How You Get The Girl 🎵

3.8K 193 21
                                    

AMA's rezaletmin ardından 2 gün geçmişti ve ben en sonunda tüm cesaretimi toplayarak o gece ve benimle ilgili yorumlara bakmaya karar vermiştim. Elimde telefonumla Facebook ve twitter arasında mekik dokurken o gece Facebook'da en çok konuşulan kişinin ben olduğumu gördüm. İkinci sizce kim? Siz fazla düşünmeden söyleyeyim. Veronica. Evet. Devam edelim.
Lady Gaga'nın ikimizin fotoğrafını paylaşması çok hoştu ve İnstagram'a girerek fotoğrafı beğendim. Ardından da takip ettiğim hayran sayfalarından birinde Niall'ın da o fotoğrafı beğendiği haberi çarptı gözüme. Herkes şimdiden 'Nelena' havalarına girmişti ama bir türlü arkadaş olduğumuzu anlamak istemiyorlardı. Yine de arkadaş olarak bile olsa, bence tatlı görünüyoruz.
Ardından tekrar twitter'a girdim ve Niall'ın benim hakkımda attığı tweet'i RT yaptım.
Tuhaf bir şekilde o gece neredeyse ağlayacak olmam değil de ödülü alırken yapmış olduğum konuşma konuşuluyordu. Tabii ki, bu konu da gündemdeydi ama diğeri daha çok ilgi ve beğeni toplamıştı.

O gece arka kapıdan Alice dahil, hiç kimseye haber vermeden kaçmam Alice'i çileden çıkarmıştı. Haklıydı. Ne diyebilirim? Dün beni arayıp sövdükten sonra sesi çıkmamıştı. Bu durum artık beni korkutmaya başlamıştı.

Merakıma her zaman olduğu gibi yenik düşerek Zayn'in hâlâ takip ettiğimden bile haberimin olmadığı hesabına girdim. İnstagram üzerinden yaptığım casuslukla sevgilisi ile olan fotoğrafını paylaştığını görmüştüm. Bu konuya girmek dahi istemiyorum.

Geceyle ilgili hayranlarına teşekkür etmiş ve birkaç tebrik tweetini RT yapmıştı. Biraz daha eskiye gittim ve bir tweet dikkatimi çekti.
'İşaretleri gör artık.' diye bir tweet atmıştı ve şu anda benim da dahil olduğum büyük bir kitle bu tweetin anlamını merak ediyordu. Her zaman bu kadar gizemli takılmak zorunda mıydı? Çünkü beni hasta etmeye başlamıştı. Altın kız, işaretler. Ah, kafam ağrımaya başladı.

Twitter'da gezinmeye devam ettim ve gördüğüm haberlerin çoğunluğu ben, Zayn ve Zeronica ile ilgiliydi.
Zayn'in neden konuşma yaparken sevgilisine teşekkür etmediği merak konusuydu. Etmeli miydi? Bence hiç gerek yoktu çünkü onu bu noktaya taşıyan hayranları ve ekibiydi. Tabii bir de ailesi. Bu yüzden de gerek yoktu. Bir çoğu da sevgilisini unuttuğunu söylüyordu. Hiç sanmıyorum, o aşk böcekleri beni hasta edecek kadar romantik takılıyorlardı.
Ödülü aldıktan sonra kuliste sevgilisine sarıldığı sahneyi defalarca izleyip iç çekmiştim. Hayır, eski işkence yöntemlerime geri dönmedim ama sadece tıpkı bana sarıldığı gibi mi sarılıyor merak ettim ve şu anda elimde olan tek şey koca bir hiç. Bunu dışarıdan bir göze sormalıydım.

Ekrandaki Zeronica çiftinin yerini Alice'in gülümseyen suratı alırken beni arıyor olması içimde korku patlaması oluşturmuştu. Yine beni sövecekti. Harika!

"Alice!"diye büyük bir heyecanla yanıtladım aramayı. Şimdiden yalakalık yapmaya başlamıştım.

"Chris Brown." Bana ilk söylediği şey kesinlikle buydu. Tek kaşımı kuşkuyla havaya kaldırdım ve oturduğum yerden kalkarak salonumun penceresinden dışarıya baktım.

"Lanet olası Chris Brown seninle ilgili bir videoyu beğenmiş." Anlamsız konuşmasına dudaklarımı büzdüm ve tek elimi kotumun cebine yerleştirdim.

"Daha açık konuşabilir misin?"diye ricada bulundum. Chris Brown'ı Kehlani'ye yaptığı saygısızlıktan sonra sevmiyordum. Her ne kadar Zayn'in en sevdiği sanatçı da olsa ve onunla düet yapsa da adama bir türlü ısınamıyordum. Ama kızıyla olan fotoğrafı benden bir beğeni ve uzun bir 'Ayyyyyyyyy' almıştı.

"Şimdi sana o geceden sonraki seninle ilgili gelişmeleri ve bombaları kısaca anlatıyorum. Haber turu, bebeğim. Vuhuuu!" Bu kadar heyecanlı ve mutlu olması beni kuşkulandırmıştı. Ama iyi yönde değil. Eskiden içki sorunları vardı ve ben sabah saatlerinde kafayı bulmuş olacağından şüphe etmeye başlamıştım. Aptal bir ayyaş gibi davranmasa iyi olurdu.

Shout Out To My Ex/ZaylenaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin