* Gabina: Hej.! Slyším mně.?
,, Jo, omlouvám se.! "
Pořád jsem myslel na Matese a Veroniku. Nechápal jsem proč je odvedli. Ještě tomu tak brutálně.
,, Hele vy víte proč je odvedli.?"
Gabina: Nevím, byl to příkaz od Velitele, víc se tomu vyjadřovat nebudu. !
Hana: Snad budou v pořádku.Gabina: Teď mně prosím poslouchejte.
Každý mi řekne vaše jméno a příjmení plus vaše bývalé povolání.
Marie: Proč to chcete vědět.?
Gabina: Je to požadavek od Velitele, jestli se ti to nelíbí tak támhle jsou dveře.
,, Slečno to není nutný. "
Gabina: Jak říkám buď mi řekne te vaší minulost nebo támhle jsou dveře.
,, Dobrá."
Gabina: Můžeme začít.
,, Já jsem Daniel Caul a tohle je moje přítelkyně Hana a dcera Justýna."
Gabina: Mají vaše příjmení.?
Hanka na mně kývla. Ujistila mně že to se mnou myslí vážně.
,, Ano, Hana Caulová a Justýna Caulová."
Gabina: Dobře. Vy dvě si jděte sednout támhle na lavičku. Dan tady zůstane. DALŠÍ!!
Petr: Petr Stauback.
Gabina: Povolání.?
Petr: Vlastník Armyshopu.
Gabina: DALŠÍ
Nela: Nela Moon.
A žena v domácnosti.
Gabina: Dobřéé. To mi stačí. Teď mi řekněte jenom jméno.
Marie: Marie Pyne.
Kuna: David Stern
Tom: Tomáš Hennesey
Daniel: Daniel Harris
Gabina: Dóbře...
,, Co teď.? "
Gabina: Anna vám přinese stany a spacáky. Čekejte u dveřích.
Kývl jsem a odešel se všema k otvoru.
Marie: Chápali jste to.?
,, Ne, byla pěkně protivná. "
Tom: Davide a neměl by si jim říct že jsi doktor.?
Petr: Zatím nic neříkej. Počkej na správnou chvíli.
David: Jo, jo..Pomalo už byla tma a Anna zatím nepřišla. Stojíme tu jako debilové.
Nic nemáme. Jen teda na pár svojich věcí. Netrvalo dlouho a přišli další jejich muži a sebrali nám všechny zbraně.
Nela: Hej.! Mojí pušky se nevzdám.!
Chlap: Hele slečinko.! Tohle ti nevíjde.
Nela trhla puškou a nechala boje. Nakonec mu jí dala a na dále stála a koukala do prázdna.Anna: Už jdu.!
Anna se najednou vyřítila z otvoru stanu. Před sebou vezla nákupní vozík plnej pytlema. Nejspíš stany a spacáky.
Petr: Co nám to vezeš.?
Anna: Vaše nový příbytky.Všechno jsme si rozebrali. Anna zavolala Karla, který nás měl dovést na místo k přepsání. Zrovna uklízel před ošetřovnou. Nechápal jsem proč.
Taková hora svalů a mete před stanem bordel...
Karel: Vteřinku.Karel udýchaně přiběhl stejně jak Anna. Celý od potu a lapáním po dechu.
Karel: Tak půjdem.?
,, To by bylo nejlepší.."Procházeli jsme kolem všech stanů a lidí. Opět na nás vražedně koukali.
Šly jsme asi pět minut, než došli na místo. Bylo to tam opuštěné. Žádní lidi prostě nic. Jenom velký stan u něj ohniště a pár špalků.
Karel: Tady budete prozatím žít. Žiju tady i já.
Hana: Proč tak daleko.?
Karel: Večer u ohně vám vše řeknu.Petr: Tak lidi. Teď si postavíme stany a pak se pokusíme sehnat něco k jídlu.
Pohled Marii
Všichni si už stan postavili. Byla jsem poslední kdo ho nemá.
,, Konečně..."
Stan se vyvýšil k mým prsou a já se konečně zaradovala. Hodila jsem si všechny věci dovnitř. Otočila jsem se a podala Nele konzervu fazolí.
,, Dávej na ní bacha."
Nela: Neboj hned jí schovám.Pomalu se všichni usazovali u ohně.
Já samozřejmě taky. Seděla jsem vedle Davida a přežvykovala kus chleba co přinesl Karel.
Dan: Co si myslíš.? Proč je odvedli.?
Karel: Já vůbec netuším. Robert měl k tomu asi důvod.
Nela: Jsou to naši přátelé.!
Karel: Já vím. Zkusím něco zjistit.
Dan: Petře zítra zajdem na ošetřovnu.
Petr: Proč.?
Dan: Musíme si s ní promluvit.
Petr: S Annou.?
Hana: Jo, něco potřebuju..
Petr: A proč bych měl jít já.?
Dan: Potřebuju tě. Viděl jsem jak po tobě koukala a ty na ní taky.
Opět jsem poslouchala jejich rozhovor. Zajímalo by mně co se děje s Hanou. Nemám jí ráda, už od té doby co sem přišla. Myslí si jak je silná a drsná a přitom se topí ve své minulosti. Kdyby Dan věděl co ja zač.
ČTEŠ
The walking dead: Road Full Of Dangerous
Science FictionZnáte ty seriály, filmy a hry o přežití v Apokalypse? Tenhle příběh bude dalším náznakem přežívání v zatuchlém, rozpadajícím se světě plných zombie. Nebude to klidné migrování za lepším životem.... Bude to skupina přeživších, která začíná úplně nano...