#Geri Dönüş#

451 47 26
                                    

Mina

Chae bana bu günlerde yüz vermediği ve Beslenme dışında çıkamadığımız için Dışarıya sıkılıyordum...Kaplanım bu günlerde üzgün...ben de üzgünüm.Nayeon'ı öyle görmek ve Dahyun'ın ölümü...Jungyeon onu nasıl öldürdü bilmiyoruz...Öldümü onu bilmiyoruz gerçi ama...

Normal şartlarda İyileştirme gücü olduğu için yakılmadığı sürece Geri gelir ama...Jungyeon o kadar kızmamıştır değil mi?...

Chae yine resim yapıyor Ve benimle ilgilenmiyor...Kağıtlarıyla benden daha yakın...Sinir bozucu...

Mina:"Hey!Yakışıklı...Senin için poz verebilirim!"

Tepkisi gülümseyip Tekrar biricik aşkına fırça sürtmek oldu...Pekala Sen kaplansan Ben de...Penguen'im...

Yürüyüşümün hep çekici olduğunu söylerdi...Ona doğru yürüyüp yatağa çıktım ve elindeki fırçaları çekip nereye gittiğini umursamadığım bir tarafa fırlattım...

Aiish! O küçük şaşkın yüzü en Sevimlisi...Birden Dudağına Yapışınca Açıkçası karşılık beklemiyordum ama...
O daha çok istiyormuş gibi...

Tam ortasına oturup Tekrar dudaklarına yönelirken Kapının sanki Ahırmış gibi açılmasıyla Küçük kaplanım beni üstünden attı...Popom acıdı Chae!?!

Momo ve Tzuyu bize mahçup bir şekilde gülümserken Chae elimden Tutup beni kaldırdı...Bi zahmet...

Tzuyu:"Sana Söyledim Diğer odaya gidelim diye..."
Chae:"H-Hayır Hayır...Gelebilirsiniz Saygı duyarım..."
Mina:"Bende..."

Sinir bozucu...Gelip Diğer yatağa onlar oturup birbirlerine bakarak gülümsediler...Bunlar daha Dün Nayeon için üzülmüyorlar mıydı?

Chae:"N-Nayeon Unni nerede?"
Momo:"Odada..."
Chae:"Ah iki gündür yanına gitmemiştim.Gitsem iyi olacak..."
Tzuyu:"A-Ah...Bence gitmesen çok daha iyi olacak..."
Chae:"A-Anlamadım..."

Ne çok soru soruyorsun kaplancık...

Tzuyu:"Jungyeon Unni'yi bulduk..."
Chae:"N-Ne?!"
Mina:"Ehe?!?"
Chae:"N-Nasıl Peki??N-Nerede buldunuz?"

Momo gülümseyip Ayağa kalkınca Tzuyu'da peşinden kalktı...

Momo:"Biz gidelim...Unutmayın yalnız değilsiniz..."

Ben Onlara Kapıyı kapatana kadar eşlik ettim...Tamam Jungyeon'ın gelmesine ve tekrar birleşmelerine sevindim ama Benimde bir ilişkim var sonuçta...

Kapıyı kitleyip arkamı döndüğümde yine o Şaşkın sevimli suratı yapmıştı...

Mina:"Nerede Kalmıştık?"

Bu bölüm çok komik oldu bence 😂Geçiş bölümü zaten👍🏻Umarım beğenirsiniz❤👍🏻iyi geceler 🖤

Bu bölüm çok komik oldu bence 😂Geçiş bölümü zaten👍🏻Umarım beğenirsiniz❤👍🏻iyi geceler 🖤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Dark Days(TWİCE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin