Dahyun sonunda o küçük ahırdan çıktığı için mutluydu...Jungyeon çıkmamasını söylediği için sadece ormanda Ki hayvanlardan besleniyordu...İğrensede Bunu yapmak zorundaydı...
Hepsi arabada Rahat bir şekilde otururken gözü Jungyeon'a kaymıştı...Bir eli Nayeon'ın eli ile kenetlenmişken Diğer eli Yine Nayeon'ın saçlarını okşuyordu...Bazende onun Saçını koklayıp öpüyordu...
Jungyeon o gece Dahyun'a sığınmıştı Ve çok samimiydi ama şimdi Dahyun'a bakmıyordu bile...Dahyun içten içe üzülürken onların arasının tekrar bozulmasını istemiyordu...Çünkü Dahyun Jungyeon'ın ağladığını gören ikinci kişi olmuştu o gece...Tekrar istemiyordu ağlamasını...
Tzuyu ise Dahyun'ın söylediklerini yine istemeden duymuştu...Gözü sonuna kadar açık bir şekilde Dahyun'a bakarken Dahyun bunun farkında değildi...Tzuyu başını eğip ayaklarına bakarak Tedirgin olmaya başladı...
Momo tam yanında oturmuş onu izlerken Bu hareketlerinin farkına varmıştı...İlk önce elini tutup Tzuyu'nın dikkatini çektikten Sonra Gözlerinin içine baktı Ve fısıldadı sessiz arabanın içinde...
Momo:"Sorun ne?"
Tzuyu:"H-Hiç...Biraz Yoruldum..."
Momo:"Az kaldı birazdan evdeyiz..."Jungyeon onları dinlerken aniden lafa katılınca Nayeon'ın ve Dahyun'ın da dikkatini oraya çekmişti...
Jungyeon:"Hayır bir işimiz daha var."
Momo anlamamış bir şekilde bakarken Nayeon lafa katıldı...
Nayeon:"Nereye bebeğim?"
Jungyeon:"İntikam almaya..."...................................................
Nayeon endişeli bir şekilde Arabadan inerken Tzuyu nefret dolu bakışlarını büyük siyah barın kapısına çevirmişti...Hepsinin hayatını berbat etmişlerdi...
Nayeon Jungyeon'ın elini tutup Kapıya giderken durdurdu...
Nayeon:"Lütfen girmeyelim...Lütfen Jungyeon onları tekrar görmek istemiyorum..."
Nayeon'ın gözleri dolmuştu ve herkes ona bakıyordu...Momo hızla yaklaşıp Nayeon'ın omzuna dokundu
Momo:"Kendine gel...Onlardan intikamımızı alacağız...Merak etme ve korkma..."
Nayeon korktuğundan girmemezlik yapmıyordu...Jungyeon Kapıya yaklaşınca kapı o günkü gibi tekrar kendiliğinden açıldı...
Hepsi beraber girmeye çalışsada İçeride büyük bir kalabalık Ve gürültü vardı...Hepsi birbirini takip ederek kalabalığın içinden bar tarafına ulaşmak istiyorlardı...
Jungyeon barmenenin yanına gidip kulağına birşeyler fısıldayınca Eli ile üst katı gösterdi çocuk...Nayeon'ın gözünden yaşlar akmak üzereyken Jungyeon gelip onun elinden sıkıca tuttuktan Sonra Diğerlerine işaret edip merdivenleri çıkmaya başladılar...
Nayeon burayı tekrar görmek istemiyordu ama belkide bu sondur diyerek Jungyeon'ın elini daha çok sıktı...
Yukarıda V.I.P müşteriler için özel bir yer vardı...Ama Orada oturanlar mekanın sahibi ve onların büyükleriydi...
Jungyeon öne çıkıp Jennie'nin onu görmesini sağladı korkarak Rose'ye seslendi....Rose Ayağa kalkınca Hepsi Onlara bakmaya başladı...Rose gülümsüyordu...
Rose:"Hoş geldiniz..."
Jungyeon ifadesiz bir şekilde bakarken Rose'nin onlardan olduğunu biliyordu....Nayeon gözlerini onlardan Kaçırırken Tzuyu arkada hala oturan Ve içlerinde Nayeon'ı getiren kadına bakıyordu...Yanında başkaları da vardı...
Jisoo,Lisa ve Jennie arkadayken Rose önde Jungyeon ve Nayeon'a bakıyordu...
Nayeon'ı getiren Kadın yanındaki keskin bakışlı bir diğer kadının kulağına birşeyler diyordu Nayeon'a bakarak...
Rose:"Ne için gelmiştiniz?"
Jungyeon:"Konuşmak için..."Jennie yutkunup korkmayan ama aslında titreyen bakışlarıyla öne çıktı...
Jennie:"Hala konuşacak yüzün var mı?"
Momo:"Senin birazdan Yüzün olmayacak ama..."Tzuyu Momo'nın elini tutuyordu bir kaza çıkmaması işin ama Momo Sinirden onun elini sıkarken O acı çekiyordu...
Rose:"Oturun lütfen..."
Nayeon:"Hayır!"Nayeon Jungyeon'ın koluna yapışmışken Kendisini istemeden belli etmişti...Jennie gülümseyerek Nayeon'a bakarken Jungyeon onun önüne geçip Ona bakmasını sağladı...
Jungyeon:"Oturmak için gelmedik...Sorularımızın cevabını almak için geldik..."
Rose:"Öyleyse sorun...görüyorsunuz Büyüklerimiz burada..."Jungyeon Rose'nin gösterdiği kişilere bakarken Uzun sarı saçlı kadının bakışlarına denk gelmişti...Tekrar Kafasını çevirip Jennie'ye baktı...
Jungyeon:"O resmi kim çekti...ve Nayeon'a ne yaptın..."
Jennie:"Kuşlar getirdi ve Sadece biraz eğlendik..."Jungyeon sinirini yine Yumruklarına verirken Nayeon'ın elini tuttuğunu unutmuştu...
Rose:"Onlara cevap ver Jennie...Bende merak ediyorum o resim nereden çıktı..."
Jennie Rose'ye sinirli bir şekilde baktıktan Sonra gülümseyerek tekrar döndü...
Jennie:"Onlardan Birisi..."
Jungyeon şaşkınlığını belli etmeden arkalarında duran Momo ve Dahyun'a baktı...
Jennie biraz eğilip arkaya doğru göz gezdirince Dahyun'a bakıp kahkaha attı...
Jennie:"Vay canına o hala yaşıyor mu...Nayeon bebeğim onu öldürmen gerekirdi..."
Jungyeon git gide sinirlenirken Dahyun başını yere eğdi...
Jungyeon:"Rose..."
Rose:"Evet?"
Jungyeon:"Onu bize verir misin?"Jennie anlamamış bir şekilde bakıyorken Rose Jungyeon'ın gözlerinden anlamıştı...
Rose:"Buna ben karar vere-"
Arkada oturan kadınlardan Kısa saçlı olan Ve yaklaştıkça turuncu saçları Ve buz rengi gözleri ortaya çıkan kadına baktı hepsi...
Hwasa:"Alabilirsin...."
Kadın keskin bir şekilde Jennie'ye bakıp Sonra tekrar Jungyeon'a baktı...
Jennie:"E-Efendim Yapmayın..."
Jisoo:"Onu öldürecekleri belli değil mi?Kadın Jungyeon'ın hem Sinirden delirmiş hem de masum Ve hafif kırmızılaşmış gözlerinden Nayeon'ın dolu Ve yine kırmızı olan gözlerine kaydırdı bakışlarını...
Hwasa:"Sende bu küçük kızı almışsın diye duydum..."
Jennie korkarak biraz öne gelince Rose gülümsedi...
Jennie:"O kalmak istedi!"
Kadın hala Nayeon'a bakıyorken kaşını kaldırınca Nayeon kendisini daha fazla tutamayıp Arkaya doğru giderek Gözünü kapattı...Dahyun'a değince başını onun omzuna dayayıp göz yaşlarını bıraktı...Dahyun şaşkın bir şekilde kolları ile onu teselli amacında beline sardı...
Hwasa:"Şimdide ben istiyorum..."