#Dalgın#

659 60 32
                                    

Chaeyeong

Hava gerçekten kötü tenimde hiçbir şey hissetmesemde havanın kokusu Ve rengi kötü hissettiriyor...Genelde böyle havalarda hep kötü şeyler olmuştur ama şuan keyfimi kaçıramayacağım kadar güzel...Mina'nın saçlarının bütün yastık üzerine dağılması cidden bu kız beni öldürüyor...

Tzuyu Odadan gittiğinde çok sinir olmuştum nasıl olurda onun daha geleli 2 gün olmasına rağmen büyüklere alırlar diye ama Mina'nın buraya yerleştiğini görünce...Cidden onu özlemiştim.Artık kimse kurallara uymuyor Ve biz artık aynı yatakta yatıyoruz Ve kimseden çekinmiyoruz...Mina'nın bunu aşması zor oldu tabi ama ben mutluyum sonuçta penguen'im burada benimle...

O kadar güzel uyuyor ki kaldırmak istemiyorum...Eminim sizde kaldırmazdınız ama Lanet olası okul bu gün tekrar başlıyor...onunla aynı sınıfta değilim...Sanırım Tzuyu ile birlikte gireceğiz..

....................................................

Bu kız cidden bir taş...Biliyorum çok sapık bir kızım ama buna zorluyorlar...Mina'nın banyoda olduğumu bilmesine rağmen içeriye girip üstünü değiştirmesi...Bunu yapmaması gerekiyor bu benim susamama neden oluyor...Tabi o da yaramazlık yapmadan duramıyor...Birden yanıma gelip "Sanırım Sütyenim açıldı takar mısın"demesi.Bu beni tetikleyen şey.Dudaklarına yaklaşınca zaten beni dudaklarına çekti ve doyamadığım ve hiçbir zaman doymayacağım o leziz tadı bana verdi...

Kapının çarpmasıyla birbirimizden ayrılınca banyonun değil odanın kapısı olduğunu görünce ikimizde rahatladık.Normalde böyle şeyler olmadığı için direk banyodan çıkıp odanın kapısına baktım.Bu Sanaydı ve bayağ sinirliydi Sanırım dünkü olay hala devam ediyordu kimsenin aklından çıkmazdı zaten...Herkesin Arzuladığı şeyi Jungyeon kusarken kimsenin ona saldırmaması bu cidden güzel bir duyguydu...Aileymiş gibi.Tabi bunları düşünürken Sana'nın ürkütücü sesiyle daldığım yerden çıktım...

Sana:"Bütün gün Sizi bekleyemeyiz değil mi?!"
Chae:"Sadece sizi bekliyorduk"
Momo:"Hadi o zaman"

Momo Sana'nın arkasından geçerek binanın çıkış kapısına yöneldi.Bu hızlıydı.Her zaman olduğu gibi iki büyük siyah araba kapıda bekliyordu Büyükler ve Sıradanlar...Cidden çok sıradanız evet Her gün insan öldürüp kanlarını içiyoruz,kız arkadaşlarımız var,onlardan da beslenebiliyoruz...

İnsan okuluna gittiğimiz için okulda bayağı konuşuluyoruz...Hatta bütün konuları biziz.Okul Çok eski ve ıssız bir yerde onun için kontrolümüzü kaybedip birine saldırırsak bunu hemen örtbas edebiliyoruz...Tabi onlar için dua etmeyide unutmuyoruz her ne kadar cehenneme gidecek olsakta...

Dışarısı hala aynı...Ürkütücü ve sessiz görünüyor.Okula yaklaştıkça koku almaya başlıyorum normalde diğerleri bu kadar çabuk kokuyu almaz ama ben bunun için eğitim almıştım.Bayağı uzaktaki bir kokuyu bile alabiliyorum.Özel yetenek gibi birşey diğerlerininde var ama bence benimki daha güzel...

Arabadan inerken Son Bir kez Mina'nın gözünün içine bakıp zoraki bir gülümseme atıyorum ama onunki çok içten ve samimi...Bu kız beni mutlu etmeyi biliyor.Arabadan inince büyüklerle birlikte yürüyoruz genelde ki daha çok dikkat çekelim.Cidden saçma.

Tabi gözümden kaçmıyor Jungyeon ile Nayeon'ın ayrı yürümesi genelde her zaman yan yana yürürlerdi ama şimdi...Sanki hiç tanışmıyormuş gibi yürüyorlar...Dünü hatırladıkça yutkunasım geliyor...Gururu yıkılmış olmalı...

Chaeyoung

Tzuyu kokuyu aldıkça dişlerini sıkmak zorunda kalıyordu.Momo onun omzuna dokunup sıkınca irkildi ama Momo'nın yüzüne bakmadan devam etti.Dün kimse birşey konuşmamıştı Odada.Tzuyu kendisini suçlamaktan başka birşey yapamıyordu Sürekli Jungyeon'ın o "Herşey senin için Yoda"diyişini düşünüyordu kalbine işlemişti tabi bir kalbi varsa...

Koridorlarda ilerledikçe herkes onlara bakıyordu Tzuyu Yen'i olduğu için en çok ona bakıyorlardı...Birden Nayeon durup arkasına döndü Ve Tzuyu'ya bakıp yanına yaklaştı...

Nayeon:"Sen Chae ile aynı sınıftasın tatlım...Kendini tut tamam mı..."

Nayeon biraz daha yaklaşıp kulağına fısıldadı Tzuyu'nın

Nayeon:"Seni seviyoruz Yoda...Kendini suçlama"

Kendini suçlama"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Dark Days(TWİCE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin