- Megvan! - kiáltok fel, mire Nas, Calum, Luke, Michael és valószínűleg az egész iskola egyszerre kapja rám a tekintetét, mivel megint a menzán vagyunk. Azt hiszem ez amolyan szokásunkká vált. De legalább most nem mindenki azért néz, mint tegnap, mikor véletlenül ráborítottam a narancslevemet Calumra, aki erre nevetve megcsókolt. Na igen, akkor aztán tényleg mindenki minket bámult, olyan nagy csendben, hogy esküszöm hallottam a saját szívdobogásomat.
Most azért vizslatnak, mert hangot adtam az ötletem kiváltotta lelkesedésemnek, de pár másodperc múlva az összes diák újra a saját dolgával foglalkozik, miközben mindannyian nyüzsögni kezdenek, így az ebédlő újra megtelik élettel.
- Mi van meg? - kérdi Nastya, majd beleharap az otthonról hozott szendvicsébe. Na igen, nálunk sokkal jobban jár az ember, ha csomagol magának kaját.
- Az, hogy miként koptassam le Ashtont anélkül, hogy összetörném a szívét. - felelem ezúttal sokkal halkabban.
- Komolyan ezen gondolkoztál? - kérdi Nas, szemöldökét felvonva, mire bólintok.
- Miért?
- Hát mert teljesen felesleges. Csak megmondod neki, hogy nem szeretnéd, hogy írogasson, mert te már nem vagy belé szerelmes. És együtt vagy ezzel a seggfejjel, amit még mindig nem támogatok. - rábök Calumra, aki már nem is veszi fel a sértést. Mind megszoktuk, hogy Nas folyton olyan jelzőkkel illeti Calt, mint: "seggfej", "szemétláda", "agyatlan, egoista szoknyapecér" és a többi.
- Egyetértek Nastyaval. - bólogat Luke, majd figyelmét újra az előtte pihenő edzéstervnek szenteli, amit csapatkapitányként neki meg kell tanulnia.
- Mi az ötleted, Rosie? - kérdi Calum, mire felé fordulok. A hatás kedvéért várok pár másodpercet, majd megszólalok.
- Szerzünk egy barátnőt Ashtonnek, és akkor leszáll rólam.
- Ez... nem is olyan rossz ötlet. - helyesel Calum, én pedig elégedetten elmosolyodok.
- Tényleg nem az. - szól meglepetten Nas, majd arcára szélesebb mosoly ül ki, mint az enyémre. - És tudom is, hogy kit hozhatnánk össze Ashtonnel.
Felvonom a szemöldökömet.
- Úgyis rengeteget lóg a koleszosokkal, a nővérem pedig éppenséggel pont koleszos... - Nas azzal a tipikus 'minden összeállt a fejemben' tekintetével néz rám.
- Neked van nővéred? - Michael Nas felé fordul, de ő nem foglalkozik vele, csak előre dől, szinte ráfekszik az asztalra.
- Na?
- Azt mondod, hogy hozzuk össze Eleanort és Ashtont? - kérdem kicsit bizonytalanul.
- Pontosan! Ellienek vagy már egy éve nincs senkije, szóval ideje hogy ezen változtassunk. Ashton pedig végre leakadna rólad. Két legyet ütünk egy csapásra! - Nastya összecsapja a tenyerét, majd lelkesen felpattan Luke mellől és átül az én oldalamra.
- Látom nagyon rápörögtél erre az egészre. - mondom mosolyogva, Nas pedig hevesen bólogatni kezd. Rég láttam ilyennek, pedig mindig is imádta megszervezni a dolgokat.
- És hogy akarod ezt az egészet elintézni, Nasbaby?
- Hood! - szólunk rá egyszerre Calumra, mire ő nevetve felteszi a kezeit.
- Csak vicceltem, nyugi már.
- Ajánlom is. Már barátnőd van, legyél lojális.
- És ki az? - Cal értetlen arccal néz rám. Mérgesen a combjára csapok, mire újra röhögni kezd.
YOU ARE READING
HOW TO BE A HEARTBREAKER
Fanfiction"A fiúk úgy játszanak a lányok szívével, mintha műanyagból lennének, pedig mindegyik vékony és törékeny porcelánból van. Mintha az, hogy ők összetörhetik a mi szívünket egy alap dolog lenne: mint egy kőbe vésett szabály. Ideje, hogy ez a szabály fel...