Beyaz'ın yaptığı teklifi kabul etmemiştim ama onların korumasından da mahrum kalmayacaktım. "Ne zaman başın sıkışsa gel" deyip bana abilik yaptı. Onlara karşı olumsuz bir tavrım yoktu ama bu yakınlık beni rahatsız ediyordu. Meseleyi abime anlattığımda verdiği tepkiyle bir anda babama benzemişti. Kabul etmediğime söylememe rağmen bağırmaya devam ediyordu, neyse ki çok uzun sürmedi.
Yedi kişiyle hesabı kapatmıştık. Okulda artık farklı bir hava, farklı bir forsum vardı. Koca okulun reisi gibi olmuştum. Alt dönemlerden dahi gelip, etrafımda dolaşan erkekler abi, reis, patron vb şeyler söylemeye başladılar. Rahatsızdım bu durumdan çünkü ne kadar ipsiz sapsız varsa etrafımdaydı. Benim amacım ise üniversiteyi kazanmaktı. O yüzden çok fazla kaptırmadım kendimi. Kavgasız gürültüsüz bir şekilde bitirecektim liseyi.
Hesabı kapanmayan bir kişi kalmıştı geriye o da çakma sarışındı. İlk başlarda yanıma gelmeye çekinmişti. Korkuyordu çünkü Tilki'ye ve diğer çocuklara ne olduğunu çok iyi biliyordu. Bir gün yüzünün sol tarafında gözüne yakın bir yerde kızarıklık mı morar mı öyle bir şey fark ettim. Sonradan öğrenecektim ki, Tilki bizim aslında sevgili olmadığımızı öğrenmiş ve bu yalanı söyleyen çakma sarışını tokatlamış.
Bir gün çakma sarışının yancılarından bir kız geldi ve onla ilgili bir şeyler söylemeye çalıştı. Ne kadar üzgün olduğunu, o pislikten(Tilki) kurtulmak için buna mecbur olduğunu, özür dilemek istediğini ama korktuğunu söylemişti. Ben de kafamdaki intikamı alabilmek için son derece mülayim davrandım ve yaptıklarının önemli olmadığını söyleyip, özrünü kabul edeceğimi söyledim. Bir süre sonra da gelip okul çıkışı konuşmak istediğini söyledi.
Öyle bir konuştu ki, öyle şeyler anlattı ki içim parçalandı. Üzüldüm, kendimden çok üzüldüm haline ama bir süre sonra kadının ne derece şeytan olduğunu yine anlayacaktım. Ama bu sefer de oyunu bozulan şeytan, kazanan ben olacaktım.
Benle sevgili olmak, yakınlaşmak istediğini söyledi. Olmayacağını söyledim, diretti. Sana karşı hiç bir hissi bağım yok dememe rağmen. "Olsun, ben senin arkadaşın olmak istiyorum, sana yakın olmak istiyorum!" dedi. Burnuma pis kokular geliyordu ama anlattığı şeyleri düşününce gönlü olsun diye kabul ettim. Yaklaşık 3 hafta sonra onu affettiğim için, arkadaşlığını da kabul ettiğim için bana teşekkür etmek istediğini ve bunun için de bir hediye vermek istediğini söyledi. Gerek olmadığını söylememe rağmen ısrar etti. "Tamam ver hadi hediyeni" dediğimde kendimin ne kadar saf olduğunu anladım. "Burda olmaz!" derken vücudunun aldığı şekil, başkalaşan bakışları ne demek istediğini açıkça ortaya koyuyordu. Bana kendini sunmaktan çekinmeyen bu çakma sarışına bunu kabul etmeyeceğimi söyledim, bozuldu. Her erkeğin isteyeceği bir şeyi ben neden reddetmişim!
Bu olay beni işkillendirdi ve çakma sarışının yancılarını takibe aldım. Alt devredeki çocukları da devreye sokup, 5-6 kızı takip ettirdim. Facebook, Whatsap vb hesaplarına ulaştığımızda gerçek ortaya çıktı. Çakma sarışın, "Elde değmemiş!" olan bir malı elde etmek için hırs yapmış ve çekiciliğini, karşı konulmazlığını ispat için benle sevgili oyunu oynamış. Ama onu reddetmem onu sıkıntıya sokmuş. Ondan nasıl intikam alacağımı bulmuştum! Gerçekten iğrençti ama hak etti. Pişman değilim hala!
Çakma sarışını aradım ve teklifinin hala geçerli olup olmadığını sordum. Ses tonundaki değişim, östrojen hormonu miktarının hangi seviyelere çıktığını kanıtlar gibiydi. "Tabi ki!" dedi. Bizim çaylaklar, o gün bu telefon görüşmesinden sonra kızların kendi aralarındaki konuşmalarında çakma sarışının "Zafer çığlıkları" attığını söyleyeceklerdi daha sonrasında.
Çakma sarışınla üç gün sonra çelimsiz olan C.'nin ayarladığı bir evde buluştuk. Kapıdan içeri girer girmez başladığı yılışık tavırlarından kendimi kurtarıp, yatak odasına davet ettim. Nasıl bir heyecanı vardı anlamak mümkün değildi.(İğrenç mahluk) Üstünde bir kaç parça eşyayla yatağa uzandı, ellerinden ve bir ayağından yatağa bağladım onu. Bu onu fantezi sanıyordu. Sonrasında ise hemen geleceğimi söyleyip, odadan çıktım. Çelimsiz oğlan C., salonda sessizce bekliyordu ve onun heyecanı kızdan çok daha fazlaydı. 3 yıldır bu anı bekliyormuş çünkü. Benim çıktığım kapıdan o girdi, ben de evden çıktım gittim. Onlar içeride neler yaptılar bilmiyorum. Ama sonrasında her ikisi de normal olamadılar.
Düşündükçe kendimden korktuğum bir şeydir bu!
(aU