- El kell ismernem Rosie, ügyesen csináltad. - Calum elismerően biccent, én pedig nagyot sóhajtva befejezem az Ashtonnel történtek mesélését.
- És megcsókolt. Vagyis csak a homlokomon, de én hagytam. - a szemem sarkából figyelem a reakcióját.
Tesi előtt bejött a lányöltözőbe és megkért, hogy menjek ki vele a folyosóra. Szinte az összes lány undorodva nézett rám, még azok is akikkel jóban vagyok, mintha valami szörnyű dolgot tettem volna. Tény, hogy mindegyikük megvolt már Calumnak, de hát én erről mit tehetek? Attól még, hogy ők naivak voltak, én nem vagyok és nem is leszek az. Természetesen követtem Calumot ki az öltözőből, bár nagyon nem akartam, hogy felhozza a tegnapiakat, de valószínűleg neki sem az volt élete legkellemesebb pillanata, ezért még csak nem is utalt rá. Elmondta, hogy Miketól hallotta - aki szintén zeneórára jár, zongorázni és gitározni - hogy Ashton kihívott magával beszélgetni. Abban a pillanatban azt éreztem, hogy az egész hármas - Ashsel együtt négyes, bár ő nincs annyira jóban a fiúkkal - bagázs körülöttem forog, pedig Luke nem is csinált semmit azon kívül, hogy beszólt nekem. Mivel Cal várakozóan nézett rám, így elkezdtem neki mesélni, hogy mi volt Ashtonnel.
Most, hogy a sztori végét is tudja, állkapcsa enyhén megfeszül, míg szemeiben eddig nem ismert érzelmeket fedezek fel, ám mielőtt megfejthetném őket, mind egy csapásra eltűnik.
- Szóval bizonyítani fog... Oké, ez nem lesz könnyű menet. - mondja, mintha meg sem hallotta volna, amit az imént közöltem vele. - Valószínűleg az összes romantikus izét befogja vetni, hogy megbocsájts neki. De neked ugyan így kell kezelned a dolgokat, rendben? - kérdi, mire biccentek, majd az alsó ajkamba harapok.
- Szóval hanyagoljam a csábítást? - gondolatban bokán rúgom magam, amiért ezt a kérdést kimondtam. Calum rám pillant, majd elindul. Mikor már azt hiszem, hogy egy szó nélkül itthagy, megtorpan mellettem és a fülembe suttog.
- Szomorú lennék, ha hanyagolnád. - fogja magát és elsétál. Egyszerűen csak elsétál, azzal a tipikus nagymenős járásával, engem pedig itthagy a teljesen vörös fejemmel és az összezavarodott gondolataimmal együtt.
Fogalmam sincs, hány oldala van Calum Hoodnak összesen és hogy nekem hányat mutatott meg eddig. Bár már abban sem vagyok biztos, hogy az igazi énjét láttam e.
***
Röplabda. Az egyetlen sport, amiben jeleskedek és amiben még nem ütöttek pofán a labdával, mert attól függetlenül, hogy van valamennyi népszerűségem a suliban még jó nagy szerencsétlen vagyok. A tesitanár beosztja a szokásos csapatokat, míg én lihegve próbálok újra elég levegőt juttatni a tüdőmbe, mivel a futás sem az erősségem. Ashton eddig nem szándékozott megjelenni, aminek őszintén szólva eléggé örülök. Ezért nem szabad osztálytárssal járni, mert ha egyszer csúnya véget ér a kapcsolat, akkor minden nap el kell viselned a másik fejét. Az én helyzetemet szerencsére megkönnyíti az, hogy szinte minden tantárgyból emelt szintre járok, ezért csak néhány órán találkozunk, mint például tesin. Azt hihetném, hogy a mai napot megúszom még egy találkozás nélkül, csakhogy egy szimpla beszélgetésnél sokkal egetrengetőbb dolog történik. Igazából először fel sem fogom, hogy Ashton gitárral a kezében áll az ajtóban, majd hosszú ujjaival pengetni kezdi a húrokat, miközben végig a szemeimbe néz. Van az a tipikus pillanat, mikor az ember úgy érzi, hogy minden lelassul. Mintha az egész világot slow motion-ben játszanák le, az ember pedig értetlenül nézi az eseményeket. Hát én most pont így érzem magam. Ash énekelni kezd, hangjával próbálja megolvasztani - az azóta nagyából összerakott - szívemet.
If I told you that I loved you
Tell me, what would you say?Elindul felém és csak énekel. Mindenki minket néz, én pedig legszívesebben belesüllyednék a padlóba.
If I told you that I hated you
Would you go away?Hogy fogok én ezután elérhetetlenül viselkedni? Csessze meg az ég, hiszen éppen nekem szerenádozik tesióra közepén! Még a tizedikes osztály - aki mellettünk tesizik - is minket néz.
Now I need your help with everything that I do
Hol van ilyenkor Calum, hogy megmentsen ettől a borzasztó helyzettől? Vagy Mr. Mindenszabálytbetartok miért nem tud ilyenkor is üvölteni?
I don't want to lie, I've been relying on you
Nem akarok megbocsájtani Ashnek, de gyönyörű hangja selyemként simít végig minden egyes porcikámon és nem tudom, meddig tudom még visszatartani a könnyeimet. Szerencsémre nem szándékozik elénekelni a refrént is, csak megáll előttem, majd mosolyogva rám néz, miközben szemei csillognak.
Ó, tudom én hogy ez nem igazi csillogás, de majd az lesz. És én leszek az, aki végül kioltja.
- Szóval Lyn, mit mondasz? - kérdezi direkt hangosan, hogy más is meghallhassa. Oldalra biccentem a fejemet és várok pár másodpercet, hogy meglegyen a kellő hatásszünet.
- Háááát, itt-ott kicsit hamis volt, de sok gyakorlással jó lesz ez még. - én is ugyan olyan hangerővel szólalok meg, mint ő, talán még hangosabban is. Hallom, ahogy többen is felkuncognak, míg Ash kikerekedett szemekkel néz rám. Természetesen hazudtam, mert egyáltalán nem volt hamis, sőt, de ez most igazán mellékes. Ártatlanul rámosolygok, majd visszasietek ahhoz a csapathoz, ahova beosztottak. Luke pont szemben áll velem - ő is az osztálytársam - így egy mosolyt villant felém, amiből tudom, hogy jól csináltam. Büszke vagyok magamra, és tudom hogy Calum is büszke lesz rám.
A tanár megfújja a sípját, nem törődve a teljesen lefagyva álló Ashtonnel, mi pedig játszani kezdünk.
↗↙↗↙
Két kérdésem lenne hozzátok így a rész végére:
1. Vélemények?:3
2. Calummal vagy Ashyvel shippelitek Lynt?😏
~ Livvie🙌
YOU ARE READING
HOW TO BE A HEARTBREAKER
Fanfiction"A fiúk úgy játszanak a lányok szívével, mintha műanyagból lennének, pedig mindegyik vékony és törékeny porcelánból van. Mintha az, hogy ők összetörhetik a mi szívünket egy alap dolog lenne: mint egy kőbe vésett szabály. Ideje, hogy ez a szabály fel...