FatmaCelik5 isimli okuyucuya ithafen....
Merhaba sevgili okurlarim 😗😙😚
Yine bir kuma kördügüm bölümü ile karisinizdayim. Zor oldu bence iyide oldu sevdigim bölümlerden biri oldu. Ben yazarken bile duygulandim dinlerken ayri yazarken ayri duygulaniyorum. Bu kuma kitabi psikolojimi bozdu 😁😁😁😁😁
Yorumlarda görüsmek öpüyorum sizi üzere veeeeee yildiza basmayi unutmuyoruz..
30. Bölüm baslasin :Hatirlatma :
" osman beni kacirmadi ben onunla gelmeyi kabul ettim" mirhan duyduklari karsinda omuzlari düsüp kaslari catilirken telefonun ucundaki diger kisinin yüzünde kocaman bir tebessüm belirmisti coktan...
Mirhan duyduklari karsinda sinirden köpürürken karisina bagiriyordu
" nasil onunla gidersin lan sen benim karimsin nasil elin adami ile gidersin zine cildirtma beni" derken direksyona yumruklarini geciriyordu.
Zine bu tepkiyi bekliyormuydu? Tabikide evet. Yo yok mirhan onu seviyor diye degil ona itaat etmedigi icin köpürecegini biliyordu. Zine kafasinda sözcükleri toplamis ve" bsna bagirma gelecegim emin ol sadece gercekleri duymak istiyorum."
Mirhan sakinlesmeye calismis ve " ne gerceginden bahsediyorsun zine o sana birsey yaparsa ne olacak sen nasil onunla".. zine lafini bölmüs ve devsm etmisti
" lafimi kesme. Ben seninle evlendigimde bir umut vardi icimde biliyormusun herseyin iyi olabilecegine dair ufacik bir umut. Korkuyordum senden cünkü bana baska bir secenek sunmadin. Bana hunharca sahip oldun yikildim ama onuda signeye cektim. Bana deger vermedin gecer sevdigi biri var hemen olmaz dedim signeye cektim. Bana.. " duraksamisti bir an bunu söylemek kolay degildi ama bugün herseyi söyleyecekti genc kadin bogazini temizlemis acili bir sesle " bana oruspu muamelesi yaptin olabilir dedim agrima gitti ama onuda kabul ettim mirhan ama en son ne oldu biliyormusun? Ben tehtit edildim o an senden bir destek bekledim öfkeni degilde sevkatini istedim bana yanimda oldugunu hissetirmeni o duygunun beni koruyabilmesini icimin rahatlamisni istedim ama sen yapmadin.. kötü düsünmüyorum karini seviyorsun ve emin ol buna saygi duyuyorum. Beni sev asık ol demedim istemedim ki sadece saygi ve deger göstermeni istedim hepsi bu.
Ve bugün burdayim cünkü ben seninle evlenmeyi kabul ettigimdede dogru bildigimi yapmistim simdide onu yapiyorum. Neden tehtit edildiimi bilmek istiyorum hemde birinci agizdan.
Ha icin rahat olsun bana dokunmadi sadece anlatiyor eve dönecegim istersen asireti topla karim kacti hüküm verin ama eger birkez olsun bana güvenmeyi saygi duymayi becerirsen bekle beni " dedi zine artik aglayarak.
Mirhan onun esiydi ve zine ona dönmeliydi. Töre örf adetler bunu gerektirirdi.Mirhanin gözünden yaslar akarken sesini kontrol edip konusmustu
" seni bekleyecegim zine ve konusacagiz bundan emin olabilirsin. Asirete gelince asiret BENIM ve sende BENIM karimsin " kelimeleri bastira bastirs söylüyordu adam kendi canini zinenin canini hatta kainattaki herkesin canini acitircasina söylüyordu
" ve benim olana kimse ama kimse dokunamaz hüküm vermez bunu kafana sok"
Mirhan bunu ilk kez söylüyordu karisina. Zine aglarken yüzünde hafif bir tebessüm olusmustu. Öylece kapatmisti zine telefonu. Mirhana hamile oldugunu söyleyemezdi sayet söyleseydi mirhanin söylediklerinde ciddi olup olmadigini asla ögrenemezdi.Ne olacakti? Mirhan zineyi o evde hep hor görüp bebeklerini dilberle mi büyütecekti? Ellerini karninda baglamisti genc kadin. Bunun düsüncesi bile onu korkutup hickiriklara bogmaya yeterken gercek olmasi onu öldürürdü.
Onlar zinenin umut isigiydi. ALLAh zineye bir degil iki melek bahsetmisti bu onun yüceligini göstermezmiydi?
Rabbi onunlaydi güclü olmasini istiyordu bu ašikardi. Zine karnini oksamis gözyaslarini silmiisti. Kaldigi odanin kapisini kilitleyip dusa girmisti. Cok iyi gelecekti ona akan su gibi akip gidecekti bu yük omuzlarindan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◇♡ Kördüğüm ♧♤
Ficção GeralZine Beritan . Beritan aşiretinin namsalmış güzellikteki yegane incisi. Töreye kurban edilmiştir. Mirhan Bayki . Bayki aşiretinin ağası. Adaletli ve merhametli olduğu kadar sert ve katı olarak bilinir. Dilber Bayki. Mirhan baykinin resmi nikahlı eşi...