Mic anunt la sfarsit. Mersi pentru atentie.
— Ai văzut ce bine arată Nathan Marley azi?
April Pike (în fine, Aprilynne, dar nimeni nu-i zice așa) a aruncat o privire spre masa la care Nathan, Patrick și alți nătărăi își luau prânzul.
— Mai bine ca ieri? întrebă Marta, folosind un ton plictisit. Când mi-ai spus exact același lucru? adăugă și-și dădu ochii peste cap în stilul ei caracteristic.
Roșcata era obișnuită cu comportamentul lui April. Chițăitul de fiecare dată când Nathan o privea, îi spunea ceva sau doar trecea pe lângă ea pe hol. Odată a felicitat-o după ce a câștigat un concurs de poezie și era să leșine. Obsesia ei era enervantă, dar Marta ținea la April oricum. Pentru că o cunoștea din generala și împărțea aceeași dragoste pentru seriale ca și ea. Atunci când nu îi era toată atenția acaparată de Nathan.
— Știi, sunt băieți care arată mult mai bine. Cum ar fi Quentin Rascall, are niște ochi frumoși. Sau Barry de la engleză.
Marta fluieră încet ca să-și scoată în evidență părerea. Întra-adevăr Barry era o priveliște bucurătoare ochilor.
— Chiar nu știu ce vezi la Nathan.
April s-a uitat la masa băiatului cu pricina din reflex, apoi și-a mutat repede privirea înspre Patrick, pentru că Nathan se uita la masa lor și April, fiind o fată isteață, voia să facă să pară că vorbeau despre fratele Martei.
"Briliantă idee!" se felicită April în minte.
— Nu te uita acum, începu ea cu privirea ațintită la Patrick, dar Nathan se uită încoace.
Apoi s-a încruntat.
— Cred că se uită la tine.
Marta a pufăit cu dispreț. Chiar nu avea chef de rahatul lui Nathan, dar nu avea de gând să-l facă să creadă că îl evita pentru că îi era rușine. Ea era Marta Star, nu îi păsa de nimic, rușinea era un termen străin de ea.
A făcut o rotire bruscă de 180 de grade și i-a arătat lui Nathan degetul magic. El a râs ca un idiot, coborându-și privirea pe masă, unde avea o foaie.
Iar își făcea temele pe ultima sută de metri.
— De ce ai făcut asta? întreabă April revoltată.
Marta ridică din umeri și se uita spre piureul de cartofi care s-a răcit complet de când o aștepta. Nu că era el cald când a fost servit, mâncarea la cantină era mereu servită aproape complet răcită.
— Nu știu, făcu roșcata. De fiecare dată când îi văd fața tâmpă, degetul meu mijlociu are o erecție.
April i-a dat Martei un picior pe sub masă.
— Vine prietenul tău.
— Nathan nu e prietenul meu, a zis ea din reflex.
— Nu Nathan, prostuțo. Ai vrea tu. Mă refeream la blond. Ăla cu nume de super erou.
Ca și cum a fost chemat, Flash a venit la masa fetelor și s-a așezat lângă Marta. Cu coada ochiului, roșcata a observat hârtia A4, alb-gălbuie, mototolită și pătată pe care Nathan a luat-o de la el dimineață.
O luase înapoi? Și ce scria pe foaia aia?
Ca și cum i-a citit gândurile prietenei sale cele mai bune, April l-a privit pe Flash curios și l-a întrebat:
— Ce ți-a dat Nathan? Un bilet? E pentru mine? N-aș fi crezut că Nathan e genul timid.
Flash a împăturit foaia din câteva mișcări dibace și a îndesat-o în buzunarul din spate al pantalonilor săi cargo, apoi s-a așezat lângă Marta.
— Nu e nimic, serios, le asigură băiatul pe un ton cât mai scăzut.
Iar Marta chiar nu i-a dat atenție hârtiei atunci. Dacă i-ar fi păsat de atunci, putea evita toată debandada de după.
Sunt deja la capitolul trei din primul meu proiect din 2017 si n-am facut niciun anunt. Vreau doar sa va multumesc tuturor care cititi, am parte de un numar atat de mare de voturi in asa putin timp. Uau. Nici nu stiti cat va pretuiesc, mai!
Si de asemenea, urmatoarele doua persoane care cer dedicatie vor primi una la capitolul acesta si la anteriorul. Ma gândeam la un mic joculet simplu, primul venit, primul servit. Cereti dedicatie si vi se va da. Restul cererilor de dedicatii la acest capiol nu se vor lua in considerare. Daca vreti dedicatie, asteptati capitolul patru si cereti acolo. Sper ca v-am lamurit.
Asta nuu va opreste din a comenta altceva. orice parere a voastra inseamna mult pentru mine. ^^
De asemenea vreu sa va multumesc pentru ca datorita voua am ajuns deja locul #3 in CkickLit. Din pacate cineva m-a raportat, futu-l in gura, si ambasadorii s-au luat de viata mea. Acum mi-au mutat cartea la Teen Fiction si am pierdut teren. In fine.
Sper sa aveti o zi frumoasa! *inima*
CITEȘTI
Sunt un cur [+16] [✔]
Ficțiune adolescenți⚠ Povestea asta contine limbaj licențios. (Dăă!) ⚠ V-ați întrebat vreodată ce se întâmplă când ți se duce vestea că ai "cel mai marfă cur din școală"? Ei bine, nu devii nimic altceva decât acea parte a trupului. Din cauza lui Nathan Marley, nu mai a...