"Pekâlâ, şimdi güzel bir nefret şarkısı yazıyoruz."diyerek el çırpan Camz'e güldüm ve oturduğum koltuğa daha fazla sindim. Nefret içeren şarkılar nasıl güzel olabilirdi ki? Ama Camz yazarsa, belki güzel olabilirdi.
"Bunu yapıyoruz, çünkü?"diyerek zafer dansını bölmek durumunda kaldım. Bundan sonra ona asla Gumball izletmeyecektim, her bölümün sonunda o meşhur zafer dansını yapmaya başlaması artık beni hasta etmeye başlamıştı.
"Çünkü Selly, bu akşam gideceğimiz ARIA ödülleri partisinde Zayn de olacak."diyerek burnumu zayıf parmaklarının arasına sıkıştırarak bilmiş bir tavır takındı. Gözlerimi devirerek onu da yanıma çektim. Ama Camz, ısrarla burnumu tutmaya devam ediyordu.
Artık bu durumu 'o kadar da' sorun etmediğimi ısrarla anlamaya çalışmak istemeyen Cami'yi görevlendiren kişi tabii ki, Taylor'dı. Katılacağımız partide Zayn'in de olacağını biliyordum ama benim için sorun değildi. Yine de bana karşı nasıl davranacağını merak ediyordum.
Bunu Cami'ye söylediğimde bana 'en iyi arkadaş' şarkısı yazma teklifinde bulundu ve uzun, uzun bunun nasıl bir şey olduğunu açıkladı. Bir tür düet olabilirdi ve ben bunu deli gibi istiyordum.
Bu şarkı kısaca, bu gece benim nasıl davranmam gerektiğini ve de üzgün olduğumda yapmam gerekenleri 'açıklayacakmış'. Bana anlayıp anlamadığımı sorduğunda yalandan kafamı sallamıştım ama nasıl bir şey olacağı hakkında pek bir fikre sahip değildim."Sen bir Directioner'sin. Bu bir ihanet sayılır."diye onunla dalga geçtiğimde gülerek yanağımı öptü. Burnum hâlâ parmaklarının arasında olduğu için sesim tuhaf çıkmıştı.
"Bebeğim, bebeğim, bebeğim. Bu muhteşem varlık.."diyerek eliyle kendisini işaret ederek gözlerini kırpıştırdı.
"Her zaman adaletin tarafındadır."diyerek saçlarını savurdu.
"Ve adalet diyor ki..."diyerek son harfi uzattım. Şarkı defterimi bana fırlatarak yanıma kurulmadan önce
"Adalet diyor ki, Zayn tam bir şerefsiz."dedi. Gülerek kafamı iki yana salladım ve defteri elime alarak bacaklarımın üzerine koydum.
Cami elinde bir kalemle bir şeyler karalamaya başlarken
"Bu kısmı sen söyleyeceksin."dedi ve çatık kaşlarla yaptığı bir hatayı düzeltti. Ben dikkatle onu izlerken oldukça konsantre olmuş gibi duruyordu. Yine de o güzel kafasından neler geçtiğini bilmiyordum.
Bozuk el yazısıyla 4 mısrayı 5 dakikada yazdıktan sonra yaptığı şeyi beğenmiş olacak ki, elleriyle yazdığı şeyi işaret ederek 'tadaaaa' diye bağırdı. Heyecanlı görünüyordu ve ben de öyleydim. Yazdığı şeyden birkaç ipucu elde ederek şarkıyı devam ettirebilirdim.
Çocuksu heyecanına ben de eşlik ettim ve yazdığı mısraları yüksek sesle okudum.
"Kızımı arıyorum çünkü bir sorunum var
Sadece bir bukle bunu çözer
Öyleyse hiç umrumda değil, sadece onu saçımdan çek, evet."Tek kaşımı kaldırarak ona baktım. Hâlâ neye varmaya çalıştığını anlayamamıştım ama o, ısrarla gözleriyle sürekli şarkıyı işaret ederek sırıtıyordu.
"Yani?"diye sorma gereği duydum. Bu tavrıma oflayarak tekrar bilmiş tavırlarına devam etti.
"Yani, Selly. Zayn tuhaf bir şekilde hâlâ senin yakandan düşmüyor ve sen de onu bize şikayet ediyorsun. Ben de o sahneyi yaratmaya çalışıyorum. Herif seni delirtmiyor mu?"diye ısrarla konuştu.
Sadece kafamı salladım ve birkaç dakikalık duraksamanın ardından tekrar bir şeyler yazmasını izledim. Son iki haftayı sadece bir şarkı yazarak geçirmiştim.
Benim için sessiz ve huzurlu iki haftaydı ve yarın, turuma devam etmek için Almanya'ya uçuyordum. ARIA ödüllerinde olamayacağım için en azından bu gece düzenleyecekleri partiye katılmak istemiştim. Son zamanlarda Zayn hiç denilecek kadar az aklıma geliyordu çünkü sürekli meşguldüm. Albüm hazırlıkları, toplantılar, provalar derken düşüncelerimle baş başa kalamıyordum bile. Bu yüzden de aklıma gelmiyordu. Benim için iyiydi çünkü daha fazla üzüntü istemiyordum. Kalbim yeterince kırılmıştı ve ben, daha fazlasını kaldırabilir miyim, bilmiyorum. Magazinsiz, Zayn'siz ve olaysız geçen 2 haftam beni dingin tutmuş ve üzüntümü bir hayli azaltmıştı. Artık, onun hayaletinden kurtuluyordum.
2 hafta içindeki tek yenilik, yaptırdığım dövmeydi. X31. Dövmeyi kalçama yaptırmıştım ve hindu dininde 'ruhu dinginliğe kavuşturma' anlamına geliyordu. Çünkü ruhum, şu an dingindi ve ben huzurluydum. En önemlisi de zaten buydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shout Out To My Ex/Zaylena
Fanfiction"Kız arkadaşın, senin hakkında şarkı yazmayı kesmemi söylüyor."