Pohled Hany
K večeři už bylo přichystáno a pomalu jsme se všichni scházeli u stolu.
Seděla jsem vedle Tomáše a jeho přítele, nervózně jsem klepala nohou o židli a koukala kolem sebe.Byl to docela velký stůl plných talířů jídla a jablečného džusu. Je to jak v ráji, tak něco nádherného jsem dlouho neviděla. Pousmála jsem se nad tou krásou obyčejného jídla.
Anna: To je váš jablečný džus, Pavlíno?
Pavlína: Ano, z našich jabloní.
Anna: Je to výborné! Řekla s nadšením a položila skleničku na stůl.
Pavlína: Jsme všichni? Kde je Eliška?
Marie: Karel tu není.
Když jsem vyšla ven, tak stáli v altánu za barákem. Povídali si o něčem, ale byla jsem daleko, tak možná že by jí podvedl? No jako nedivila bych se..
Povzdychla jsem si a řekla si pro sebe, že mi chybí můj přítel Dan. Jsou to už tři dny a pořád tu nejsou, co když je chytli Robertovi muži?!
Musím být pozitivní.. Každým dnem jsou tady!Pavlína: Noo sláva, už jste tady.
Eliška: To už je večeře?
Milan: Milá, podívej se kolik je hodin!
Eliška: Omlouvám se, ale zapoměla jsem na čas.
Jen co to do řekla, tak jsem se vrhli do jídla. To kuře bylo výborně křupavé, a tak dobře okořeněné. Rozplývala jsem se po každém soustu.
Po chvilce jsem zaslechla Mariinu debatu s Karlem.Marie: Kde si byl? Tys byl někde s ní!?
Karel: Byla mi ukázat okolí Farmy, to je snad zakázané?
Marie: Ahá, ne není.
Karel: To jsem rád miláčku.
Musela jsem zadržet smích. Bylo na něm vidět, jak byl falešný. Chudák Marie, tohle bych nepřála nikomu, i když se mu někdy divím že se na ní nevykašle.
Zrovna jsem pila džus, když ten starý kretén zakašlal pro znamení, že chce něco říct. Rychle jsem zpozorněla!
Milan: Promiňte, že vás teď budu s tím otravovat, ale dlužím vám velkou omluvu. Zvlášť vám slečno? Johana, že?
,,Hana Caulová, a omluva se přijímá."
Milan: Takže doufám že budeme spolu vycházet, jelikož jsem teda usoudil že tu budete moc přespat pár dní.
Tomáš: My vám za to moc děkujeme, a uvidíte že tu nebudeme na obtíž pane Stuarte.
Milan: Tak konec diskuse, a vrať me se do toho úžasného jídla mé ženy!
Pavlína: Děkuji drahoušku.
O několik hodin později
Pohled Marii
Nemohla jsem spát, bylo už něco kolem půl druhé ráno. Stála jsem u okna a přemýšlela nad mou budoucností v téhle skupině.
Možná by bylo dobré, kdyby jsme s Karlem odešli.Otočila jsem na něj, ale on tam nebyl!
,,Kde ten kretén do pytla je!? " zašeptala jsem do studené a tiché místnosti.
Vzala jsem si na sebe deku, a šla ho zkusit najít. Opatrně jsem za sebou zavřela dveře a pomalým krokem jsem pokračovala chodbou ke schodům do přízemí, ale zaskočily mě zvuky ze dveřích u kterých jsem právě šla.
Pomalu jsem na ně přitiskla ucho, a slyšela ženské vzdychy. Zarazila jsem se a s hněvem jsem dveře pootevřela.
To co jsem viděla mi udělalo do srdce velkou díru. Emočně jsem to nezvládla a dveře rychle za sebou zabouchla.
Odběhla jsem do koupelny a zabouchla za sebou. Sedla jsem si zoufale na podlahu a začala brečet. Teklo toho strašně moc, a já to nestačila utírat.
Píchavou bolest na srdci a hrudi jsem málem nerozdýchala.,,Tohle nezvládnu! "
,, Co já budu proboha dělat? "
,, Byl součástí mého života! "
,, Nezvládnu to bez něj... "
Celá od slz jsem se zvedla a přesunula se před zrcadlo.
,, Musím to nějak ukončit, bez žádné velké námahy! "
Otevřela jsem skříňku nad umyvadlem a začala jí prohledávat.
Několik lahviček dezinfekce a starý obvaz.,, Kurva, kde ta žiletka je? "Byla jsem už bezmocná, celou skříňku jsem převrátila vzhůru nohama, ale žádnou ostrou věc jsem nenašla.
Otočila jsem se za sebe, a tam uviděla malé kulaté zrcadlo. Bleskurychle jsem ho čapla a mrskla o podlahu.
Zrcadlo se rozletělo na několik kousků. Vzala jsem ten nejmenší a přejela s ním svoje zápěstí.
Červená tekutina začala stříkat po celé místnosti a já si to celé začala vyčítat.,,Tohle byla kravina! Přece nejsem žádná čtrnáctiletá holka! "
Spadla jsem na kolena a ruku si začala pevně držet, jelikož krev nepřestávala téct.
Po chvíli se otevřeli dveře a vyšla z nich rozespalá Veronika.
Málem omdlela když uviděla tolik krve.
Podívala se na mě a ihned popadla obvaz na skříňce.Veronika: Co si to bláznila?!
,, Já.. ani nevím. "
Veronika: Nevypadá to zle, bude stačit když to jen obvážem.
,, Dobře, děkuju moc. "
Veronika: Uklidíme to tu a nikomu to neřekneme, ano?
,, To bych byla ráda. "
Společně jsme koupelnu uklidili a tiše se přesunuli do obývacího pokoje.
Veronika rozložila pohovku, aby jsem se mohla vyspat dole a nemusela se vracet za tím kreténem do ložnice.
Nakonec položila několik dek na stolek u pohovky.
Upřela zrak na můj sešlý obličej, sedla si vedle mě, chytla za ruku a čekala než začnu mluvit o mém problému.Veronika: Copak se děje? Jsem tu jen pro tebe.
Koukla jsem jí do očí a začala brečet. Nemohla jsem to vyslovit, jelikož to bolelo ještě víc.
Veronika mě objala a přitom mi nehty zaryla do zad.
,,Karel mě podvedl s tvojí švagrovou.."
Veronika: Cože? Ta malá coura!
,, Já..já vážně nemůžu Verčo." Zabořila jsem jí hlavu do ramen ještě silněji.
Varonika: Podívej se na mě a řekni, že se na toho debila vykašleš.
Nevnímala jsem už a pod náporem únavy usla.
ČTEŠ
The walking dead: Road Full Of Dangerous
Science FictionZnáte ty seriály, filmy a hry o přežití v Apokalypse? Tenhle příběh bude dalším náznakem přežívání v zatuchlém, rozpadajícím se světě plných zombie. Nebude to klidné migrování za lepším životem.... Bude to skupina přeživších, která začíná úplně nano...