11. Bölüm

32.7K 768 20
                                    

Hatırlatma:

Mirhan gördükleriyle gözlerini belertmiş bir bana bakıp birde banyoya bakıyordu..
" Zine"demişti derin bir inilti ile...

Mirhan'dan..

Zine'nin uyarısı üzerine lambayı açmamış onu kucağımda banyoya götürmüştüm. Gördüklerimle yerime çakılmıştım. Banyoyu mumlar ile aydınlatmıştı. Loş bir ışık olmasına sebep olmuştu. İçerde muhteşem bir koku vardı, küvveti doldurmuş içine gül yaprakları atmıştı. Dilber çekingendi benimde ona karşı çekingen olmamı sağlıyordu ilişkimizde. İstediğim hazı zevki alamıyordum şöyleki aklımdaki hiç bir fantaziye onu yerleştiremiyordum. Monoton bir ilişki biçimimiz vardı. Ama zine bugün bu yaptığıile bana fantazi kapılarını aralamış duruyor hatta içeri gel demişti.
Kucağımdaki kadına döndürdüm bakışlarımı. Gözlerimin en derinine bakıyor ne istersen yap seninim der gibiydi.
Bana resmen fahişen olacağım demişti lan kafayı yeme raddesine gelmiştim.

" beğendin mi mirhan ağa"
" manyakmısın hatun bu ortam bu ayrıntılar sen tam bi görsel şölene dönmüşsünüz"

Demiş dudaklarına yapışmıştım. Hafif kıkırdamış karşılık vermekte gecikmemişti.
Dudaklarımız öpmüyor yiyorduk artık adeta dillerimizde eşlik ediyordu.
Zorda olsa dudaklarını dudaklarımdan çekmişti.
Kucağımdan inmiş üstündekileri çıkarıyordu yavaş yavaş. Erkekliğim onu izlerken şaha kalkmıştı resmen. Bi adımda yanına yaklaşıp üstündeki siyah tüllü mini geceliğini yırtmıştım.
Karşımda duran kadın çırıl çıplak' tı ve muhteşem gözüküyordu. Boynu, göğüsleri, göbeği kadınlığı kalçaları ve o muhteşem bacakları. Kusursuz bir vicudu vardı. Bizim yörenin kadınları esmer olurlardı fakat zine kumraldı teni kokusu beni benden almaya yetiyordu.
Ben mirhan ağa bir kadının kokusundan tahrik olacaktım? Pehhh derdim. Derdim:)
Bu kadın beni benden alıyordu.
Elimi tutmuş beni küvvetin içine çekmişti.
Oturmuştum küvete ve beni efsunlayan kadına bakıyordum pür dikkat. Gözlerimin en derinine bakmış kucağıma oturmuştu. Elleri saçımda geziniyordu kendi de suyun üstünde olmanın verdiği etki ile üzerimde aşağı yukarı bırakıyordu kalcasını. Erkekliğim şişme noktasına gelmişti. Daha fazla dayanamayıp
Yalvarırcasına

"Yeter zine'm çıldırıyorum görmüyormusun" diyebilmiştim derin bir inilti eşliğinde.

Yüzüme bakmış o davetkar gülüşünü sunmustu. Elini suyun altına daldırıp erkeliğimi yakalamış içine yerleştirmişti.
Bu ne muazzam bir haz' dı .
Derin bir iç çekmiştim. Üzerimde git gellere başlamıştı suyun sesleri şap şap eşlik ederken ikimizde kendimizden geçmiştik. Daha fazla dayanamamış ayağa kalkmış zine yi yatak odasına sürmüştüm. Islak halde zine yi yine üstüme aldım. Üzerimde git gellerine devam ederken bende kalçalarını kavramış daha seri şekilde hareket etmesini sağlıyordum.

" ooof kadın kurban olurum senin am"
Lafımı bitiremeden dudağıma yapışmıştı.
Bir hışımla altıma almış seri bir şekilde pompalıyordum. Bir elim göğüsünde diğer elim ise kalçasında gezintiye çıkmıştı.

Bir hışımla üstünden kalkmış zine yi dört ayak üzerine düşürmüştüm. Bu dilberde alamadığım bi deneğim daha olacaktı.
Arkasında yerimi almış dibine kadar köklemiştim. Bir inilti kopmuştu zine'den.

Biyandan kalçasını tokatlarken diyer elimle saçını kavramış bir hışımla geri çekmiştim.

Zine'den..

Bir yanda kalçama sert tokatlar atıp  bir yanda içimde gezinip birde üstüne saçımdan çekip beni tamamen hapsetmişti.
Hem acı hem zevk alıyordum. Tarifsiz duygular içersindeydim. Arkamdaki adam beni şuan zevkten dört köşe ediyordu. Keza kendiside aynı hatta daha olağan üstü bir durumdaydı.
İniltilerimiz tüm odayı inletiyordu.
Ağır bir böğürme ile üstüme kapandı.
O gece 4 kere boşaldı.
Alnımdan öptü
" bana bugünü yaşattığın için teşekkür ederim kadınım"
Demişti.
Bu kazma hem bana teşekkür etmiş hemde kadınım demişti.
Hahahha. Deli bu adam ya. Kesinlikle sorunları var. Dilber ablanın dediği doğru çıkmıştı.
Bu adamı kendime koşulsuz bağlayabilirdim. Onun kalbindrn geçen yol erkekliğinden geçiyor.
Bunu düşününce içimden piç diye de geçirmiştim hani.
" beraber yıkanalım mı zine'm"
A ha tamda şuan kızardım. Fark etmiş olacakki
Bir kahkaha kopardı.

" kadın sen manyakmısın? Az önce daha bana neler yaşattın yaşadık beraber yıkanmaya mı kızardın?"

Vallaha doğru söylüyordu. Ya ben o zaman deli olmuş gibiydim. Şuan aklım başıma geldi mi diyecektim.?
İçimde sorularla cebelleşirken

" hadi deli bozuğum"
" dbana bak ağa bana deli bozuk deme dedim sana bin kere. Hem o ne biçim bir laftır? Anlamsız"

Yanıma yaklaşmış yüzümü avuçlarının arasına almış
"Delisin bunu tartışmaya bile gerek yok. Ee bozukluğa gelince bende bozdum seninde ayarlarda var bozukluk" deyince kahkaha atmış alnımdan öpmüştü.
Omuzuna baya sert bi yumruk yerleştirdim.
Uf uf deyip ovalıyordu. Tabiki çok acımamıştı amaç beni güldürmekti.
Göz kırpıp " hadi beklerler"
Diyip elimi tutmuş duş almıştık.
Duşta beni öpmüş göğüs ve kalçalarımı sıkıyordu.
" yeter ağa kendini geceye sakla " demiştim.

Ulan noldu bana ben ne diyorum böyle eşek kafam diye kafamı fayansa vurmak istiyordum.
Anlamış olacaktıki

" gece de seni bir sürpiz bekliyor olacak"
" ne gibi"
Dudaklarımız buluşmuştu masum bir öpücükle
" sürpriz deli bozuğum".

Kıyafetlerimizi giyinmiştik.
" zine ben ineyim oyalanma"
" tamam tamam sen git ben geliyorum" demiştim.
Sanki gerçekten mutlu aşkla evlenmiş gibiydik bu sabah. Dilber abla yokmuş.
Ben kuma değilmişim gibi.
Son kez kendime aynada göz atıp çıktım odadan. Odamın kapısını çekerken dilber abla'yla göz göze geldik.

Bu kadın bana bu muhteşem gülüşü nasıl suna biliyordu hele böyle bir günde. Dün gece kocasıyla yaşadıklarımdan sonra.

Yüzümde buruk bir tebessümle bakıyordum aklımdaki sorulardan mütevvelit.

Anladı. Anlamazmıydı.

" sakın bana böyle bakma zine" demişti yanıma yaklaşıp elimi tutmuştu
" nasıl abla"
" sen bir günah işlemedin. O seninde kocan. Onunla vakit geçirdiğinde beni düşünme üzüleceğim tabi ki sende keza öyle. Şunu bil ben sana rakip değilim. Kocanla yaşadıklarından sakın utanma sakın" demişti.

" sen ne muhteşem bir kadınsın.
Senin karşında hergün biraz daha eziliyorum abla. Keşke böyle olmasaydı."
Gözlerim dolmuştu hatta bir damla firat etmişti göz pınarlarımdan.

Göz yaşımı baş parmağı ile silmiş
" keşke gülüm ama vardır rabbimin bir bildiği" demiş beraber aşağı inmiştik. Kahvaltı sofrası hazırdı. Sofradaki yerimizi almış kahvaltıya başlamıştık.
Mirhan hem bana hem dilber ablaya bir gülüş atmıştı.

Dilber ablayla sohbete dalmışken
Kayınbabamın lafıyla ona döndük.

" hepinizin haberi olsun meleği kuma olarak hamzaoğlu konağına isterler"

Hepimiz dona kalmıştık.
Bu ne demekti şimdi. Meleğin gözleri dolmuş hepimizin.
Hepimiz birbirimizr bakıyorduk.
Bir kişi sadece öfkeden kuduruyordu. Yumruğunu masaya vurmuş hepimiz bir irkilmiştik.

" benim bacım kuma gidemez"!

◇♡  Kördüğüm ♧♤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin