❗️#Rüya#❗️

697 44 166
                                    

Tzuyu gözleri dolu bir şekilde Eskiden Büyükler adlı grubun olan odaya gidiyordu...Sürekli düşünüyordu...Acaba ben gelmesem bunlar olurmuydu diye...

Gözünden tek bir göz yaşı düşmüştü...Sarhoş gibi yürürken Kapının Önüne geldiğini fark etti...Nefes almaya çalışsada tıkanmıştı...Yavaşça kapı kulbunu çevirip Kapıyı açtı...

Gördüğü manzara ile yutkunmuştu...Herkes odada toplanmıştı...Jungyeon'ın ciddi olduğunu düşünmemişti...Kapıda herkes ona bakarken Kapıyı arkasından kapatıp Tekrar döndü onlara doğru...

Momo ona sorgular gibi bakıyordu...Jungyeon anlattı diye geçirdi aklından Tzuyu...Yavaşça ilerlerken Jungyeon Duvara dayadığı ayağı indirip Nayeon'a doğru baktı...

Tzuyu akıllarını okumak istemiyordu...çünkü şuan ondan nefret ettiklerini biliyordu...

Mina Ve Chae ona anlamamış gibi bakarken Dahyun'da ayakta Ellerini kavuşturmuş bekliyordu kenarda...Momo ise Ayağa kalkıp Tzuyu'nın yanına doğru bir kaç adım attı...

Momo:"Jungyeon bizi topladı seninle ilgiliymiş..."

Tzuyu bakışlarını Jungyeon'a çevirdi...Çok keskin bakıyordu...Duvardan ayrılıp bir kaç adım attı Ve konuşmaya başladı...

Jungyeon:"Sen mi söylersin?..."

Tzuyu Jungyeon'ın sert yüzüne bakıyordu...hiç birşey söylemeyince Jungyeon sinirle gülümseyip Momo'nın gözlerine baktı...

Jungyeon:"Tzuyu Geriye dönmek istiyor...İlk geceye...Ailesini öldürdüğü geceye..."

Momo Tzuyu'ya bakınca yere bakan başı ile karşılaştı...Gülümseyip Tzuyu'ya bir adım daha attı...

Momo:"Şaka mı bu?"

Momo hala gülümserken Tzuyu çoktan göz yaşlarını bıraktığı için Gözleri kızarmış bir şekilde Başını kaldırıp Momo'ya baktı...

Tzuyu:"Momo...Ben...Bunu yapmak istiyorum...Eğer hiçbirşey olmaz-"

Momo:"EĞER HİÇBİRŞEY OLMAZSA BİZ BU YAŞADIĞIMIZ HERŞEYİ TEKRAR YAŞAYACAĞIZ TZUYU?!?!BENİMLE DALGAMI GEÇİYORSUN?!!"

Tzuyu Momo'nın sesinin ilk defa bu denli yükseldiğini duymuştu...Ama biliyordu hakettiğini...

Nayeon:"Bence üstüne gitmemeli-"

Momo:"BU GÜN BENİMLE BUNUN İÇİN YATTIN DEĞİL Mİ?!?!S*KİM SENİ TZUYU?!"

Jungyeon Tzuyu'nın gözlerinden akan yaşlara bakmamaya çalışıyordu...Momo ise onu acımadan yargılıyordu...Nayeon ağzını bile açamamıştı son cümlesinden Sonra....

Jungyeon:"Bağırma..."

Momo Jungyeon'a bakıp sinirle gülümsedi tekrar...

Momo:"TZUYU!?! bana bak!!...Eğer şimdi bana şaka yaptığını söylersen Seni affederim anladın mı...Bekliyorum?!"

Tzuyu saçlarına Ellerini geçirip Daha çok ağladı sadece...Momo Sinirden hafif açılmış ağzını kapatıp yutkundu..acıyla dolan gözlerini sadece Jungyeon görmüştü...

Momo:"K*ltak..."

Momo hızla odadan çıkıp kapıyı çarptı...Tzuyu ise delirecek gibi ağlıyordu...En sonunda orada sessizce olayları izleyenler konuşmaya katıldı...

Chae:"İstemiyorsa gider...Zaten bizi düşünseydi böyle bir karar almazdı...Sorun değil biz aynı acıları yaşarız..."

Dahyun:"Ne değişecek ki Tzuyu...O geceyi değiştirmen için bir mucize olması lazım...Yine aynı şeyleri yaşayacaksın...Döngü oluşacak..."

Dark Days(TWİCE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin