Pohled Nely
Tom: Všechny jsou na hromadě?!
,, Sam s Bobem nesou posledního. "
Takovou únavu jsem dlouho nepocítila.
Nosit z celé karavany mrtvý na jednu hromadu!?
,, Kurva, to byla dřina",, Řekla jsem vám, že mi to připomíná nacistické, hromadné spalování? "
Bob: To opravdu ne, jak tě to mohlo napadnout?
,, Musíš to brát s nadsázkou. "
Venca: Hlavně nesmíme klesnout na jejich úroveň.
Sam hodil poslední mrtvolu na hromadný hrob, aby Venca konečně mohl tu smradlavou sračku zapálit.
Prvně jí celou polil benzínem a potom jedinou, malou sirkou zapálil.
Horda tak rychle vzplanula, že jsem musela udělat pár kroků za sebe.,, Ohh, to je smrad! "
Sam: To mi povídej.
Když na to tak koukám, tak ta skupina z Var mi přirostla k srdci. Neděláme dobré věci, to si uvědomuji, ale musíme přežít a to se jen povede s dobrým kolektivem.
,, Bobe, co kdyby jsme to zapili? "
Bob: Dobře Neluško.
Sam: Kam vůbec zmizel Tomáš?
Venca: Něco šel prohledat.
,, Počkáme než to shoří a pojedeme. "
Pohled Petra
Uvědomuju si to, protože naše skupina se rozpadá.
Každý dělá co se mu hodí a nehledí na ostatní. Dan s Hanou mají svých problémů až až, ale nevadilo by mi, kdyby Dan uspořádal nějakou soukromou akci.
Anna vždy přijde až pozdě v noci a moje směny na hradbách nejsou tak přijatelné, jak si myslím, takže si nic neužiju.Včera jsem všechny vyděl na večerní oslavě, ale Mates s Veronikou nepřišly.
Nechápu proč? Jelikož Mates miluje pivo zdarma.Po chvilce se dveře od našeho bytu otevřely a z nich vešla úřícená Anna.
Držela v ruce nějakou čepici a kapesník. Neviděl jsem to celý, ale zdálo se mi to povědomí.,, Co tak brzo miláčku? "
Anna: Koukej, tohle je Matesovo žejo?
Přišla ke mně blíž a do klína mi hodila modrou, pletenou čepici.
,, To je Matesovo, a co s tím? "
Anna: Našla jsem to v Tomášovo kanceláři a ten kapesník na chodbě.
,, A co tím naznačuješ? "
Anna: Včera večer nepřišel na oslavu a nikde ho nemůžu najít!
,, Bude venku s Nelou a spol. "
Anna: Petře já nevím. Celé se mi to nezdá.
,, Prosimtě pojď ke mně. "
,, Máme teď chvíli pro sebe. "
Anna: Ne, teď ne Péťo.
,, Anno.. Kdy naposledy jsme měli chvíli pro sebe. "
Anna: Já vím zlato, ale musím jít na ošetřovnu. David mě potřebuje, promiň.
,, HM"
Pohled Marii
Dlouhá fronta na jídlo, ale nevidím naše lidi. Je pěkná kosa a mračna se začala stahovat nad obcí. Karel stál po mém boku s nepříjemný pohledem na okolí.
ČTEŠ
The walking dead: Road Full Of Dangerous
Science FictionZnáte ty seriály, filmy a hry o přežití v Apokalypse? Tenhle příběh bude dalším náznakem přežívání v zatuchlém, rozpadajícím se světě plných zombie. Nebude to klidné migrování za lepším životem.... Bude to skupina přeživších, která začíná úplně nano...