* Zadek auta se rozletěl. Moje malá dceruška mi seděla na klíně a nervózně mi klepala patou o mé stehno.
Robert nám oznámil, aby se každý dostal rychle ven z auta a ihned se seřadil u velké brány.Týnu jsem měl pořád v náruči.
Pevně se mě chytla, když jsem vyskočil z přívěsu.
Stará a nově uklizená selnice, trošku mi zabolely nohy a stará rána z postřelení se ozvala. Takovou silnici jsem dlouho neviděl. Tak pevná a čistá.Vítr se opět zvedl a šumění lesů se dostávalo až k nám. Kolem padesáti lidí tu stálo, všeho věku.
Naše skupina se sestoupila kousek od ostatních. Mates s Veronikou jsou očividně nervózní. Pořád jsem z té konverzace vytočený, ale to co ten chlápek dělá. To co o něm řekl Matěj.
Nevím ale já mu věřím. Ten Robert mi nepřijde jako dobrý chlap.Asi deset minut se nic nedělo. Vysoké hradby po každé straně brány se vnímaly tak bezpečně a třešničkou na hradbě byli Robertovi chlapi, který to vše hlídali s automatickými puškami.
Lidé si vyměňovali napjaté pohledy.
Každičký z nich nebyl psychicky v pořádku.
Takovouto událost nikdo nečekal, že by nějaký chlápek zařídil lepší život pro takové množství lidí.Petr: Kam šel?
Tom: Nemám páru
Nela: Mluví támhle s tím na hóře.Robert něco očividně chlapovi nakázal a pak ihned přišel k nám.
Robert: Tak vás tu prvně zdravím před bránou naší malé obce.
Jsem nesmírně rád že tu mohu právě vám představit tuhle skvělou novou budoucnost.Chlap: Pane! U prvního auta je mrtví.!
Robert: Střel ho! Na co čekáš?!
Hlídač se pořádně připravil a pak třikrát vystřelil. Ani jednou ho netrefil. Robert z toho nebyl vůbec nadšený, ale jeho trapnou chvíli přerušila Nela které se tomu trapákovi škodolibě smála.
Robert: Slečno vy v tom culíku a hnědé bundě.
Nela: Co se děje?
Robert: Ten chlap na té hradbě vám přijde k smíchu?
Nela: Střílí jak mimino. To nemáte někoho lepšího?
Robert k ní přišel blíž. Nevěděl jsem co má v plánu. Jelikož Nela ho asi pěkně vytočila.
Robert: A vy slečno to umíte líp?
Obličej měl přímo u jejího. Usmíval se jako kdyby viděl malé štěňátko a přitom měl ruce v bok.
Nela: Jasně že bych to umělá líp.
,, Nelo možná to není nejlepší nápad"
Robert: Same hoď mi tu pušku!
Kluk kolem dvaceti s typickou jižní postavou se na Roberta úšklebil a pušku mu ze čtyř metrů hodil.
Nela si nervózně kousala ukazováček a přešlapovala jednou nohou sem a tam.
Já sám tomu nerozumím. Ona se tváří drsně, ale v uvnitř jí něco pořád užírá.Robert: Tady jí máte slečno.
Přejel jsem očima pušku a hned potom Nelu. Vypadala ještě hůř než jí teprv nesl.
Marie: Nelo buď v klidu.
Mrtví se každou vteřinou blížil.
Stará důchodkyně se nesla šouravím krokem kolem aut. Neměla kousek tváře a z břicha jí trčel šíp.Nela se nadechla, oko si přiložila k optice a nejistě zmáčkla spoušť.
Mrtvé stařeně explodovala hlava.
Kousky mozku a rudé žluče se rozletěly po autech a hned po té se důchodkyně snesla k zemi.
ČTEŠ
The walking dead: Road Full Of Dangerous
Science FictionZnáte ty seriály, filmy a hry o přežití v Apokalypse? Tenhle příběh bude dalším náznakem přežívání v zatuchlém, rozpadajícím se světě plných zombie. Nebude to klidné migrování za lepším životem.... Bude to skupina přeživších, která začíná úplně nano...