— Hei, Patrick! Ai aflat cine ți-a vandalizat dulapul?
Fratele Martei și-a potrivit mai bine rucsacul pe umăr și a încetinit pasul. Curând, sora lui și prietenii săi ciudați l-au luat din urmă.
Patrick nu avea nimic impotriva lui Flesh, era un băiat de treabă, a făcut parte din echipa de hockey a școlii înainte de accident și chiar era un jucător bun. Era April cea pe care Patrick n-o înghițea de nicio culoare. Fata aia îi făcea vizite surpriză Martei doar în speranța de a da de Nath. Patrick nici nu era sigur că îi era cu adevărat prietenă surorii lui. Poate petrecea timp cu ea ca să ajungă la Nathan.
— Da, a răspuns Patrick, punându-și toate teoriile deoparte. A fost Nathan.
— Ce șarpe! izbucni Marta. Și tu îl mai consideri prieten? Ce naiba încerca să demonstreze? Și cretinul a folosit marker permanent! Trage-i-aș familia-n...
În momentul în care vocabularul Martei prindea culoare, Patrick știa că era timpul s-o oprească. Și chiar ar fi făcut-o, dar Flesh părea că avea totul sub control. I-a luat mâna Martei într-a lui și a strâns-o odată, nu atât de tare încât s-o doară, dar suficient cât să-i atragă atenția.
— Marta, las-o baltă, șopti Flesh.
Patrick nu credea că e nevoie de atât de puțin ca s-o liniștești pe Marta Star. Mare i-a fost mirarea când sora lui a zâmbit și n-a mai adăugat nimic. Când el încerca să-și calmeze sora, îi trebuia un tanc, trei cruci, o biblie, o biblie mai mare de rezervă, apă sfințită și binecuvântarea unui cavaler Jedi.
Flesh, spre deosebire de April și Marta, știa de ce cuvintele "gay" și "poponar" erau scrise pe dulapul lui Patrick. Băiatul se așteptase la ceva de genul ăsta și își asumase răspunderea pentru orice aveau de gând să facă Nathan și ai lui pentru a-l pedepsi pe Patrick că a reafuzat să contribuie la listă.
Oricum, lista aia era o porcărie. Patrick nu regreta că nu s-a implicat în așa o copilărie. Să notezi fetele după corpul lor, să întocmești un top al fetelor din liceu bazat doar pe aparențe? Tânărul știa că era capabil de mai mult de atât. Și dacă prețul pe care îl avea de plătit pentru a nu avea de aface cu atrocitatea aceea de listă erau niște cuvinte urâte mâzgâlite pe dulapul lui, lasă-le acolo.
— Patrick, vrei să auzi ceva care să-ți ia gândul de la gluma aia proastă?
Atenția roșcatului se îndreptă spre April, care și-a dat o șuviță de păr brunet dupa ureche și i-a zâmbit complice Martei.
— Ghici cine a invitat-o pe sora ta la o cafea după ore.
— April! sări Marta. Nu poți să-ți ții gura închisă?
Fata a zâmbit și a ridicat din umeri, ca și cum "hei, se mai întâmplă".
— E Sean Grimes. Sean a invitat-o pe Marta în oraș.
Patrick a observat că abia atunci Flesh i-a dat drumul mâinii Martei ca și cum aceasta l-ar arde. Apoi blondul și-a strecurat stingherit mâinile în buzunar.
— Și te duci? întreabă Flash.
— Doamne, NU! se repezi Marta să-i răspundă. I-am declinat oferta în secunda în care am primit-o.
Toți o priviră pe Marta cum se înroși până când pistruii de pe fața ei deveniseră aproape insesizabili. Fata își acoperi fața cu ambele mâini și oftă. Era ciudată toată atenția pe care o primise azi de la unii din tipii. În special un anume tip pentru care obișnuia să aibă o mică pasiune cam prin clasa a șasea.
Sean cânta la chitară într-o trupă care avusese câteva concerte la școală și la o cafenea locală. Era un băiat de treabă, gălăgios și energic. Ar fi trebuit să fie perfect pentru ea. Și totuși, să-i placă iar de Sean era ca un pas înapoi după de s-a străduit toată școala generală să scape de fluturașii în stomac pe care îi dădea.
Marta își aminti cum Sean își aducea chitara la școală și repeta în pauze. Suna groaznic pe atunci și mulți colegi râdeau de el, dar fetei îi plăcea de el oricum. Acum cânta chiar bine și avea mici concerte cu trupa prin cafenele obscure. Nu era impresionant, dar era un început.
Dar după ce i-a arătat degetul magic, nu mai erau șanse să iasă cu el... Nu?
Yay! Încă un capitol!
Și acum că am trecut la chimie, nu mai am nicio responsabilitate decat Wattpadul, deci urmatorul capitol o sa vina curand.
Have an awesome day!
CITEȘTI
Sunt un cur [+16] [✔]
Teen Fiction⚠ Povestea asta contine limbaj licențios. (Dăă!) ⚠ V-ați întrebat vreodată ce se întâmplă când ți se duce vestea că ai "cel mai marfă cur din școală"? Ei bine, nu devii nimic altceva decât acea parte a trupului. Din cauza lui Nathan Marley, nu mai a...