önemli

11K 213 124
                                    


Merhaba arkadaslar...

Öncelikle postif ve negatif elestirileriniz icin tesekkür ederim ama beni rahatsiz eden bir konu var ki buna aciklik getirmek istiyorum..

1) osman kendi yasadiklarini anlatti cogunuz sevdiniz veya sevmediniz bilmiyorum ama bu sahis bunlari yasamis vurgulamaktan yoruldum ama bu büyük detaylar gercekten yasanmis ve ben bunu ele aliyorum. Ve bu olayda bu üc karakterimizin arasinda gecmis.

2) dilber.. dilber icin hakaret yada nefret etmenize hic mi hic gerek yok. Konustugumdada sahsen benim icin gerekce ne olursa olsun bi kadin hatta bir insan böyle birseyi hak etmez. Sonuc itibari ile yaralanmis anne olabilme duygusunu kaybetmis. Dilberin üstüne gitmeyin madalyonun diger yüzü de vardir elbet.

Ve son olarak

3) mirhan.. mirhani sevmediniz ama seveceksiniz eminim cünkü bu hikayemizin basi... mirhan osmana birakamazdi dilberi cünkü dügün günü söylemesi gercekten gec olmus vazgevse dilberin adi giderdi ( bakire degil diye) buna zaten diger bölümde yer verecektim ama sabredemdiniz :)

Arkadaslar bu EN ÖNEMLiSi

Bu kitabin adi kuma kördügüm.. 1. Kadin kördügüm degil. Dilber yer alacak güzel günleride olacak ama lütfen artik kitabi birakacagim dilber yok diye yorumlar yazmayin. Herkesin vakti gelecek. Zine ön plana da cikacak geridede kalacak keza dilberde öyle...
Lütfen biraz daha anlayisli olalim
Kuma kördügüm ailesi olarak...

Aramizda veda etmek isteyen varsada üzgünüm demekten baska birsey gelmiyo ne yazikki elimden...

Okudugunuz icin tesekkürler
Yazariniz Cansu

◇♡  Kördüğüm ♧♤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin