Selammmmmmm canlarimmm :) yeni bölümle karsinizdayim..
Yine yorumlarda bulusuyoruz hikayemiz son gaz devam ediyor... fazla söze no gerek :)Simdiiiii
♡♡♡ Kuma Kördügüm zamani ♡♡♡
Hatirlatma :
" alo"
" zine beni dinle.. benim nevrim döndü sana öyle dokununca gözüme perde indi.. korkuttugum icin affet..
Ben..
Ben seni seviyorum zine seni sen oldugun icin seviyorum.. herseyinle kabul ediyorum...
Be..." beyninden kaynalar sulavr dökülmüstü genc adamin duydugu ses ile" osman"....
Hayat ne kadarda ironilerle doluydu degil mi? Ne tezzatti hersey..
Yasamak istediklerimiz ve yasadiklarimiz ne kadar tezzatti..
Osman bi zamanlar ugruna herkesi karsisina aldigi kadina istem disi kumasini sevdigini söylemisti.
Osman ani fren yapip kısık bi tonla" sen " diyebilmisti. O kelime onun canini acitmismiydi bilinmez fakat karsi tarafin gözleri yaslarla dolmustu.
" bana yaptiklarini ona yapmana müsade etmem osman bilesin" diye tisliyordu dislerinin arasindan dilber..
Osman alayci bir gülüsle karsilik vermis
" ne yapmayi planliyorsun cok meraak ediyorum" sirtini rahatcaa geriye yaslammistii..
"Sen ne zaman bu kadar kücüldün ha? Adam oldun sandim evli kadinlarla isin olmaz sandim ama sen hala ayni nefissiz adamsin" demisti dilber. Sinirliydi oldukca zira osman yaptigi bu hareket affedilir cinsten degildi." kiskandin mi yoksa " diye sormustu.. sorarken kaslari catilmis fakat sesini ayni alayci tonda tutmaya calisiyordu. Dilberi kanser etmek onun icin en güzel sey olurdu söyledigi kelimelerden sonra.
Sahte bir gülüsle
" seni mi ? Ben seni kiskanmam osman sayet kiskanacak kadar önemseseydim suan seninle evli olurdum" sesi o kadar sertti ki kendi bile sasiriyordu.
Osman sol eli ile direksyonu sertce kavrarken sag eli ile telefona bakiyordu.. telefonu tekrar kulagina almis ve ufak bir kahlaha patlatmisti" biliyormusun herzaman aptal bir kadin oldun dilber.. sayet seni istemis olsaydim ne olursa olsun alirdim.. önümde ne mirhan ne asiret nede diyarbakir durabilirdi.." nefes alip verdikten sonra devam etti
" asil mesele ne biliyormusun? Benim sayemde o adamla evlendin benim sayemde bayki asiretinin hanimagasi oldun"
Bogazini temizlemis ve devam etmisti
" benim sayemde anne olamayacaksin ve en önemlisi benim sayemde itibarsizlasacaksin!"
Son sözleri keskin ve acimasizcaydi. Telefonun ucundaki kadinin dünyasi bir kez daha yikilirken kendini toplamis ve cevap vermisti" mirhanin karisi oldum ..bayki asiretinin hanimagasi da oldum evet.." derin bi nefes alip devam etmisti
" anne olamayacagim belki ama asla senin gibi soysuz ve itibarsiz olmayacagim...
Sen.. sen öyle serefsiz bir insansin ki beni maaf ettigin yetmiyormus gibi birde zine nin hayatini karartiyorsun.." osman duyduklari ile sinirlenirken ses tonu yükselmisti" zine senin gibi degil ve ben onu seviyorum duydun mu lan seviyorum.. kimseyi sevmedigim kadar imkansizca hic bir insanin idrak edemeyecegi sekilde seviyorum.. ona zarar vermem vereni de ciktigi yer3 geri yollarim." diye kükremisti..
Dilberin dudagi kivrilirken
" bende ondan korkuyorum ya seviyorum dedigin insanlarin celladi oluyorsun" demisti gözleri dolu dolu.
♧♧♧♧♧♧♧♧♧
Yanlis taniyabilir mi insan hayatini birlestirdigi ömrünü adadigi insani? Kesinlikle..
Insanin basina gecmisi kalkar en sevdigi.. hatalarini yüzüne vuran ilk firsatta onu hatalari ile vurur o insan..
Hep affedersin.. seni ne kadar kirmis olursa olsun affedersin seversin cünkü.. elde tutulabilir ufacik iyi bir yönü gelir aklina.. bir gülüs bir dokunus belki sonra ucar gider aklindan tüm olumsuzluklar.
Ama herzaman aklinin. Bir kösesinde saldiriya hazir bir aslan gibi bekler acilarin.. bir hata bir gaflet bekler ve hemen gün yüzüne ciki verir kötülükler.. maazi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◇♡ Kördüğüm ♧♤
General FictionZine Beritan . Beritan aşiretinin namsalmış güzellikteki yegane incisi. Töreye kurban edilmiştir. Mirhan Bayki . Bayki aşiretinin ağası. Adaletli ve merhametli olduğu kadar sert ve katı olarak bilinir. Dilber Bayki. Mirhan baykinin resmi nikahlı eşi...