I Hate U, I Love U 🎵

3.7K 195 22
                                    

"Hadi, Selena. Başlayalım artık."diyerek mikrafonu bana uzatan vokal koçuma tek kaşımı kaldırarak alaycı bir bakış attım. Buraya arkadaşım Abigal ve Taylor'ın zoruyla gelmiş olabilirdim, ama bu çalışacağım anlamına gelmezdi.
Amerikan Müzik Ödüllerinde sahne alma teklifini geri çevirme planlarım Taylor sarışın Swift ve menajerim tarafından bertaraf edildiği için şu anda prova için bir konser alanındaydım. Benden Zayn için yazdığım şarkıyı onun önünde söylememi bekliyor olmaları size de biraz saçma gelmedi mi? Güzel, çünkü bana da öyle geliyor. Yani, hadi ama evde oturup ödül törenini izlemek varken-hem de pijamalarla-neden katılıp, rahatsız edici topuklularla etrafa gülücükler saçayım ki? Belki de Kristen Stewart gibi kendimle spor ayakkabı götürmeliyim, hatta yağlı saçlara katılayım.

"Hayır."diye kesin bir yanıt verdim ve oturduğum koltuğa daha fazla sinerek ayaklarımı kendime çektim. Şarkı defterimde yeni yazmaya başladığım sözler bana göz kırparken tamamlamak için harekete geçtim. Zayn'den ayrıldıktan sonra her yerde, her an şarkı yazar olmuştum ve defterim dolmak üzereydi.

Kullanılmış hissediyorum
Ama ben seni hâlâ daha özlüyorum
Ve bunun sonunu göremiyorum

Sözlerin bir kez daha üzerinden geçtim ve tekrara yol vermemek için içimden birkaç kez söyledim.

Sadece senin öpücüklerini, dudaklarımda hissetmek istiyorum
Ve bütün bu zaman geçip gidiyor

Sözlerim beni gafil avladı. O kelimeleri ben yazmıştım ama yüzüme daha yeni çarpıyordu. 3 hafta önce Zayn'le olan tüm ilişkimi kesmiştim ve telefonumda okunmamış ama silmeye de cesaret edemediğim on mesaj duruyordu, onun tarafından gönderilen.

Kendime işkence etme seanslarım ise devam ediyordu. Hâlâ onlarla ilgili haberleri takip ediyor ve resimlerine bakıyordum. Hatta şarkı defterimin arasında ikisinin bir fotoğrafı bile vardı. Muhtemelen, biri görse kafayı sıyırdığım kanıtlanmış olacaktı.

Ama sana neden olduğunu hala daha söyleyemiyorum
Seni her gördüğümde bana acı veriyor
Sana ne kadar ihtiyacım olduğunu farket

En son bir kano gezisi yapmış, instagram üzerinden 'aşk dolu' paylaşımlar yapmış ve sevgilisinin arka plan fotoğrafında Zayn'in fotoğrafı olduğu görüntülenmişti.
Bir de ikimizin gittiği tatil yerini seçmişlerdi. Buna inanabiliyor musunuz? Bu tatlı çift midemi bulandırıyordu. Cidden sosyal medya onlarla doluydu ve haftalardır resim yüklemediğim zavallı instagram hesabım onların hayranlarıyla kan ağlıyordu. Tamam, paylaştıkları fotoğraflarda onları etiketlemelerini anlıyorum ama ben? Neden bana bunu yapıyorlar? Zaten idollerinin beni ne hâle soktuklarının farkında değiller mi? Sanırım beni nefessiz bırakarak öldürmek istiyorlar.

Senden nefret ediyorum, seni seviyorum
Seni sevdiğimden nefret ediyorum

Bu kelimeler tam da duygularımı tarif ediyordu. Ona hem deli gibi aşık olmak, hem de Trump kadar nefret etmek mümkün müydü? Sanırım mümkündü. Duygularım çok karışık ve yoğundu. Ne yapacağımı, nereye gideceğimi bilmiyordum. Hem ondan sonsuza kadar kaçmak istiyor, hem de onun sıcak, güvenli kollarında olmak istiyordum. Cidden lanetlenmiştim. Hem de onun aşkı tarafından.

Böyle yapmak istemiyorum,
Ama başka birisini senin önüne koyamıyorum

Menajerim bana sahte sevgili teklifi ile gelmişti. Bunu yaptığına inanamıyordum ve tabii ki, kabul etmemiştim. Edersem, onunla el ele tutuşmam, ona sarılmam ve öpmem gerekiyordu. Bunu yapamazdım, ne bedenim ne de ruhum buna hazır değildi çünkü hâlâ onun dokunuşlarını hissediyordum. Ne komik. Şimdi o başka birine hiç rahatsız olmadan dokunabiliyor, aklı benimle ilgili hatıralarla dolmuyor. Bazen onun gibi umursamaz olmak istiyorum, sırf bu kadar acı içinde olmamak için.

Shout Out To My Ex/ZaylenaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin