12.Bölüm

4.4K 743 278
                                    


Bölüm Müziği : Iron & Wine - Cinder and Smoke



Yiğit'ten

Kan elimden krem rengi halıya akmaya devam ediyordu,

"Hay s*keyim!" 

Hızlı adımlarla banyoya ilerleyip ışık altında elime bakmaya çalıştım,gözüken cam parçaları yüzümün buruşmasına neden oldu. Canımın acısı değilde bu görüntü can sıkıcıydı,yatak odasına ilerledim çıkartmak için cımbız tarzı bir şeye ihtiyacım vardı. Havluyu sıkı sıkı yumruk yaptığım elimin içinde tutuyordum,kan damlaları daha fazla yere aksın istemiyordum. Çekmecelerde sonunda aradığımı bulup tekrar banyoya ilerledim. Derin bir nefes alıp yumruk yaptığım elimi açtım ve havluyu yavaşça çektim. Açıkta görünen cam parçalarını yavaşça çekmeye başladım, çıkarttıklarımı lavabonun içine bırakıyorum küçük cam parçaları porselene çarpınca ses çıkartıyorlardı. Görebildiğim kadarını temizledikten sonra ecza dolabını açtım, sargı bezine bolca tentürdiyot döküp elime sarmaya başladım. İlaç çok yakıyordu, belki de yanlış bir şey yapıyordum, kesikler dikişlik olabilirdi. Fakat buna harcayacak zamanım yoktu tekrar didik didik İstanbul da Mira'yı aramak için evden çıkacaktım. Elimi sıkıca sardıktan sonra rengi,benzi solmuş yüzüme su çarptım. Ve ardından hızla evden çıkıp yola koyuldum.

Kesilen elimin acısını yok saymaya çalışarak yaklaşık 4 saattir otel,hastane ne varsa gezmiştim. Elimde yine elde vardı sıfır. Belki dönmüştür diye düşünerek bir umutla eve dönmeye karar verdim. Eğer hala yoksa Teoman'ın dediğini yapıp karakola gidecektim. 

Eve vardığımda akşam üstüydü, ve şaşıracağım bir görüntüyle karşılaştım. Darmadağın ettiğim oda toplanmış,halıda ki kan izleri temizlenmişti. Bir yandan şaşırıp bir yandan döndüğüne umut bağlarken arka odalardan sesin gelmesi üzerine hızla o tarafa yöneldim. Ses yatak odasından geliyordu,yüzümde büyük bir gülümseme ile yatak odasının kapısını açtım. 

Semra hanımdı. Yatağın altına doğru eğilmiş bir şey ile uğraşıyordu,hem Mira'nın olmayışı hem de yatak odamızda ne yaptığına anlam verememek ile yüzümü buruşturdum. 

"Semra hanım?" 

Kadın sesimi duyunca sıçradı,elini göğsüne koyup derin bir nefes verdi.

"Korkuttunuz beni Yiğit bey.."

"Kusura bakmayın... Ama burada ne işiniz var?"

"Ben... kapıyı çaldım ama açmayınca bana dediğiniz gibi  saksının altındaki anahtar ile girdim. Eğer yoksak ve gelmeyin demediysek geliriz demiştiniz,ben de beklemek için girdim fakat ev darma duman hale gelmişti... En azından beklerken temizleyeyim dedim."

Doğruydu,gelmeyin demek için aramak aklıma gelmemişti. O kadar şey düşünüyordum ki bunu es geçmiştim. 

"Anladım,teşekkürler ama gidebilirsiniz." dedim.

"Bir sorun mu var Yiğit bey? Özel değilse.."

"Küçük aile tartışmaları." 

Canım sıkıldı masayı devirdim,sonra da elimi kestim diyecek halim yoktu. O an kısa bir bilgi vermek en doğrusuydu. Sonra kadın elimdeki bandaja çevirdi gözlerini.

OLVİDAR (Unutmak) -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin