Bence iyi son isteyenler bunu okumadan alternatif sonu beklesinler djsksjjdjdjd .
"Bu eski sevgilime bir haykırış
Onun başka bir çıtıra aşık olduğunu duydum."Elimle saçlarımı savurdum ve göz kırptım. Bunu söyleyememle tüm arenada büyük bir çığlık koptu, bu yüzden de gülümsemem daha da büyüdü.
Yeni albümünün ilk konseri için Chicago Sold Arena'daydım ve yorucu bir sene daha beni bekliyordu.
Yeni albümümden çıkan ilk single bu şarkıydı ve tüm konser boyunca herkes bu şarkıyı söylememi beklemişti.
3 ay önce çıkan 'Revival' albümünün Dünya turnesine bu konserle start vermiş oluyordum ve toplamda 80 konser vermem gerekiyordu. Ama Alice'e göre, ek olarak birkaç tarih de belirlememiz gerekecekti. Neredeyse 8 ay boyunca turnede olacaktım ve sadece Kuzey Amerika'da 24 konser verecektim."Evet, evet itiraf ediyorum ki, bu canımı acıttı
Neyse oğlum, unut gitsin artık takmıyorum."Çok fazla acı çekmiş ve kötü günler geçirmiştim ama artık iyiydim ve yoluma bakıyordum. Artık takmıyorum. Önemli olan hayranlarım ve müzikti.
Elimi 'önemsiz' dercesine salladım ve sahnenin diğer tarafına hızla adımladım. Yüksek tempolu dans şovundan sonra saçlarım yüzüme yapışmıştı ve bu kadar hareketli bir şarkıyı sona bırakmakla hata yapıp, yapmadığım konusunda pek de emin değildim. Her zaman olduğu gibi, tatlıyı sona saklamıştım.
"Umarım, onunla daha iyi seks yapıyorsundur
Umarım, benim gibi numara yapmak zorunda kalmıyordur, bebeğim."Kalçalarımı salladım ve arkada bana eşlik eden iki dansçının hareketlerine uyum sağlamaya çalıştım. Sırtımdan aşağı kayan ter damlalarını hissediyordum.
"Bu beraberliği bitirmek dört uzun yıl sürdü
Neyse oğlum, unut gitsin artık takmıyorum."Zayn'le olan ilişkim tam 4 yılın sonunda bitmişti ama mutlu sonla değil. Herkes bizden nişan ya da evlilik haberi beklerken bunun olmasını ben de istemezdim. İlişkimiz 4 sene sürdü ama benim onu aşmam 1 yıl.
Ona geri dönmemekle doğru kararı verdiğimi düşünüyorum ve içimde hiç şüphe yok. Doğru olanı yaptığıma eminim."Sanırım sana teşekkür etmeliyim
'Senden nefret ediyorum'lar ve dövmeler için."X31 dövmemin olduğu kısmı elimle gösterdim ve sahnenin diğer kısmına yavaşça ilerledim. O sırada eğilerek birkaç hayranımın elini tutmuş ve onlara zor da olsa sarılmıştım. Aramızdaki bu bağ ve sevgi gerçek olamayacak kadar güzeldi.
"Ah bebeğim, ben rahatım bu arada
Seni sevdiğimden de emin değilim
Devam et bebek, ben hayatımı yaşayacağım
Eski sevgilime haykırarak."Onu aşmış olduğum için çok mutluydum ve böyle bir sonun böyle bir şarkıyı hakettiğini düşünüyorum. İlişkimizi bitirmek 4 uzun yıl almış olsa bile, şarkıyı yazmak sadece 25 dakikamı almıştı. Kendi rekorumu kırdım.
"Gerçekten, oldukça adamsın
Kalbimi kırdın
Ve bu beni kendime getirdi."Kalbimi kırmış olsa da, bu benim biraz daha olgunlaşmama ve sabırlı olmama yardımcı olmuştu. Büyümüştüm ve aşk acısının nasıl bir şey olduğunu tatmıştım. Hem, artık daha mantıklı ve yere basarak yaşıyordum. Her şeyi akışına bırakmak yoktu artık.
"İşte benim eski sevgilim, hey, şimdi bana bir bak
Güzelce yoluma bakıyorum yemin ederimki
Beni asla yıkamayacaksın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shout Out To My Ex/Zaylena
Fanfiction"Kız arkadaşın, senin hakkında şarkı yazmayı kesmemi söylüyor."