaya başlamıştı bile...


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Dark Days(TWİCE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin