Merhabalar sekerler :) öncelikle sizden özür dilerim gecikme icin.. whatsapp familyasinin haberi vardi gerci fakat watt cilarin yoktu... öncelikle3 magruzatim vardi
Bir grip olmustum
Iki ilham gelmedi
Üc hamileyim 😁💪Bölüm fena degil icime sindi umarim sizde bol bol yorum ve like atarsiniz...
Sizi cok seviyorum tatli geceler ❤❤❤❤
♡♡ simdi kuma kördügüm zamani ♡♡Hatirlatma :
Nikah memuru nikahi kiymis gökhan fadime nin alnini bile öpmemisti. Bu durum ailelinin dikkatini cekerken yeri olmadigini düsünüp susmuslardi.
Yemekler dagitilirken konagin kapisi acilmis iki el silah patlamisti..
Konakta cigliklar duyulurken öfkeyle kapiya baka kalmisti bayki erkekleri...
" bana söz verilmis bir kizi hic kimse alamaz laaaan " diye haykiriyordu elinde tabancasi ile firat aga.
Fadime nin gözleri dolarken atilan kursunlardan biri karnina isabet etmisti. Kacmaya calistigi aga onu bulmus ve gelinligini kana bulamisti.
Gökhan belinden silahini cikarmis firat agayi hedef almisti.
Aganin adamlari indirilirken geriye birtek o kalmisti.Yüzüne yerlestirdigi alayci gülüsle gökhana bakarken
" beni öldürmen demek asiretlerin düsmanliginin baslamasi demektir. Bunu göze alabiliyormusun kücük bayki ?"Diye sordugunda oda silahini gökhana uzatmisti.
Herkes bu ikiliyi izliyordu.
Yakininda duran kadini önün3 siper eden firat
" vur bakalim " demis kahkaha atmisti.
Önünde duran zine den baskasi degildi.Mirhanin gözleri öfkeden simsiyah olurken bedeni de titriyordu.
" ulan sen kimin karisini rehin aliyorsun piç" demis adama yaklasmaya calismisti.
Durumu fark eden adam arkasini da kontrol edip 2 adim gerilemis" nıç nıç nıç .. böyle aptalca bir hareket yapmayacaksin degil aga ?"
Zine nin istemsiz akan gözyaslarina inat yüzünde tek bir mimik oynamiyordu.
Adamin boynuna sardigi kolunu iki elliyle ittirmeye calissada nafileydi.Silahlar cekilmis herkes uygun ani kolluyordu. Zineye birsey olma ihtimalli mirhani delirtirken silahini usulen yere birakmis yavas yavas adama yaklasmaya baslamisti.
" zine korkma tamam mi ?! Ne olursa olsun sana ve yavrularimiza birsey olmasina izin vermeyecegim " sakin sakin konusup karisini 3ndiselendirmemeye calisiyordu.
" korkmuyorum.." sesi soguk cikiyordu genc kadinin..
" ya bana fadimeyi verirsiniz yada öldürürüm zine hanimi " demisti firat.
Kadinlar ciglik cigliga aglarken fadime yerde kanlar icinde aci cekiyordu.
Dügünü kana bulanmisti..
Bir kizin en mutlu günü böyle olmamalaydi.." ulan seni gebertirim pic sen kimsin ki sana yengem icin karimi teslim edeyim ha ? Sen bu konaktan kadin cikarabilecegini mi zannediyorsun yavsak "diye bagiriyordu gökhan..
Firat kahkaha atarken bayki erkeklerinin öfkeleri katlaniyordu.
Arkadan yaklasan siwan ates edecegi sirada arkasini dönen firat siwanin eline ates etmisti.Sonra bir el silah sesi daha duyuldu ve firat oldugu gibi yere yigildi...
3 saat sonra..
Hengamede yere düsen zine yarali olan fadime ve siwan hastahaneye kaldirilmis müdehaleleri yapilmisti.
Zine nin kanamasi dolayisiyla erken dogum riski tasiyordu.
Bu sebepten gözetim altinda kalmasi doktorlar tarafindan uygun görülmüstü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◇♡ Kördüğüm ♧♤
Ficción GeneralZine Beritan . Beritan aşiretinin namsalmış güzellikteki yegane incisi. Töreye kurban edilmiştir. Mirhan Bayki . Bayki aşiretinin ağası. Adaletli ve merhametli olduğu kadar sert ve katı olarak bilinir. Dilber Bayki. Mirhan baykinin resmi nikahlı eşi...