Merhaba sevgili okurlarım bir haftalık aradan sonra yeni bölümle karşınızdayız. Yorumlarınızı ve ⭐️ dört gözle bekliyorum. Umarım beğenirsiniz. Sizi kısa bir hatırtlamadan sonra yeni bölümle baş başa bırakıyorum keyifli okumalar ❤️🌹😘 :
Hatırlatma:
" ben o adamı bulacağım abla o bizi bulmadan and olsun ben onu bulacağım"
diyen zineyi ve yatakta oturan dilberi dinleyip küplere binen bir adam vardı kapıdaki onun öfkesi kimsenin öfkesine benzemezdi bulurdu ödetirdi ve öldürürdü...Konakta herşey rutine dönmüştü. Zine nin gelişi herkesi mutlu etmişti. Babasının evine misafirliğe gitmiş birkaç gün kafasını toplayıp hasret giderip geri dönmüş varsayılmıştı. Mirhan zine nin yanına gitmemiş vaktini işi ve eşi ile geçirmeyi tercih etmişti. Bu durum herkesin dikkatini çekmiş fakat kimse ses etmemişti zira zine ve dilber hayatlarından gayet memnunlardı. Bedirhan yemeklere yeni yeni eşlik eder olmuştu. Bugün muhteşem ikili nizar ve şiwana aşırı bir olgunluk gelmiş haşereliklerini bir kenara bırakıp kendilerini tamamen derslerine adamışlardı.
Gökhan o karşılaşmadan sonra fadimeyi unutamış bir bahane bulup fadime yi görmeyi planlıyordu.. herkes köşesine çekilmişti adeeta.
Sessizliği bozan agit ağa olmuştu
" mirhan oğlum yemekten sonra kahveyi çalışma odasında içelim" mirhan lokmasını yutup onaylamıştı.
Normal birşeydi bu kimse garipsememişti zira agit ağa oğullarıyla baş başa kalmayı severdi. Meleklede çok vakit geçirirdi fakat melek onun için hala bir çocuktu. Küçük narin bir kız çocuğu.
Sıra sıra herkes masadan kalkmış evin hizmetlileri masayı toplamaya başlamışlardı. Zine ve melek ve dilber odalarına çekilmişlerdi. Şiwan ve nizar ders çalışıyor gökhan fadimeyi düşlüyor bedirhan ise dışarı çıkmayı tercih etmişti.
Mirhan son lokmasını ağzına atmış çalışma odasına doğru yürrüyordu. Babasına rutin bilgileri verecekti işle alakalı. Çalışma odasına girmiş babasının uyarısı üzerine kapıyı kapatmıştı.
"Otur evlat" mirhan ikiletmemiş koltuktaki yerini almıştı.
"Hayırdır baba önemli birşey mi var " diye sormuştu mirhan merakla.
" evet oğlum var" mirhan daha çok meraklanmış aynı meraklı gözlerle babasına bakmaya başlamıştı.•••••••••
Dilber odasını düzenliyordu. Osmanın son mesajı dahi dilberi etkilememişti. Osman aklı sıra zineninde önünü keseceğini söylüyordu ve bunu aşkı için yapacağını vurguluyordu. Hangi aşk hangi sevda sevdiğini bu denli yaralamaya izin verirdiki. Dilber gözlerini yummuş kafasını sallamıştı iki yana. Yaşananları unutması imkansızdı. O gece ne hissettiğini kimse bilemezdi. Üstüne kuma gelmesi bile bu denli içini yakmamıştı genç kadının. 1 sene içinde hayatı alt üst olmuştu..
Dilberin ağzından:
Osman nın bana yaptıklarını unutamıyorum. Her anı her karesi aklımda çıkmıyor. Unutmak istiyorum çabalıyorum olmuyor. Üzerime kuma geldi evet fakat onuda sevmeyi kabul etmeyi ve en önemlisi saygı duymayı öğrendim. Allah var kötü bir insan değil ama bu kumam olduğu gerçeğini kocamı onunla paylaşmam gerçeğini ne yazıkki değiştirmiyor. Mutlu muyum? Evet. Çünkü herşey daha kötü olabilirdi. Hain bir insan olabilirdi kocamı elimden almak için binbir iftira atan bir kadın olabilirdi. Zine beni ve herkesi çok şaşırttı o yüzdendirki kuma olarak değilde bu evin gelini olarak görülür. Aaahhhh.. çok yalnış yaşıyoruz.. adalet bunun neresinde ki? Ben kocamı kocam beni seviyor bundan hiç şüphe duymadım.. mirhan beni o geceye kadar hiç kırmamıştır. Ki onuda kasten yapmamıştır. Bilmiyorum herkes için iyi düşünmekten çok yoruldum. Biri kötü olsa herşeyi onun üstüne atsam nasıl rahat ederim kim bilir . İnsan hep bir suçlu arar. Çoğu zaman kendinin avukatı başkasının yargıcı olur. Kimi yargılayacaktım bu durumda? Bilmiyordum. Herşey çok karmaşık. Böyle mutlu olmayı hepimiz öğreneceğiz. Zine mirhan ve ben...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◇♡ Kördüğüm ♧♤
Ficción GeneralZine Beritan . Beritan aşiretinin namsalmış güzellikteki yegane incisi. Töreye kurban edilmiştir. Mirhan Bayki . Bayki aşiretinin ağası. Adaletli ve merhametli olduğu kadar sert ve katı olarak bilinir. Dilber Bayki. Mirhan baykinin resmi nikahlı eşi...