Hatırlatma:
" sen benim kadınımsın ve benden başkasına cennetin kapısını aralayan gülüşünü vermessin anladın mı beni "...
Zine'den...
Affalamıştım. Kadınımsın? Cennetim kapısını aralayan gülüş?
Bu bu abayı yakmışmıydı?
" ne diyosun sen manyak mısın ?"
Sinirli yüz ifadesi yumuşamış o en muhteşem gülüşünü atmıştı.
" hazırlan diyorum bu gece beni doyur istiyorum sana doymak istiyorum" demişti baş parmağıyla dudağımı keşfe çıkmıştı.
" ne tür bir doymadır bu git ne yiyosan ye "
Şuan saçmaladığmın farkındaydım onun neyi imaa ettiğinide.
Ben nasım davetkar olabilirdim ?
Ne diyo mu gerizekalı ya dayanamamış" bana bak ben öyle şeyler bilmem zaten senin bu sapıklığınlada uğraşamam anladın mı " diyip gözlerimdem ateş fışkırtmıştım resmen.
Bir kahkaha attı ki hala kulağım çınlıyor
" sen bu gece beni öyle bir isteyeceksin ki aşkımdan ölüyormuşsun gibi bir fah..."
Lafını bitirmemiş dudağıma bir öpücük kondurmuş sırıta sırıta uzaklaşmıştı.Ben düşünceler içersinde arkasını döndü vr tekrar seslendi
" haa eğer beni baştan çıkarmassan" diyip yanıma yaklaşmış aramızda bir adım kaldığında
" ben seni çıkarırım ama tecavüz tadında" deyip sırıtıp gitmişti.Ruh hastası manyak. Ben ne yapacağım yaa. Birdaha bana öyle davranmasına dayanamazdım. Bünyem kaldırmazdı?
Ne şimdi o bitiremediği laftaki mi olucaktım.
Bir fahişe nin müşetisini doyurduğu gibi mi?
Of allahım oooooof
Biraz kafamı dağıtmak için mutfağa girmiş dilber ablayla sohbet emiştik.
Bazen bu kadına çok üzülüyordum çok iyi bir insandı rabbim keşke bir çocuk verseydi. Düşüncelerimden dilber abla nın sesi işe çıkmıştım." zine bunu seninle konuşmam doğru değil belki ama ben mirhanın sana söylediklerini duydum"
Kıpkırmızı olmuştum hele dilber ablaya karşı o benim için gerçekten farklı idi" utanma zine utanması gereken biri varsa o da benim. Ben dinledim. Mirhan seni sevmeye başlıyor. Benim için söylemesi ne kadar zor olsada o ne kadar inkar da etse ben farkındayım. Tabi seninde ona olan hisslerini biliyorum."
" abla lütfen"
" yok zine bu çok normal o seninde kocan tabiki seveceksin oda seni sevecek benim için zor inan ama kaderimizde ne yazılmışsa onu yaşarız. Sana suikas planları dayak felan ya ben bu drğilim yapmam. Burda kumalara neler yaparlar bilmezmisin?"Usulen başımı sallamış teşekkür etmiştim.
" insan olan yapmaz benim ki teşekkürlük bir durum değil. Madem mirhan onu baştan çıkarmanı istiyor yapacaksın. Ben herşeyi ondan beklerim. İşini halleder öpüşür koklaşır biteriz. Mirhan şehvet adamıdır. Beni kırmadı bu zamana kadar dillendirmedi ama fark etmesi zor değildi. Senden isteğim onu bu gece kölen yapman. Evet kölen olsun kadrini kıymetini bilsin. Ezilme sen ez bu gece anladın mı beni? Ve beni kafana takma rabbim dert diye seni verdi çekeceğim " deyip en içten tebessümünü sunmuştu.
Çok büyük olamamsına rağmen muhteşem olgunlukta bir kadındı.
Mirhan ağa da zaten bu huyunu sevmişti." nasıl abla bari onuda söyle"
Durmuş düşünmüştü. Sonra
" utanmayacaksın ona erkek olduğunu ama aslında herşeyin senin elinde olduğunu hissetireceksin. Tahrik et edepsiz ol anladın mı güzelim "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◇♡ Kördüğüm ♧♤
General FictionZine Beritan . Beritan aşiretinin namsalmış güzellikteki yegane incisi. Töreye kurban edilmiştir. Mirhan Bayki . Bayki aşiretinin ağası. Adaletli ve merhametli olduğu kadar sert ve katı olarak bilinir. Dilber Bayki. Mirhan baykinin resmi nikahlı eşi...