Pohled Nely
Seděla jsem v kuchyni u stolu a pila čaj. Vašek byl zas v práci a já neměla co dělat.
Čtvrtý den hustě sněžilo a mojí práci nebylo možno vykonávat. Robert mi žádnou jinou nepřidělil, což mi bylo divné při nově zavedeném režimu.Při dlouhém přemýšlením u ranního čaje mě konečně vyrušilo klepání na dveře. Trošku jsem zpanikařila a dveře šla nervózně otevřít.
Před dveřmi stála promočená, vystrašená Barbara.,, Co se děje?"
Barbara: Musíš mi s něčím pomoc.
,, O co jde?"
Barbara: Robert poslal Bounovi do Továrny.
,, To si děláš srandu?"
Barbara: Pojď se mnou.
,, Vezmu si jen kabát a jdu."
Zamkla jsem za sebou vchodové dveře a společně s Barbarou se vydali do hlavní budovy.
Pracovníci z domobrany byli v továrně, tak tu nebyl nikdo kdo by celé městečko uklidil od sněhu, proto
cesta po chodníku byla velice náročná.Barbara: Co Vašek?
,, Dobrý, jen se mi zdá, že je až moc zaujatý Robertem."
Barbara: To asi každý chlap v tomhle městě.
,, Co mám s ním dělat?"
Barbara: Praštit ho.
Barbara mi vždy zvedne náladu, je to moje dobrá kamarádka.
Pozitivní nálada mi nevydržela dlouho, jelikož moje hlava začala být plná myšlenek o bývalé skupině.
Barbara: Co se zas děje?
,, Můžu se ti s něčím svěřit?"
Barbara: Samozřejmě.
Právě jsme došli k Radnici a já se otočila čelem k Barbaře. Podívala se do jejích světlých očí, a začala mluvit.
,, Chybí mi Dan se skupinou, nevím jestli jsem je měla opouštět. "
Barbara: Udělala si to s dobrým úmyslem.
,, To je pravda, ale začínám se přesvědčovat o opaku."
Barbara: Teď už nevím jestli se to dá napravit.
,, Nechme to být, pojďme radši řešit problémy komunity."
Barbara: Dobře.
Vstupní místnost byla chladnější než podnebí venku.
Teplý dech se nam změnil na viditelnou páru při každém výdechu a to Barbaru dost překvapilo, jelikož si Robert přál mít vyhřátou každou část Radnice.Barbara: Něco není v pořádku.
,, Mám připravený svůj Glock."
Pokračovali jsme po schodech do druhého patra, co krok to vrzání a tak Robert o nás musel dávno vědět.
Byly jsme skoro nahoře, když nás oslovil hrubý mužský hlas.
,, Barbaro? To jsi ty?"
Byl to Robertuv hlas, který nezněl moc nadšeně.
Barbara: Ano, jsem tu s Nelou kvůli té malé holčičce.
,, Jaká malá holka?"
Robert: Pojďte dál děvčata.
Nechápavě jsem se zahléděla na Barbaru bez žádné odezvy. Pokračovala dál do Robertovo kanceláře.
Já jí svižně následovala a dívala se před sebe, jak Robert stojí za svým stolem u okna a kouká na zasněžené náměstí před Radnicí.
ČTEŠ
The walking dead: Road Full Of Dangerous
Science FictionZnáte ty seriály, filmy a hry o přežití v Apokalypse? Tenhle příběh bude dalším náznakem přežívání v zatuchlém, rozpadajícím se světě plných zombie. Nebude to klidné migrování za lepším životem.... Bude to skupina přeživších, která začíná úplně nano...