5. Bölüm

37.6K 947 22
                                    

Hatırlatma .
Bende Zine isem seni sürüm sürüm süründürürüm mirhan ağa. Bende açtığın yaraların daha beterini açacağım benimki bedenimde seninki ise ruhunda olacak.!!

Zine'nin ağzından..

O sabah çarşafı almaya kayınvalidem gelmişti, o güzel yüzüne birde tebbesüm eklenmişti. Bende aynı şekilde tebessüm etmeye çalışmıştım. Mirhan ağa odada yoktu nerde olduğunu tahmin edebiliyordum fakat bu benim pek umrumda olmuyordu açıkcası. Saçlarımı doğal dalgalarımla salınık bıraktım. Hafif bir makyaj yaptım gözlerimi öne çıkarmayı seviyordum.
Üstüme boydan sax mavisi elbisemi ve babamın bana düğün hediyesi olarak taktığı gerdanlığıda ekleyince iyi gözüküyordum. Yani dün e nazaran. Yavaştan odamın kapısını açınca onunla çarpıştık. Bir an gözlerine kitlendim. İçinde öfke yoktu aksine sevecen ama bi o kadar üzgün bakıyordu bana dokunsam ağlayacaktı. Bu Dilber'di. Üzerine kuma geldiğim Dilber.
" Dilerim rahmin bol çocuk tutsun evliliğin mutlu olsun" demişti. Bunu bir insan kumasına nasıl derdi? Aklım mantığım durmuştu.
" amin " diyebilmiştim sadece. Hafif koluma dokunup kafasıyla hadi demişti.
Beraber bahçeye indiğimizde herkes dönmüş bize bakıyordu. Kocamız bile. Ben sol yanına o sağ yanındaki sandalyelere oturmuştuk. Bana tebessüm ediyordu.
Şuan kendimden utanmıştım. Dilber bu kadar iyi yürekli iken ben nasıl onun hakkında teoriler üretebilmiştim.? Önümdeki menemenden bir çatal aldığımda melek lafa girmişti " zine yenge herkes senin güzelliğini konuşuyor o kızın hu eve kuma gelmesi bir lutuf diyolar pişman mısın?"şuanda masada kayınbabamın olmamasından ötürü çok mutluydum ki
Melekte zaten o yüzden açmıştı konuyu. " herşey farklı olabilirdi melek, farklı olsaydı bugün 3 ümüzde anlamsızca gözlerimizi kaçırmazdık birbirimizden" diyebilmiştim kendimden emin ama üzgün sesimle.

Dilber...
Zine.. beritanların perisi zine. Gerçektende insanı kıskandıracak türden bir güzelliği vardı. O mavi gözleri çok şey anlatıyordu. Kocamın ona yaptıklarını düşündüğümde tüylerim diken diken oluyor. Zine'nin canının yandığını görüyordum elbet ama mirhan'a karına böyle şöyle davran diyemezdim haddim değildi.
Çok haklıydı zine .. üçümüzde birbirimize bakamıyoruz. Çünkü iki kadın bir adam nasıl evli olabilirdi? Bu nasıl normal karşılanabilirdi?
Zine' yi tanımam lazım hemen gardımı almicaktım çünkü yargısız infaz etmek istemiyordum.
Yanıma baktığımda mirhanla göz göze geldik kısa bir baktı sonra masanın altından elimi tuttu.
Beni teskin etmeye çalışıyordu. Beni sevdiğini biliyorum ama yok desede içten içe oda kuma istiyordu gibime geliyordu çünkü çocuğu olmasını çok istiyordu.
Şimdi hayırlısı ile olacaktı.
Bende sevebilecekmiydim onu onları?
Kafam çok karışık.
Neden hiç göz temasında bulunmuyorlar diye düşünüyordum sonra aklıma masadan kalkma fikri geldi. Konuşmalarını konuşma esnasındaki bakışlarını görmek istiyordum. Meleğe de kaş göz yapıp kalkmıştım. Dilerim korktuğum şey olmaz...

Mirhan..

Dilberim müsade isteyip kalktığında başımla onaylamıştım. Şimdi ikinci karımla baş başaydım.
Başını sofradan kaldırmıyor yemeği ile oynuyordu. Bir insan bu kadar güzel olabilirmiydi? Zine'den uzak durmam gerekiyordu. Bakışlarımı ona sabitlediğimin farkına varacak ki " neden bana öyle bakıyorsun?" Demiş bende "nasıl yani?"
" valla mirhan ağa baya baya yiyecekmissin gibi " ukacalaca konuşmuştu. Bu sinirlenmeme sebep olsada boğazımı temizlemekle yetinmiş masada ona dönmüş " bana bak zine bana diklenme sonu hiç iyi olmaz" kızgın bakışlarımın altındaki yalancı tebessümümle.
Bana öyle derin baktı ki ama gözlerinde öfke vardı çok net okunuyordu öfke ve acı.
Saçının dalgası gözünün önüne düşünce çekmek için elimi uzattığımda
" sakın. Sakın bana bir daha dokunayım deme senden tiksiniyorum anlıyormusun beni. Sevmicem seni senin gibi bi zorbayla beraber olmak zorunda olduğum için kendimdende tiksiniyorum" diye tıslamıştı.
" daha çok nefret edeceksin kendinden. Bana aşık olacaksın çünkü benden nefret etmeyip sevgi dileneceksin zine " diyip sırıtmıştım.

Sözleri acıdandı bilirdim elbet ama içinde bana  meydan okuyan bir kadında vardı.
Madem öyle OYUN BAŞLASIN Zine...

◇♡  Kördüğüm ♧♤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin