Jennie'nin suratı artık tam anlamıyla Küvete bakıyordu...Halbuki doğru söylemişti ama Jungyeon yinede bir tahta çekmişti...
Jennie:"A-Ama bu doğruydu..."
Jungyeon:"Yeni kural...Cevap doğru olsa bile hoşuma gitmezse yine bir tahta eksilir...."Jungyeon son derece ciddi bir şekilde tekrar oturdu Ve Jennie'nin Kafasını daha şimdiden dik tutmakta zorluk çektiğini gördü...
Jungyeon:"2.Soru...Nayeon'ı kaç yıldır seviyorsun?"
Jennie doğruyu söylese bile yine tahta eksileceğini bilmiyordu...Zaten baştan öleceğini biliyordu...Pes etti...
Jennie:"Jungyeon...A-Artık ölmek istiyorum...Lütfen Yapma Bunu "
Jungyeon yavaş yavaş gülümseyip Sonra kahkaha attı...Jennie Kafasını serbest bırakmıştı saçlarının ucu değiyordu adeta ölümcül olan suya...Jungyeon Ayağa kalkıp saçından tutup Kafasını kaldırdı zorla...
Jungyeon:"Sana acıyacağım...ve bu son isteğini yerine getireceğim...Artık özgürsün Jennie..."
Saçlarını hızla bırakıp iki tahta birden çekti Jungyeon...Jennie yinede zorluyordu düşmemek için ama dayanamamıştı...Kafası'ndan göğsüne kadar küvete girdi...Su köpürdükçe Jennie ayaklarını Acı çekerek oynatıyordu...
Jungyeon:"İyi geceler...."
....................................................
Dahyun Tzuyu gibi gördüklerinin etkisinde kalmıştı...Ve şimdi iki sevgili herşeyden habersiz eğlenirken Yatakta kıvrılıp Uyumaya çalışıyordu....
Daha fazla dayanamayıp Yataktan hızla kalkınca Chae ve Mina ona baktı Ve sessizleştiler...
Dahyun:"B-Ben duş alacağım..."
Mina Chae'ye bakıp omuz silkti...
Chae:"T-Tamam biz çıkarız..."
Dahyun başı yerde bir şekilde banyoya ilerleyip Arkasından Kapıyı kapattı...
.................................................
Tzuyu bütün gün Yatakta oturup düşünmüştü...Çok fazla düşünüyordu...birileri ile konuşmazsa delirecekti...
Kapı birden açılınca Momo normal bir şekilde İçeriye girdi ve Kapıyı arkasından kapattı... Arkasını döndüğünde Yatağın üstünden hüzünlü bir şekilde bakan sevgilisini görünce Gülümseyerek Yanına doğru gitti...
Momo:"Tanrım çok iyiydi...Susadın mı?Bende yeterince var"
Tzuyu her zaman Ki gülümsemesini yaparken Momo yanına gelip oturdu... Tzuyu'nın Düşünmekten sürekli kaşıdığı ve bozulan Saçını Momo okşayarak düzeltiyordu...Tzuyu'nın ise hoşuna gidiyordu haliyle...Bu iyi hissettiriyordu...
Tzuyu'nın gözü dolmuştu ama Bunu Momo'ya göstermedi... Fark edebilirdi ve hemen sorgulardı....Ona anlatamazdı...
Onun yerine Tzuyu Düşündüklerinin arasında kesinleştirmiş olduğu şeyi yapacaktı...Momo'nın elini Tutup hızla kendine çekti ve Dudaklarını birleştirdi...Momo şaşırmış olsada Onu özlediği için karşılık verdi...
Tzuyu yavaşça çekilip Momo'nın aşk dolu gözlerine baktı... Onu cidden seviyordu...Hızlıca Ayağa kalkıp Kapıya yöneldi...Momo arkasından seslenecekken hiç birşey anlamamış gibi baktı sadece....Tzuyu arkası dönükken bir damla göz yaşının akmasına izin verdi...
Kapının önünde durup yutkundu Ve Kilidi çevirdi tekrar yatağa doğru döndü...Momo tek kaşını kaldırıp hafifçe gülümserken Tzuyu tekrar ona yürüyordu...Momo'nın yüz ifadesi garipti...