*Dneska to je už asi čtyři týdny co jsme utekli. Myslím že mě to pořád vžírá za to zbavělský podání co jsem udělal v Globusu. Marie a Lukáš tihle mohli přežít a dál pokračovat s námi, být pořád součástí naší skupiny. Tohle si už neodpustím nechat jen tak na pospaz kamarádku kterou znám od svého mládí. Mohli jsme tam umřít všichni určit by nám bylo líp než se teď akorát trmácíme s tím starým karavanem po místech který jsem ani v životě neviděl.
Petr řídil a já jsem byl jeho společníkem nad tím vším co jsme viděli před sebou." Vzladáš to nemám tě vystřídat..? " Petr: Ne, tady zastavujeme ! Musel jsem všem zdělit že se tady zakempíme tak jsem se zvednul a odkráčel hloupš do karavanu.
" Zastavujeme, připravte se na noc."
Oznámil jsem jim potřebnou věc a znovu jsem odešel si sednout k Petrovi.Když jsme zastavili Petr hned odešel z karavanu jako první. Nejdřív jsem šel zbudit Hanku bylo to taky už na ní moc.
Chudinka ani moc nespí možná tak při cestě s karavanem." Miláčku stávej" Moc nepomohlo na ní promluvit tak jsem ji musel vzbudit drsněji. Hanka: Copak se děje..? " Přespíme tu..všichni jsou už venku tak si pospěš." Rozkázal jsem Hance a odešel jsem z karavanu.
Petr: Tady to vypadá bezpečně tak tu přespíme, postav te si stany před dveřmi kdyby se něco stalo ať stačí každý nastoupit. Petr nám zdělil pár slov a my se mohli pustit do práce, Hanka mezitím přišla pomohla mi postavyt náš stan. Just: Hanko, můžu spát s vámi. Přišla za námi malá Justýnka pomohli jsme ji postavyt její stan a vybalit věci, ale to jí muselo stačit my taky potřebujeme soukromí. Hanka: Zlatíčko, dneska ne, ale příště s námi počítej. Děcko se trošku naštvalo a odešlo si hrát za malou Viktorkou."Hani, to si jí musela tak odbít..?" Hakna přistoupila ke mě blíž, přehodila si svoje ruce o mé ramena a vzdychla si. Hanka: Konečně za dlohou dobu budem mít soukromí a ty ho nechceš využít..? " Jo chci, ale mohla spát s námi a my pak odejít na chvilku pryč." Hanka: Prosim tě nic takového neplánuj, já ji půjdu uspat a pak za tebou příjdu a dál nic nemusíme řešit.! Jen jsem ji políbil a kývl na to a odešel jsem za Petrem a Filipem."Hoši, nepotřebuje te pomoc..?" Filip: No jasně že by se nám hodila další pomoc.
Filip to ani nedořek a už jsem držel v náruči pár polínek dřeva. Petr: Doufám že vám to klape s Hanou.? " V pohodě jenom nás tíží to moje prostřelení." Petr: No jo, já třeba sex neměl už šest měsíců a stěžuju si.? Jo!! "Taky na někoho narazíš to se neboj.!" Musel jsem Petra předsvědčit neboli on je fakt zoufalej. Naložili jsme v lese ještě pár polínek a vrátili jsme se zpět.*Pohled Tomáše
Na chvíli jsem musel vypadnout a pročistit si hlavu. Když umřel Lukáš tak jsem se musel jediný schopit k lovu. Bylo to nutný protože konzervy a debilní zavařovačky s ovocem nebo zeleninou nám moc dlouho nevydrží a taky si musíme něco nechat na horší časy na to doufám oni myslí. Vzal jsem si svojí katanu a případně i Ak-47 a vydal jsem se do lesa. Nedaleko od nás bylo město nebylo to moc bezpečné být tak poblíž.
Procházel jsem vysokou trávou mezi stromama který se v korunách třásly.
Nenarazil jsem ani na jednoho mrtvího a to mi přišlo hodně divný. Po douhý a unavující cestě lesem jsem konečně našel pole který bylo osvícený slunečním zářem jako lampička u postele. Zastavili jsem se u jednoho keře s kterýho šla vidět celá pláň. Na poli zrovna uprostřed stál opuštěnej, starej a rezavej traktor teda co z něj zbylo. Naposled se moje oči koukli za sebe a stoupil jsem na pole, myslel jsem že to je nekonečný ale i přesto se mi tam povedlo dojít. " Jo, tak tohle jsem potřeboval" naskočil jsem na převrácenej traktor a lehnul jsem si na jeho plošinu.Ležel jsem asi půl hodinky než mě vyrušil smard a divné pazkuky který se ke mě táhli pomalu ale jistě. Posadil jsem se a porozlídnul kde toho kousáka mám. Netrvalo dlouho a kousák se objevil nedaleko keře u kterého jsem stál. Vzal jsem si Ak a namířil na něj " Musím někde trénovat svojí střelbu tak proč ne tu.?!" Namířil jsem na něj jak to nejlíp umím a Bang, nic..Bang, nic..Bang, zase nic " Tohle by stačilo nervy mám jen jedny." Uklidnil jsem se a seskočil jsem z vozidla a čekal jsem než ten sráč příde o chvilku později byl mrtvák tak dostatečně blízko že jsem vytáhnul katanu a projel jsem v něj s ní jeho hlavu. Část hlavy odpadla a zbytek těla jí v tom následoval. Ihned jsem se zbalil a odešel zpět byl jsem naštvaný na mojí mužku a na mrtváka co mě vyrušil, konečně jsem došel k lesu. Vejdu do něj a sám nevěřím co právě vidím. Ležela tam mrtvá, nesežraná laň. " Díky Bohu apoň za něco." Přiblížil jsem se k ní blíž aby jsem zjistil co jí zabilo. Tohle jsem mohl tušit na krku měla průstřel. Sebejistě a hrdinsky jsem se zvedl a laň si přehodil přes ramena.
* Koukám že Nela se začala víc všímat Daniela. Možná by mohli něco spolu mít.
Všichni jsme se sešli u ohniště čekala nás velká hostina. Laň k tomu velká jak prase se bude hodit jak sviň. Kuna: Tome, dobrá práce.! Kuna za funěně pochválil Tomáše a přitom se ládoval kouskem masa. Hanka: Musím uznat že ten "Ma kuní" se tak dobře nenadlábnul jako teď. Určití ví o co jde.."Ma kuní". David: Musíš mi tak pořád řikat..? Nejsme na základce. Hlasitě jsem se rozesmál, nebyl jsem sám všem tu dobu bylo do smíchu. Za pár chvil bylo ticho a všichni jsme sledovali oheň. Hanka byla přitisklá na mě a mezi mnou a jí trošku vpřed seděla Justýnka, byl jsem spokojený měl jsem rodinu v Apokalipse kdo by to řek. Jenom mě tížilo pomyšlení na Marii. Tomáš: Trochu mě znervózňu je to město, jsme blízko.! " Máš pravdu, hned ráno by jsme měli odjed. Petr: Dnes budu mít hlídku na karavanu vy ostatní se vyspěte. Nelíbilo jsem mi Petrovo chování, hodně nás ohrožoval. Hanka: Zlatíčko půjdem spát.! Hanka se zvedla a roskázala Justýně aby se zvedla. " Dobrou noc princezno."
Hana vzala malou za ruku a odkráčela s ní pryč. Daniel: Petře, budu mít hlídku já nechám tě vyspat nejsi na tom moc dobře. Petr mu poděkoval a odešel si lehnout do stanu. "Dobrou..!" Všem jsem popřál dobrou noc a odešel jsem za Hankou. Prošel jsem kolem všech stanů než jsem došel k našemu. " Hani, už spí.?" Hanka: Ano, jsem připravená.! *Pohled Hany
"Už jsem připravená" řekla jsem mu a kousla se do rtu.
Pomalu ke mně přistoupil a políbil mě. Pomalu mi začal rozepínat košili pod kterou jsem nic neměla. Pomalu rty přejížděl a postupoval až k mému krku kde mi udělal znamínko lásky. Motýlímy polibky postupoval po mé kůži přes klíční kosti po prsa až k podbříšku. Tiše mi rozepnul pásek který odhodil do rohu stanu společně s kalhotami. Ještě než mi sundal kalhotky mě políbil na vnitřní stranu stehen. Pomalu mi začal lízat mojí mušličku.
Když už si byl jistý že jsem dostatečně uspokojená a připravená, sundal si kalhoty společně se spodním prádle a pomalu do mě svou chloubou vnikl. Trvalo dlouhé minuty než jsem cítila jak ve mě cuká jeho poklad až ho nakonec že mě vytáhl a udělal se mi na bříško. V tu chvíli se stan začal otevírat dveře stanu "Dane?" Uslyšeli jsme hlas malé Justýnky. " Justýnko jdi pryč!" Zakřičel na ni Dan a Justýnka zpanikařila, zavřela stan a nejspíš utekla za ostatními. Dan si povzdechl, očistil nás, oblékli jsme se a usly jsme ve společném objetí.*****************************************
10 část 😯. Krucinál to letí. Strášně vám děkuju za 600 slednutí je to fakt už promě hodně. Díl podle mě o ničem až na ten konec..😂😂 Ps: Opět zase hodně chyb, neukazujemi to chyby a já moc dobrej češtinář nejsem takže se omlouvám.😦😡 Ahoj.
ČTEŠ
The walking dead: Road Full Of Dangerous
Science FictionZnáte ty seriály, filmy a hry o přežití v Apokalypse? Tenhle příběh bude dalším náznakem přežívání v zatuchlém, rozpadajícím se světě plných zombie. Nebude to klidné migrování za lepším životem.... Bude to skupina přeživších, která začíná úplně nano...