"Size yeni yazdığım şarkılardan birini söylemek istiyorum. Albümde yer alacak ama yine de duymanızı istedim."diyerek omuz silktim. Gaso stadyumunda boş tek bir koltuk bile yoktu ve biletler çıktığı andan yarım saat sonra tükenmişti. Bugün konser biter bitmez Viyana'dan ayrılacak ve iki gün sonraki konserim için Zürih'e uçacaktım. Uyuma bölümünü uçağa bırakıyordum.
Turnemin Kuzey Amerika ayağını daha önce bitirmiştim. Avrupa ayağında ise sadece iki konser verebilmiştim, sonra ise şu lanet arayı vermiştim. 4 gün önce de Düsseldorf'daydım, ondan önce de Berlin'de ve orada 2 konser vermiştim.Programım o kadar yoğundu ki, kendime ya da düşüncelere ayıracak bir dakikam bile yoktu. En son yaşadığım sinir boşalmasının sabahında zaten Berlin'e uçmuştum ve yoğun programıma başlamıştım. Olanları düşünmek istemiyordum ama yine de kulağıma Zayn'in sevgilisine evlenme teklifi ettiği haberleri de geliyordu. Ben haberin yalan olduğunu düşünmekle birlikte, hâlâ içten içe doğru olmamasını umuyordum ama zaten bana ne ki? Zayn, bana asla geri dönmezdi ve en son söylediklerinden sonra, ben de. Bu yüzden de bu konuyla ya da onlarla ilgili herhangi bir konuyla kafa yormama gerek yoktu.
"Tüm eşyalarını al ve git
Söylediklerini geri alamazsın, biliyorum."Sahnede dolaşmaya başlarken üzerimdeki pantolonu biraz yukarı çektim. Siyah camlı gözlüklerimin arkasından karanlık alanda hayranlarımın yüzünü seçmeye çalıştım.
"Bunların hepsini önceden duydum, en az bir milyon kez
Unutan biri değilim, biliyorsun."Zayn, sürekli bir şeyler söylüyor, sonra da özürlerle geçiştirmeye çalışıyordu. Ama en son olan olayı unutmayacaktım. Ben, onunla yaşadığım her anı kutsal ve saf olarak görürken,o, benimle olduğu için pişman olduğunu söylemişti. Hiç sorun yok, çünkü ben de pişman olmaya başlamıştım.
"İnanamıyorum, buna inanamıyorum
Beni paramparça ederek, huzurla gittin
Nefes almak çok zor, dizlerimin üzerindeyim
Tam şu anda."Benim nasıl hissettiğimi umursamadan gitti. Açıklama yapmadı, benimle konuşmadı ve her nedense, her şey onun yoluyla ilerliyordu. İstediği zaman bana ulaşıyor, istediği zaman da beni bırakıp gidebiliyordu. Bu aynı, eski aşktan çok bıktım çünkü tek yaptığı beni paramparça etmekti.
Mikrafonu bu kez direğe geçirdim ve etrafını kavradım. Nakarat kısmını söylemeye başlamadan hemen önce derin bir nefes çektim ciğerlerime.
"Bu aynı, eski aşktan bıktım, bu lanet beni mahvediyor.
Aynı eski aşktan bıktım, yeterince dayandım.
Aynı eski aşktan bıktım, paramparça gibi hissettiriyor
Aynı eski aşktan bıktım, hani şu kalbini kıran türden."Kırık kalbimi bu geceyle birlikte geçmişte bırakmak istiyordum, Gaso konser salonuna gömmek.
"Bu geceyi seninle geçirerek ziyan etmeyeceğim
Biliyorum, bunların hepsini daha önce de duydum.
Bu yüzden de, fikrimi değiştirmeye çalışma
Çünkü ben değiştirmeyeceğim, biliyorsun."Zayn, eskiden fikrimi değiştirmeye çalışırdı ve sanki, olayların göründüğü gibi olmadığını ima ederdi. Ne bekliyordu, kalkıp dedektif edasıyla araştırma yapmamamı mı?
Bunu Alice'e her söylediğimde bana zaten kendisinin bir araştırma yaptığını söylerdi ama ben, umursamazdım. Beni artık ilgilendirmiyordu.
3 gün önce,Alice elinde telefonla soyunma odama dalmış ve bilmem gereken 'önemli' detaylar olduğunu söylemişti. Ben turum ya da albümüm hakkında bir şeyler söyleyeceğini beklerken, o, bana Zeronica'yı araştırdığını söylemişti ve bu araştırma, twitter ve tumblr'daki birkaç fan hesabının söylemlerine dayanıyordu. Açıkçası, asla onların başlangıçlarını ya da nasıl tanıştıklarını merak etmemiş, okuma gereği duymamıştım.
Bana bir sürü şey anlattı ve tüm detaylarla ilgili fotoğraflar gösterdi. Aklımda yer eden birkaç detay vardı sadece. Mesela, TMZ, onların gece kulübünden çıkarken el ele olmadıklarını ama kameraları görünce el ele tutuştuklarını yazmıştı. Bu umurumda bile değildi.
Bunun dışında Tahiti tatillerinde paparazzilerin kiralanmadıkları sürece o alana giremiyor oluşu gerçeği, sonra da Malik'lerin Veronica'yı takipten çıkarması gibi daha bir sürü şeyi bana anlatıp durdu.
Bana Zayn'in biz birlikteyken asla bizimle ilgili paylaşım yapmamış olmasına rağmen, Zeronica ile ilgili neredeyse her gün bir paylaşımda bulunmasının fazla reklam koktuğunu söyledi.Ben, bunu sadece Zayn'in değişmiş olmasına bağlıyordum. Daha fazla böyle saçma olasılıklara takılı kalıp, boşa zaman harcamayacağım. Evet, Tahiti tatilleri konusu biraz şüpheli görünüyordu ama gelmişken reklam yapalım demiş olabilirler.
Alice'in tüm bu zırvalarından sonra ona tek bir şey söylemiştim; bu aynı, eski aşktan bıktım.
"İnanamıyorsun, hâlâ inanamıyorsun
Beni paramparça ederek, huzurla gittin.
Nefes almak çok zor, dizlerimin üzerindeyim
Tam şu anda."Çoğu kişi artık şarkıyı ezberlemişti ve bana eşlik ediyordu. Gülerek mikrafonu elime aldım ve öne giderek bana doğru uzanan birkaç eli kavradım. Onlardan rastgele birine gözümdeki gözlüğü verdiğimde yüksek çaplı çığlığı sesli müziğie rağmen duymuştum ve bu yüzümdeki gülümsemeyi büyütmüştü.
"Bu aynı, eski aşktan bıktım, bu lanet beni mahvediyor.
Aynı eski aşktan bıktım, yeterince dayandım.
Aynı eski aşktan bıktım, paramparça gibi hissettiriyor
Aynı eski aşktan bıktım, hani şu kalbini kıran türden.
Bu aynı eski aşk."Biliyom, berbat but sorry.
Sizi sefiyom. All the love-A xx
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shout Out To My Ex/Zaylena
Fanfiction"Kız arkadaşın, senin hakkında şarkı yazmayı kesmemi söylüyor."