Dahyun
Cidden bu oda çok sıkıcı olmaya başladı.Ve şu ikisini hep yiyişirken görmekten sıkıldım.Takılacak kimse Yok...Jihyo var ama o kızdan biraz korkuyorum her ne kadar uzun süredir birlikte olsakta.içimde ona yaklaşmamak konusunda hisler var.
Ve yine o ikisi yakınlaşıyor tanrım şimdi kan kusucam yeter...
Dahyun:"Bence yeterli..."
Sonunda beni taktılar...
Chae:"N-Ne?"
Dahyun:"Diyorum ki Biraz Yavaş mı olsak? Birbirinizden besleneceğinize dışarıya çıkın biraz."
Mina:"Bundan Sanane ki"
Dahyun:"İğre-"Cümlemi tamamlayamadan kapı çarpma sesi geldi.Garip burada böyle birşey ilk defa oluyor...Tabi merak edip kapıya yönelince İkiside peşimden geldi...
Kapıyı açtığımda üçümüzde Kafamızı uzattık.O sırada Momo'nın ellerinin arasında üstüne siyah çarşaf örtülmüş birini görünce Ağzımdan bir inilti çıkmış olabilir...Koku gelmiyordu Belki beslenmek içindir diye düşünmüştüm..
Çıkarttığım ses yüzünden Nayeon Hemen buraya dönmüştü Ve Sert Bir şekilde "Kapıyı kapatın!" Dedi... Kesin birşey oldu...
İçeriye girince O ikisi bakışıp olayın garipliğini anlamaya çalışıyordu...Birden Jihyo'nın sesiyle daldığım piskopatça düşüncelerden Çıkmak zorunda kaldım...
Jihyo:"Ne olmuş?!"
Dahyun:"B-Bilmiyo-"
Chae:"Büyükler yine Yicek Depoluyor"
Dahyun:"Bence öyle değil...yani hiç göstermezlerdi...ve kokmuyordu ayrıca"
Jihyo:"N-Ne o zaman?"
Mina:"Hey...Sana ve Tzuyu yoktu yanlarında..."
Chae:"B-Belki...O çarşafın altındaki İkisinden biridir?"
Dahyun:"Y-Yok artık saçmalama..."Aslında olabilir...Şuan ne olduğunu öğrenmezsem çatlarım...ki fazla beklememe gerek kalmadı zaten...
Jungyeon bütün havalılığı ile İçeriye girdi...Bu kız..Cidden Havalı...Arar gözlerle etrafa bakarken Bakışları benimkilerde Sabit kaldı...
Jungyeon:"Dahyun...Benimle Gel..."
Şimdi S*çtık...Hem sorar hemde Korkar bakışlarla Ona doğru yürürken Kapıyı açık bırakıp çıktı...Jihyo bana öyle gülümserken Sinir olmamakta elde değildi tabi...
....................................................
Jungyeon'ın arkasında Yürürken cidden geriliyorum...Hem havalı hemde korkunç...Bakışlarımı yere çevirdim...Buralar hep böyle kırmızımıydı...
Duyduğum sesle Duvara yapışmam bir oldu tabi...Jungyeon'ın iki eli kafamın yanında Ve suratı...Cidden yakında... O Büyük kırmızı gözleriyle bana bakarak cidden bana sahip olmaya çalışıyorsa...Başarıyor...
Jungyeon:"Benim için birşey yapmanı istiyorum..."
Dahyun:"N-Nedir?"
Jungyeon:"Sesini çıkartma"...Peki...Dişleri boynumun içine işlerken elleri Belime dolandı birden..Beni kendine çekmesi ayrı bir mesele Zaten...N-Nayeon ne olacak Peki...Her Yudumunda Soğuk Nefesi Boynuma Değiyor...Ne zamandır Beslenmiyorsun?
Dişlerini çıkarttığında Kollarınıda Serbest Bırakıyor tabi...ve neredeyse Diğer duvara kadar uzaklaşıyor...Amacı ne?
Tekrar Büyük siyah Gözleriyle Bana baktığında Başımı yere eğiyorum..Bu utandırıcı...
Jungyeon:"A-Ah şey...Ben Beslenmem gerekiyordu...Her neyse..İçeriye Girdiğinde Hiç birşey Sorma...Sadece Yap."
Dahyun:"P-Pek-"Daha cevap vermemi beklemeden Gitti...Onlar ne derse Yapmalıyım..
Kapıyı açar açmaz İçerinin O Boğuk Havası Yüzüme vurdu...Ve Sanırım dikkatleri üzerime çektim...
Nayeon Önceden Mina'nın olan ama şimdi Yeni gelene ait olan yatağın başından Bana bakıyordu...Momo ise Yatakta yatan kişinin elini tutmuş Öpüyordu...Biraz Yaklaşınca Onun Yeni gelen olduğunu anladım Tabi...Siz Ne Yaptınız?
Momo beni görür görmez Ayağa Kalktı Ve Yanıma Gelip elimi Tuttu...
Momo:"L-Lütfen...Y-Yardım et"
Tabi olayı anladım Tzuyu'ya birşey olmuş ama ne...Ve Momo ilk defa Lütfen Dedi...Ah tanrım teşekkürler
Jungyeon:"Çabuk"
Gelen emirle Momo'nın ellerinden Ellerimi kurtardım Ve Demin Momo'nın oturduğu yere ben oturdum...
Tanrı'nın elinden Sökerek aldığım Yeteneğimle Tzuyu'nın eliyle Kendi elimi birleştirdim...