*3 saat önce*
"Jesy nerede?"diye sordum yüzüme düşen birkaç saç tutamını kulağımın arkasına sıkıştırırken. Jade, omuz silkerek
"Ne yazık ki,hasta. Gelemedi."dedi. Onu başımla onayladım. Partide olmamasına üzülmüştüm ama sağlık daha önemliydi.
"Lütfen ona sevgilerimi ve geçmiş olsun dileklerimi ilet."diyerek gülümsediğimde o da beni küçük bir baş hareketiyle onaylamıştı. Perrie, bordo ruj sürdüğü dudaklarını büzerek etrafa bakarken tedirgin görünüyordu. Leigh, bana Perrie'nin ünlü insanlarla tanıştığı zaman biraz gerildiğini söylemişti. Bu bana hem çok tuhaf, hem de sevimli gelmişti. Ünlü olup da, egoları olmayan insanları severdim ve belli ki, Perrie de onlardandı.
Kızlarla Taylor'ın Dünya turuna katıldıkları zaman tanışmıştım ve çok yakın olmasak da birbirimizi gördüğümüz zaman küçük sohbetler ederdik. Yarınki ödül töreninde sahne alacaklardı ve bir de adaylıkları vardı. Bu yüzden de birkaç gündür buradaydılar. Ama ne yazık ki, ben yarın törende olamayacaktım.
"Bir fotoğraf alabilir miyiz?"diyerek bize yaklaşan partinin fotoğrafçısını hepimiz onayladık. Genç çocuk yüzünde sarhoş bir gülümsemeyle Jade'e bakıyordu ve açıkçası, ona hak veriyordum. Oldukça güzel ve sevimli bir yüze sahipti.
Oturduğumuz yerden kalkarak üzerimizi düzelttik. Ben Leigh ve Jade'in arasına geçerken, Perrie de kolunu Jade'e sarmıştı.Birkaç kare fotoğrafın sonunda fotoğrafçı bize teşekkür ederek uzaklaşırken biz, aykata söhbetimize devam ettik.
"Bir gün konserinize gelmek isterim."dediğimde Perrie, gülümsemişti.
"Senin de turnene devam ettiğini duydum, buna sevindim ve zamanın olursa, seni konuk etmeyi çok isteriz."dedi. Kafamı sallayarak onu onayladım. Ve biraz daha sohbet ettik. Perrie Ariana'nın turnesinin açılışını yapacakları için aşırı heyecanlı olduğunu anlatırken Jade, ara sıra ona katılıyor ve ikisi kocaman açılmış gözlerle anlatmaya devam ediyorlardı.
"Ama hâlâ hangi şarkıyla açılış yapacağımıza karar veremedik."diyerek omuz silken Leigh, kısa süreliğine etrafı süzdü. Birini aradığı belliydi.
"Benim favorim 'Down&Dirty' "dedim ve Perrie ile beşlik çakıştık. Belli ki, onun da favorisiydi. Sözleri çok eğlenceliydi ve ritmi bende dans etme isteği uyandırıyordu.
"Üzgünüm, ama gitmemiz gerekiyor, Selena."diyerek dudaklarını büzen Leigh'i başımı sallayarak onayladım. Kızlarla tek tek sarılarak vedalaştıktan sonra parti alanından menajerleri ile birlikte çıkmalarını izledim. Az önce Shawn'la koyu bir sohbete giren Camz'i bulmak için etrafı tarasam da çöp bacaklıyı bir türlü bulamıyordum.
Oflayarak etrafı biraz daha tarasam da onu bulamadığım ve canım sıkıldığı için eve gitmeye karar vermiştim. Elimle gözümün önüne gelen saçı kulağımın arkasına ittim ve arkamı döndüm.
Biranda Machine'i karşımda gördüğüm için yerimde zıpladım ve elimi kalbime götürdüm. Nasıl bu kadar sessizce yaklaşıyordu, anlam veremiyordum. Belki de benim kafam dağınıktı çünkü Zayn gelmeden ya da onunla karşılaşmadan biran önce buradan ayrılmak istiyordum. Yarın manşetlerde ikimizin aynı partide oluşu haberini ve fotoğraflarımızın yanına yapıştırılmış Veronica kafasını görmek istemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shout Out To My Ex/Zaylena
Fanfiction"Kız arkadaşın, senin hakkında şarkı yazmayı kesmemi söylüyor."