Al douăzeci și patrulea

1.3K 185 129
                                    

— Nu sunt iubita ta.

Marta aproape că nu-și recunoscu propriul glas. Cine era acea fată care tocmai vorbise pe un ton gâtuit și emotiv? Și de ce suna de parcă era pe punctul de a plânge? Unde era acea fată autoritară care l-ar fi pocnit le Caleb în față, i-ar fi spus câteva înjurături foarte inventive și apoi ar fi făcut mișto de el că e impotent?

Acea fată nu mai era. Marta Star nu mai era.

Și oricine ar fi fost această fetișcană rușinoasă care a cedat avansurilor unui pierde vară fără egal, cu siguranță nu era atotputernica Marta Star. Ea nu plânge niciodată. Și cu siguranță dacă ar fi plâns, ar fi avut un motiv mai bun. Ca încălzirea globală sau urșii panda pe cale de dispariție.

— Poftim?

— Nu sunt iubita ta, repetă Marta, un pic mai hotărât, dar încă ușor răgușită. Așa că nu te comporta de parcă alegi cu cine îmi pot petrece timpul sau cine mă atinge și cine nu.

Da, da, acum suna mai mult ca Marta Star.

— Și nici dacă erai iubitul meu, nu aveai dreptul să decizi asta. Sau dacă mânânc prea multă ciocolată.

— Îți dădeam un sfat, ma îngrijorez pentru tine! sări Caleb în prorpia apărare.

— Știi ceva? Poți să-ți iei sfaturile, să ți le bagi în cur și să te duci cu ele la dracu!

Cu siguranță, asta era Marta Star. Era chiar o variantă îmbunătățită. Ar fi putut să-l lovească pe Caleb, într-un moment în care adrenalină îi curgea prin sânge cu o viteză amețitoare, ar fi putut să-l pună la pământ pe idiot și să-l facă knockout. Dar n-a făcut-o. Era mai bună de atât. Era mai bună decât Marta de acum două-trei luni care l-ar fi bătut pe Caleb ca pe un sac de cartofi.

Marta s-a întors spre Flash, care privea confuz scena din fața lui.

  — Așa faci tot timpul? întreabă dintr-o dată Caleb pe un ton afectat. Joci pe inabordabila, atragi un fraier, îți faci treaba și apoi îi dai papucii? Trebuie să fie foarte ușor pentru tine.

— Las-o în pace, și-a făcut alegerea. Nu te vrea.

Un băiat de pe hol care, aparent, aștepta pe cineva sprijinit de un dulap se băgase și el. Avea părut ondulat, nisipiu și îi intra în ochi, câțiva pistrui îi erau presărați pe obraji, era înalt și bine clădit. Avea un aer relaxat, liniștit, iar din unghiul din care îl privea Marta, i se părea că semăna cu Kurt Cobain. I-a luat puțin Martei să-l recunoască, dar apoi și-a amintit.

George Altreisprezecelea. Primul ei sărut.

Se schimbase de mult de când el și Marta s-au văzut ultima oară, nu doar fizic. Marta auzise că a lăsat o fată din liceu însărcinată, pe una dintre surorile Jove. Mare păcat. Roșcatei îi plăceau acele fete, dar să-ți irosești tinerețea pentru ca ți-ai desfăcut picioarele primului băiat drăguț ieșit în cale? Groaznic.

Marta se bucură că abia îi trecuse ciclul când s-a culcat cu Caleb. Ar fi putut ajunge ca Europa.

  — Tu să nu te bagi! Încerci și tu să ajungi în pantalonii ei, ca toți ceilalți. Crezi că nu știe asta? Crezi că de aproape trei luni nu și-a dat seama că are o țintă pe fund din cauza listei lui Nathan? De asta umblă și amorezul ăsta mic după ea.

Și Caleb a arătat cu degetul spre Flash, care s-a albit la față într-o secundă. Arăta de parcă urma să verse.

— Ce listă? întreabă Marta încet, dar nimei nu a auzit-o.

Elevii de pe hol s-au întors la ale lor și nu le mai dădeau atenție, iar George și Caleb erau ocupați cu cearta lor.

— Întoarce-te la iubita ta mâncătoare de tofu și castraveți. Să vedem cum o să fie în stare să ducă o sarcină până la capăt mâncând mâncare cu gust e carton.

George se înroși de furie. Voia să-l ia la bătaie pe Caleb până își cerea scuze în genunchi. Dar nu avea puterea să facă asta. El nu era așa.

— Ce listă? întreabă Marta mai tare.

— Ce mănâncă Europa nu te privește pe tine!

— DE CE NU MĂ AUDE NIMENI? CE LISTĂ A FĂCUT NATHAN?

A/N: Halle-fucking-lluiah! Am postat.

Am sarbatorit aniversarea lui @Iuliana252001 in weekend asa ca nu am avut timp. La multi love! ❤😍💘😘💟💜💓

Mai am cateva capitole si termin cartea 😱

Multumesc tuturor cititorilor mei! O sa ma car inainte sa devin sentimentala.

Jocul cu dedicatii e deschis.

Sunt un cur [+16] [✔]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum