#Kelepçe#Smut❗️

1.2K 45 31
                                    

Nayeon

Göz yaşlarımı saklıyordu üzerimize akan su...Onu o kadar çok özledim ki...Kalbini hissetmeyi özledim.Gülüşünü görmeyi özledim...Beni sevmeni özledim...

Bir kaç dakika Gözlerime bakarak geçirdi...Ellerini kalçamda hissedince daha çok gözüm dolmaya başladı...Seni özledim ayıcık...

Bacaklarımdan tutup beni kucağına aldı...Ellerimi boynunun arkasından birleştirip alnımı alnına dayadım...Nefesini hissedebiliyorum...

Beni duvara dayayıp ilk önce o hasta olduğum bakışlarıyla dudaklarıma bakıp yutkunduğunu hissettim...Boynumu öpünce kafesteki hali Gözümün Önüne gelmişti...Cidden sana kötü davrandılar değil mi ayıcık...

Dişlerini iliklerime kadar hissedebiliyorum...Büyük yudumlar alıyor Ve bacaklarıma tırnaklarını geçiriyor...
Ama Bunu hakettiğimi biliyorum...Daha fazlasını bekliyordum...

Daha hızlı içmeye başlayınca Küçük bir ses çıkardım...Bu onu durdurmuş olacak ki Dişlerini çıkarttı...

Tekrar ısırdığı yeri öptü Ve gözlerimin içine baktı...Islak saçları gözüne girecek kadar uzamıştı...Hep kakülü ile oynardım ama bu gün ayrı özen göstereceğim...

Tam çekecekken elleri kalçama kaydı Ve hareket etmeye başladı...Banyodan çıkarken derin bir nefes aldım...Yatağa oturmuştu ve ben hala onun üstündeydim..Artık dayanamıyorum...

Dudaklarımız değsede bir şeyler eksikmiş gibi...Yapmam gereken çok daha önemli birşey var...Söylemem gereken...

Nayeon

......................................................

Jungyeon onu yatağa yatırmıştı Ve onu yukarı doğru çıkarıyordu...Daha arzulu öpüyordu küçük kızı...Daha sert davranıyordu...

Nayeon'ın bacakları arasındaki yerini alınca eli Tişörtünün içine girmişti bile...Nayeon onun hızına,sertliğine yetişemiyordu...Tek yapabildiği pantolonunun fermuar yerinden tutup daha çok kendine çekmekti...

Jungyeon Nayeon'ın tişörtünü yırtıp bir bileğinden tuttu...Hala dudakları ayrılmamıştı ama Jungyeon Nayeon'ın bileğini tişörtü ile yatağın başlığına bağlamıştı bile...

Nayeon Dudakları ayrılınca elini çekmeye çalışsada çok sert bağlamıştı...Daha önce böyle birşey yapmadığı için şaşkın şaşkın bakıyordu Nayeon...

Jungyeon boynundan Göğüslerinin ortasına kadar diliyle yol çizince Dudaklarını ısırdı... sütyenini çıkarınca Yatağa bağlı elini sıktı...

Göğsünü ısırırken Yine inlemişti...Islandığını hissedebiliyordu...

Jungyeon bıraktığı yolu devam ettirerek göbeğine kadar bir yol daha çizdi...Düğmeleri hızlı hızlı açarken Nayeon'ın bacaklarını daha çok ayırıyordu...

Kilotunu'da çıkartıp attıktan Sonra Jungyeon iki karmağı ile Nayeon'ın deliğini okşuyordu...Yukarı doğru çıkıp tekrar Dudaklarını birleştirdi...

Jungyeon:"Bu biraz acıyacak..."

Nayeon hissettiği acıyla bu güne kadar inlemediği kadar inlemişti...Diğer eli serbest olsada Öbürünü çok zorluyordu...

Jungyeon olabildiğince derine giriyordu...Normalde acıtmamak için özen gösterirdi ama şimdi daha arsızdı...Nayeon her girdiğinde inliyordu altında.En sonunda Omzundan tutup sıktı...

Nayeon:"Y-Yavaş-la.."

Jungyeon göremeyeceği bir şekilde gülümseyip Parmaklarının yarısını geri çıkardı...Bir süre Sonra onu rahatlatmak için geri çekti...

Nayeon'ın bağlı bileği kıpkırmızı olmuştu...Ve hala yumruğunu sıkıyordu...Hala derin derin nefesler alıyordu...

Jungyeon elini çözdüğünde Elini açıp kapadı yavaşça...Jungyeon'ın bileğini öptüğünü hissedince Gülümsedi...

Dark Days(TWİCE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin