All Too Well 🎵

3.3K 182 12
                                    

Sehpanın üzerindeki beyaz kutuya yan bir bakış attıktan sonra kumandayla 'oynat' tuşuna bastım. Ekranda ilk önce Zayn'in gülümseyen suratı ortaya çıktı, ardından da aynı kırmızı, tuhaf kazakları giymiş Doniya ve ben. İkimiz Zayn'in önünde tuhaf hareketlerle dans ederken Zayn kahkahalara boğulmuştu. Doniya ona 'Sanki sen çok iyi dans ediyorsun.' diye bağırdı. O sırada ben de çalan kapıyı açmak için gitmiştim. Zayn de peşimden gelirken kapıyı açtım ve içeriye ilk önce Waliyha, sonra Safaa girdi. Waliyha koşarak içeri girerken daha şimdiden bana aldığı hediyeyi elime tutuşturmuştu. Arkadan gelen Trisha bunun çok kaba bir hareket olduğuyla ilgili yorumlar yaparken Zayn'in sırtına çıkan Safaa onun saçlarını yoluyordu.

Ufak bir kahkahanın dudaklarımdan çıkmasına izin verdim ve sulanan gözlerimi kırpıştırdım. Videoyu biraz daha öne sardığımda bu sefer benim üzerimde olan tuhaf kazağın aynısından Zayn'in üzerinde vardı ve Zayn, onu kahkahalarla görüntüye alan Doniya'ya alt dudağını sarkıtarak bakıyordu. Doniya'nın kazağını ona nasıl zorla giydirdiğimizi hatırladığımda tekrar bir kahkaha dudaklarımdan firar etmişti.

Birkaç saat sonra Gracie ve annem de çıkagelirken Doniya sarhoş bir şekilde yılbaşı şarkıları söylemeye başlamıştı bile. Ben de kolumu omzuna atarak ona eşlik ediyordum.

"Pekâlâ, pekâlâ susun artık."diye araya giren Zayn'in sesi arka fondan duyuluyordu. Bizi kameraya alan Trisha'nın kıkırtısı kulaklarıma dolarken bir süre sonra Zayn de görüntüye girmişti.

"Selly, hadi Zayn'i taklit et."diyerek bağıran Waliyha gözlerimi kocaman açarak ona bakmamı sağlamıştı. Bu kızlar ve benim aramda sırken şimdi herkes öğrenmişti. Zayn masum bakışlarla bana bakarken Trisha ve Safaa tezahürat yapmaya başlamışlardı bile.

"Benim taklidimi mi yapıyorsun?"diye sordu Zayn alıngan bir şekilde. Ses tonunun aksine yüzünde şirin bir gülümseme vardı.

"Belki birazcık."diyerek masum ayaklarına yattığımda bana meydan okuyan bir bakış atmış, sonra da yapmam için ısrar etmişti. O an ne kadar heyecanlandığımı hatırlıyorum da. İlk kez canlı performans gösterdiğimde bile o kadar telaşlanmamıştım.
Taklit yaptığım kısmı es geçerek Zayn'in beni taklit ettiği kısma gelmiştim. 'Come and get it'i söyleyerek klipte benim yaptığım hareketleri yapması ve kalçasını sallamasına hem şimdi, hem de kamerada o kadar gülmüştüm ki, gözlerim yaşarmıştı.

Biraz daha öne gittim. Saat neredeyse 1'e gelmişti ve bu sefer Doniya ile birlikte ben de sarhoştum. İkimiz birlikte 'Happily'yi söylüyorduk. Zıplayarak 'Baby, be with me so happily' kısmını Zayn'i parmağımla işaret ederek söylediğimde Zayn'in bana attığı bakışı daha yeni farketmiştim. Sanki ona evlenme teklifi etmişim gibi bakıyordu. O anki sarhoşlukla dikkat etmemiş olmalıydım. Demek ki, benimle mutlu olmak, planları arasında yokmuş.
Biraz daha öne gittim. Artık Zayn ve ben dışarı çıkmıştık, kamera Zayn'in elindeydi ve ikimizi çekiyordu. Ben dudaklarımı büzerek bir konuda mızmızlanıyordum ama şu anda pek hatırlamıyordum. Biraz daha izledim ve bebeklik yaptığım konuyu anladım. Ben çocuk misali bir şeyler anlatırken, Zayn gülerek bana bakıyordu.
Atkım Doniya'nın evinde kalmıştı ve geri gidip almak konusunda ısrar ediyordum. Çünkü o benim uğurlu atkımdı ve onu bana Louis almıştı. Gözlerinin çok güzel olduğunu söylediğim gün, aynı tonda bir atkıyı alarak boynuma dolamıştı. Ve o atkıya bayıldığım için uğurlu olduğunu söylerdim ama aslında bir uğuru falan yoktu.

Sonra Zayn, şarkı söylemeye başladı. Right now. Çünkü o şarkıda olan solosuna bayıldığımı biliyordu. Sokağın ortasında dans etmeye başladığımızda ise, ben 'Slow Down' söylüyordum. Kısa filmin sonunda Zayn kolunu omzuma atarak sırıtırken ben hâlâ atkımı istiyordum. Aptal sarhoşluk.

Shout Out To My Ex/ZaylenaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin