"Duyguları renklerle ifade etmeye ne dersin?"diye sordu Max ve bana büyük bir gülümseme gönderdi. Önerisi beni heyecanlandırırken hevesle kafamı salladım ve masanın altında olan çekmeceden bir kağıt ve kalem çıkarmasını izledim. Bana bakmadan onları bana uzatırken ağzında bir melodi mırıldanıyordu ve muhtemelen, yeni şarkım içindi ve unutmak istemediği için sürekli olarak tekrar ediyordu.
Kalem ve kağıdı alarak önüme koydum. Bir elimde kalemi tutarken diğer elimle de kafamı destekledim.Şarkı yazma konusunda tıkandığım için Max'ten yardım istemiştim ve o da bana stüdyoda onu ziyaret etmemi söylemişti. Sırf, beninle çalışmak için Robbie Williams'ın aramalarına yanıt vermiyordu ve bu beni rahatsız hissettirse de Max, ona daha sonra ulaşabileceğini ve sorun olmadığını söylüyordu.
"Özlem, ayrılık ve aşk. Bu duyguları renklerle ifade etmeni istiyorum."dedi ve sanki neden söz ettiğini anlayıp anlamadığımı kontrol etmek için gözlerini gözlerime dikti. Beynimi bir sürü fikir istila ederken
"Kalemi bana ver. Sana küçük bir yol göstereceğim ve devamını sen getireceksin."dedi. Başımla onu onayladım ve bir öğrenci gibi dikkatle kalemi kavrayışını ve kısa bir süre gözlerini kıstıktan sonra beyaz kağıda düzgün el yazısı ile sözleri yazmasını izledim. O Dünya üzerindeki en iyi şarkı sözü yazarıydı. Ayrıca, çok sabırlı ve özveriliydi. Bu da onu mükemmel bir insan yapıyordu.
"Onu sevmek,yeni bir Maserati'yi çıkmaz bir sokağa sürmek gibiydi
Rüzgardan hızlı."Yazdıklarını yüksek sesle okuyarak tekrar bana baktı. Şimdi kesinlikle ne demeye çalıştığını anlıyordum ve tekrar zekasına hayran kalmıştım.
"Ama bana devam etmem için yardım etmen gerekiyor."diye mızmızlandım ve gözlerimi kırpıştırarak ona baktım. Bu bakışların Taylor dışında hiçkimsenin üzerinde işe yaramadığını kötü bir şekilde öğrenmiştim.
"Olmaz, Selena. Albümünün kişisel olmasını istiyorsun ama benden de yardım etmemi rica ediyorsun. O zaman nasıl kişisel olur ki? Ben sadece sana bir yol göstereceğim ve sen de devam edeceksin. Yoksa yazılanlar Selena'nın duyguları değil, Selena ve Max'in duyguları olur ve inan bana ikimizin aşkla ilgili bakış açısı tamamen farklı. Şimdi tüm dikkatini Zayn'e ve yaşadıklarınıza ver."diye büyük bir ciddiyetle cümlesini tamamladı ve açıkçası, etkilenmiştim.
"Yalnız, onun ismini söylemek yerine takma bir isim kullansak?"diyerek dudaklarımı büzdüm. Uzun saçlarını geriye atarak sakalını kaşıdı. Muhtemelen, isim düşünüyordu.
Max'in yanındayken her zaman çok rahat hareket ederdim çünkü o karşısındaki insanı yaptıkları ya da düşündükleri yüzünden yargılamazdı."Carl nasıl?"diye sordu. Yüzümü buruşturdum.
"Berbat bir seçim. Bence Stephen güzel."dedim.
"İşte ben de bundan bahsediyordum, Selly. İkimiz her şeyi farklı görür, farklı yorumlarız. Ben senin Za-Stephen ile olan ilişkini farklı açıdan değerlendire bilirim ama o ilişkiyi ben yaşamadım. Bir önceki şarkıda sana yardımcı oldum çünkü bana onu EP şekilde yayınlayacağını ve albüme koymayacağını söyledin. Ama bu albüm de, bu duygular da senin. Hadi, şimdi işe koyul, seni beş para etmez yaratık. Unutma; özlem, ayrılık ve aşk. İstersen tutku da olabilir."diye dalga geçti. Gülerek onu ittim.
"Tam bir öğretmensin ve bana çok şey öğretiyorsun, Maxy." O da güldü ve ben çatık kaşlarının normal hâle gelmesini izledim. Elini başıma koyarak beni kendisine çekti ve saçlarıma minik bir öpücük kondurdu. İstemsiz bir gülümseme yüzümde oluşurken, o çoktan kayıt odasına gitmiş ve beni konsantre olmam için odada yalnız başıma bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shout Out To My Ex/Zaylena
Fanfiction"Kız arkadaşın, senin hakkında şarkı yazmayı kesmemi söylüyor."