I Wish You Would 🎵

3.4K 208 23
                                    



Köstebek. Ama tatlı olanlardan değil. Yani, bizim bildiğimiz köstebekler, yeraltında yaşayan, tatlı, gözleri görmeyen, hatta çizgi filmlerde gözlüklü çekilen masum hayvancıklar. Ama bu başka bir tür.

Pekâlâ, anlamadığınızı tahmin ederek size baştan anlatayım zira size anlattığım gibi Taylor'a anlattığımda bana çiftleşen rakunlar görmüş gibi baktı.

Aramızda köstebek var. Cidden var. Hem de en kötü olanından. Bu arada 'aramız'dan kastım, benim ekibim. Şu anda 'Selena Gomez, ağlayarak şarkı yazıyor' manşetlerini süslüyorsam ve 'Hollywood Life'ın göz bebeği isem, bunun tek suçlusu hâlâ kim olduğu konusunda bir fikre sahip olmadığım sevimsiz köstebek.

Dün, öğlen geçirdiğim şok ve üzüntüden sonra defterimi alarak konser alanından uzaklaşmış ve Taylor'ı aramıştım. En azından yolda giderken ağlamamış olmam iyiydi. Kendimi her şeyin iyi olduğu bir görünüme hazırlamak için zamanım olmamıştı ama görüntüm, gazetecilerin beni çekmesine izin vermem için yeterliydi.

Yola öylece fırlarken neden arabama binmediğim konusunda bir fikre sahip değildim ve anladığım kadarıyla şu sıralar hiçbir şey hakkında bir fikre sahip değilim.
Paparazziler beni soru yağmuruna ve flaş bombardımanına tutarken ağlamamak zordu ama başarmıştım. Neredeyse tüm yolu benimle birlikte yürüyerek gelmiş ve Zayn'le ilgili sorulara yanıt vermemi istemişlerdi. Bense hepsini görmezden ve duymazdan gelerek evime doğru son hızla olmasa da yapabildiğim kadar hızlı ilerlemiştim. Evime 100 metre kadar kala, burnuma yediğim mikrafon sayesinde burnumdan kan akmış ve acıdan dolayı çığlık atmama neden olmuştu. Çığlığım o kadar korkutucydu ki, hepsi birkaç saniyeliğine donup kalmışlardı.
Ben fırsattan istifade bir elimde şarkı defterim kaçmaya çalışırken biri önümü kesmiş ve yardım teklif etmişti. Onu tanıyordum. Yağmurda ıslanmaması için Taylor'ın şemsiye verdiği paparazziydi. Galiba Taylor'a böyle teşekkür etmek istiyordu.
Kanım koluma ve şarkı defterime damlarken yardım teklifini kabul etmemek saçmalık olurdu.

Kabul de ettim. Beni bir köşeye çekip burnuma cebinden çıkardığı bir mendille tampon yaparken diğerleri bizi görüntülüyorlardı. Gerçekten skandallar kraliçesi Paris Hilton'ı geçmek üzereydim.

Birkaç dakika sonra Taylor ve korumaları çıkagelirken her şey daha karmaşık bir hal almıştı. Taylor, evimden birkaç metre ötede olduğu için beni görmüş ve uzun bacakları ile buraya doğru koşuşturmuştu. Onu evime çağırdığım için hiç bu kadar mutlu olmamıştım.
Korumaları bizi bir dairenin içine alırken yanımda bana yardım eden gazeteci, Taylor'a olanları anlatıyordu. Karmaşa o zamana kadar yoktu. Ta ki,korumalardan biri mikrafonu burnuma indiren gazetecinin ses kaydı aletini kırana kadar. Ben hiçbir şey konuşmamış olabilirdim ama adam bağırarak az önce Kim Kardashian'ın yanından geldiğini ve o aletin içinde kaydın olduğunu söyledi. Bilirsiniz, eğer bir Kardashian'ın yanından geliyorsanız elinizde mutlaka manşetlik bir malzeme vardır. Ve bağırarak söyledikleri arasında bana 'sürtük' diye hitap etmeyi de unutmadı. Cidden mi? Çünkü kaydı kıran ben değildim. Yine de bana öyle hitap etmesi ne kadar onurmu kırdı, bilemezsiniz.

Daha sonrası hızlı ilerledi. Ben ve Taylor evime doğru ilerlerken korumalar da bizi takip ediyordu. Gitmeden önce de bana yardım eden çocuğa teşekkür etmiştim.

Dün, bana göre skandalın tam göbeğindeyken bugün ise skandalın ta kendisiydim. Darren, benimle konuşurken ağlayarak şarkı yazdığım görüntülerini kim çekti ve basına kim sızdırdı bilmiyordum ama hapı yutmuştum. Şimdi, köstebek kim bulmak yerine eski imajımı nasıl onaracağım konuşuluyordu. Bu sabah itibariyle gazeteleri süsleyen fotoğraflar sayesinde twitter'da #WeLoveYouSelena ve #IHateYouVeronica tagları dünya günmedine oturmuştu. Evet, az önce o kızın ismini ilk ve son kez ağzıma almış bulunmaktayım.

Fanlarımdan gelen bu atağı zaten herkes bekliyordu. Bu benim için değerliydi ve tabii ki, ilk tagdan bahsediyorum. İkinci tagla ilgili bir yorumda bulunmak istemiyordum. Her iki taga Directioners ve Swifties de destek verince taglar 950 bin tweeti bulmuştu. Ben de şu anda elimde telefonumla saatler geçmesine rağmen 4.sırada olan ve 1 milyon tweeti geçen taga gelen tweetleri okuyordum. Yani, hastalıklı hareketlerime devam ediyordum.
Fanlarım bazen beni fena güldürüyor, eğlenceli tweetler atıyor ve beni sevdiklerini söylüyorlardı. Directioners, beni hiçbir şey yapmamış olmama rağmen tuhaf denilecek şekilde seviyordu. Saatler sonra Lovatics, Belibers, Mixers, Arianators derken twitter iyice fandom savaşına dönmüştü. O saatten sonra da telefonu bırakarak şarkı yazma işlemine geri dönmüştüm.

Pencereler aşağı insin, ben sokağımdan geçiyorum
Anılar başlıyor
Geçmişte söylediklerin
Ve ileride gördüklerin
Şimdi senden nefret ettiğimi düşünüyorsun
Çünkü hâlâ neden asla söylemediğimi bilmiyorsun
Sana geri dönmek isterdim

İç çekerek Taylor'ın başını omzuma koyarak uyuduğu görüntüsüne baktım. Şirin suratı huzurla gevşemişti ve sarı saçları yüzüne dağılıyordu. Dolgun ve hafif aralık olan dudaklarından sakin soluklarını duyabiliyordum. Gecenin 3'ydü ve ben uyuyamamıştım. Taylor da bana eşlik etmek için yanımdaydı ve o da şarkı yazmaya başlamıştı. Konuyu bana söylememek konusunda olan ısrarını anlamasam da birazdan gizlice bakacaktım. Ama öncelikle kafamdaki sözleri not etmeliydim.

Önceki yaptıklarım gibi asla telefonu kapatmak istemezdim
Ve bunu bilseydin
Yaşadığım sürece seni asla unutmazdım
Şu anda burada olmanı isterdim
O zaman her şey yolunda olurdu

Zayn'e olan özlemim katlanarak artarken mesajlarını sildiğim ve telefonu yüzüne kapattığım için pişmandım. Şimdi yanımda olsun isterdim, güzel sesi odada yankılansın.

Seni düşünüyorum
Çarpık bir aşkımız vardı
Hem kaçıp saklanmak istiyorduk, hem de geri dönmek
Sana geri dönmek isterdim

Sulanan gözlerim bu sefer iki sebepten dolayıydı. Biri tabii ki, Zayn'di, diğeri ise hayranlarım. Beni bu hâlde görmek onları da üzüyordu ve toparlanmam gerektiğini biliyordum. Bunu yapmalıydım.

İç çekerek telefonumu elime aldım ve twitter uygulamasına girdim. Aklımda olan şarkı sözlerinin devamını tweet olarak atacaktım.

Ve ne için savaştığımızı hatırla
Seni çok özledim, artık deli oluyorum
Sana geri dönmek isterdim

Derin bir nefes aldım ve tweeti gönderdim. Sonra da takip ettiğim hayranlarımdan birinin hesabına sabitlediği bir tweet dikkatimi çekti. 'Bugün dünya terkedilenler günü.' yazmıştı. Buruk bir gülümseme yüzümü kaplarken tweeti favorilerime ekledim ve uygulamadan çıktım. Dünya terkedilenler günü. Sanırım, benim günüm.

Shout Out To My Ex/ZaylenaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin