Jungyeon Nayeon'ın bacakları arasından Hızla çıkıp Adamı Yakalamak için koştu.Normal insanlardan Çok daha Hızlı oldukları için Tam Odanın Kapısından Çıkacakken Onu Yakalamayı Başarmıştı...
Adamı ensesinden tutarak Odanın İçine çekti ve Kapıyı kapatıp Kilitledi...
Adam Bağırıp ağlarken Onun üstüne sakince Yürüdü...Duvara çarpınca daha çok ağlamaya Ve Yalvarmaya başladı...
Jungyeon Adamın Bacaklarına Oturdu ve Gözlerinin içine baktı...
Adam:"L-Lütfen Efendim Lütfen!?Bırakın Hiç B-Birşey A-Anlatmam...Yemin ederim!?!"
Jungyeon:"Şşşş..."Jungyeon işaret parmağıyla adamın Dudaklarına bastırdı...Adam Arada Hıçkırıyordu ve Jungyeon'ın gözlerine bakıyordu.
Jungyeon:"Lütfen Bir daha Sevgilimle arama Girme..."
Jungyeon adamın boynuna dişlerini Sonuna kadar geçirdi...
Dahyun
kapı çaldığında Diğerlerinden biri sanmıştım ama Görevliymiş...Hemen İçeriye girdi birde...Yüzünü göremedim bu biraz korkutuyor çünkü çok hızlı konuşup İçeriye girdi direk...Şimdide Yatak kılıfını değiştiriyor Sanırım....
Dışarıya bakan camlar cidden çok büyük.İlk Defa Jungyeon Unni böyle birşey yapıyor...Bence hala çok havalı...
Camlara Doğru giderken Arkamdan gelen birşey hissettim...Tabi hızlı olabilseydim Daha güzel olurdu...
..................................................
Yine mi??Nefret ediyorum bunlardan...Bir türlü derslerini almıyorlar.Siz Hortlaklar iğrenç yaratıklarsınız!?
Ayaklarımızı ellerimizi bağladılar Ve Ağzımıza birşey tıktılar...Tek yapabildiğim Nefret dolu bakışlar atmak...Mark Orada Jihyo ile oynarken hiç bir tepki vermemesi?!Cidden bu kız...
Şuan tek yapabildiğim Diğerlerinin gelmesi için Dua etmek Çok Geç olmadan...Unni...Lütfen bizi Kurtar
Birde Şu 20 dakikada bir odaya giren Takım elbiseli Şapkalı Adam var...Yüzü görünmüyor Pisliğin...Kapının önündeydi bu en son....O Görevliden Sonra Herşeyden Şüpheleniyorum.
Bu otel nasıl bir yer böyle!!Adam Bu Sefer Geldiğinde Mark'a Seslendi...
XXX:"Ona...Birşeyler vermemi emretti.."
Mark:"Ah bu Ne Lüks...Peki..."Birden Benim yanıma Gelip Diz Çöktü ve Kafasını kaldırdı...U-Unni!?
Dahyun
Jungyeon şapkasını Çıkarıp Ellerini Açtığı Dahyun'a Göz kırptı Ve Ayağa kalktı...
Jungyeon:"Ne hoş bir sürpriz Mark!"
Mark Jihyo ile oynamayı bırakıp Şaşkın gözlerle Sesin geldiği yere baktı...
Mark:"Hah o Yumruk sana yetmedi mi?"
Kapı aniden Açılınca Diğerleride Toplandı...Jackson yine kahkaha atarak gülerken Momo'da aynı şekilde İçeriye girdi diğerleriyle birlikte...
Tzuyu yine olacaklardan korkar bir gözle Etrafı arıyordu...Momo onun elinden tutup çekince Ciddi bir yüz ifadesi takınıp ona bakan Jackson ile göz göze geldi
Jackson:"Woooaaah!Hala Çok Güzelsin Be!?"
Momo:"Sende hala Çok Y*vşaksın"Nayeon En arkada Karanlıkta dururken Bambam Arkadan Gelirken Nayeon'ın kolundan Tutup Öne ittirdi...
Mark:"Aaah...Bebeğim seni Görmek İstiyordum..."
Mark yavaş yavaş Yaklaşırken Jungyeon Nayeon'ın Önüne Geçip Mark'ın Yüzüne baktı...
Mark:"Belli ki Yetmemiş ha?!"
Mark Jungyeon'ın karnına yumruk atacakken Jungyeon Onun Yumruğundan Tutup Kendine çekti...Kırılma sesleri Gelirken Mark'ın Bağırışı ona zevk veriyordu...Bu onun gülümsemesine neden oldu...
Dahyun çoktan Jihyo'yu çözmüştü Ve Diğerlerinin yanına geçmişti Bile...
Jackson olanları izlerken Markın bağırışları biraz daha Hafiflemişti...Onların 10 dakikada bir vücutlarını yenileme gibi bir özellikleri vardı...Ve onlar sadece buna güveniyorlardı...
Mark:"S-Sen Ö-Öleceksin!!"
Jungyeon:"Umarım..."Tzuyu yine sesler duymaya başlayınca Momo'nın elini sıktı Ve kulağına eğildi...
Tzuyu:"Jackson Tereddüt ediyor..."
Mark tamamen iyileşmesede Ayağa kalkmaya çalışırken Jungyeon gülümsedi...
Jungyeon:"Üzgünüm..."
Jungyeon onun Kafasına tekme atınca Tekrar kırılma sesleri geldi...Bu sefer Mark yere yığıldı Çünkü Bu sefer İyileşme gibi bir durumu yoktu
Jackson:"K-Kahretsin!"
Jackson Jungyeon'a doğru hızla koşarken Chae Arkadan Koşarak onun Sırtına Atladı ve Onun geriye doğru yalpalamasına neden oldu...
O sırada Momo Tzuyu'nın elini bırakıp Onun karnına tekme atarak yere çökertti.Chae onun Boynunu kırarak üstünden indi...
Momo:"Başka İsteyen?"